Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 15:46 

Amazone & Ruiter coaching

Ben je op zoek naar een instructrice in Sappemeer?

Zoek jij les waarin ook aandacht besteed wordt aan het juiste gevoel van het rijden en het hoe en waarom van de technieken? Les waarin je meer leert over het wezen paard. Rijles waarin het rijden op je zit centraal staat, zodat je met minimale aanwijzingen het maximale uit je paard haalt? Ook bij de grondwerklessen wordt veel aandacht besteed aan het wezen paard en het wezen mens, je lichaamstaal en hoe jij overkomt op je paard.

Uniek is dat rijles en grondwerklessen afgewisseld kunnen worden of zelfs gecombineerd mogen worden, bijvoorbeeld een half uur grondwerk en een half uur rijles. Er is altijd voldoende aandacht voor waar jij aan wilt werken. Maximaal twee combinaties per les. Meer over mij en mijn lessen kun je vinden op Amazone & Ruiter coaching.

Wil je les maar heb je geen geschikte lokatie?

Binnenkort heb ik in Sappemeer de beschikking over een buitenbak (met boxen en weiland) om daar les te geven. Er is voldoende parkeergelegenheid, ook voor trailers. De lokatie is ideaal voor clinics, als het weer het toelaat. Het is goed bereikbaar want het ligt aan de A7. Het is vijftien autominuten van de stad Groningen af.

Heb jij interesse om wekelijks in Sappemeer te lessen, laat het me dan weten. Vermeld alvast je twee voorkeursdagen en lestijden. Ik reken op deze lokatie geen reiskostenvergoeding door bij voldoende aanmelding. Natuurlijk blijf ik ook beschikbaar om naar jouw lokatie toe te komen.

Reacties graag per pb of e-mail (Sandra.Hermans@gmail.nl)

Met vriendelijke groeten,

Sandra Hermans,
dierkundig ingenieur
 Profiel  

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:12 

Hoi,

ik had je een mailtjes gestuurd hierover.
Had je nog meer aanmeldingen gehad voor Sappemeer?

Na mijn vakantie krijg ik mijn nieuwe zadel(op maat gemaakt voor Ensueño) en aangezien meneer nog steeds niet recht is(ondankt mijn voortdurende pogingen het beter te krijgen) wil ik hier eerst hard mee bezig. Beter voor Ensueño en mijn nieuywe zadel Haha! En ik hoopte dat jij me hier goed mee zou kunnen helpen Knipoog

Profiel  

Antwoord op onderwerp