Allereerst: De rand stoort me nogal, die zou ik even dunner doen (slechts 1px zwart) of bijvoorbeeld een wit randje van 20 px ofzo en daar een zwart randje van nog 1 px omheen, dat staat een stuk netter dan een (dikke) zwarte rand. Ook de copyright irriteert me een beetje, lettertype is niet echt mooi en hij is me wat te groot. Maar als je 't zelf goed vind zo, dan moet je 't maar zo laten, maar ik vind het niks. 
En de foto's;
1. Zoals Marietje al zei, hij had net iets ruimer gemogen, onderste blaadje staat er net niet fijn op. Kleuren zijn wel fijn.
2. Deze is behoorlijk wazig, de hele bloem had een stuk scherper gemogen. Ook had je de halve bloem die aan de onderkant zat weg mogen halen, zodat het om de centrale bloem heen helemaal groen was geweest.
3. Jammer dat deze vooral is scherpgesteld op de knoppen rechts en de bloem in 't midden, en niet het rijtje bloemen waar het op gericht was volgens mij.
Bovenkant van de rechterbloem staat er niet helemaal op.
4. Bij deze (en de volgende) foto had je wel wat (meer) met contrast mogen spelen, dat is imo nog iets te laag, hij heeft niet echt iets, vind ik. Ook stoort de drukke achtergrond me. Wel een leuk idee. 
6. Mooie compositie, jammer dat de tros niet helemaal scherp is. 
Ik heb trouwens ook sinds kort een Nikon D40, je kan er iig wel fijne foto's mee maken.