[FOTO] Wat is dat?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avonturier

[FOTO] Wat is dat?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 09:47

"Dat" is mijn zusje Cool En een paar eenden. De foto's van mijn zusje zijn al een tijdje geleden gemaakt, de eenden anderhalve week geleden ofzo.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3. Dit was een probeerseltje
Afbeelding
4. Eendjes!
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding

Dat was het. Commentaar meer als welkom.

Avonturier

Re: [FOTO] Wat is dat?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 17:50

Als het zo vreselijk is dat jullie niets durven te plaatsen wil ik het ook wel weten Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:35

Nou, vreselijk is het zeker niet djoni Ach gut

1) kan ik nu even niet zien, maar had ik eerder wel gezien. Vond ik geloof ik een leuk portretje van je zusje Ja en wat lijkt ze op je!
2) Ook een mooi portretje, dat net-uit-het-zwembadhaar (of douche/sloot/etc Haha! ) maakt het interessant, alsof er een verhaal achter zit.. het is een beetje jammer van de stoelen op de achtergrond, dat geeft een beetje een rommelige indruk, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar je zusje is een leuk model, als ze het zelf ook leuk vindt om op de foto te gaan kun je misschien eens wat vaker portretjes van haar maken, en dan wat proberen met verschillende settings Ja
3) Grappig Haha! uitprobeerseltjes zijn altijd goed!
4) Mooie kleurtjes op de achterkant van z'n koppie, je hebt mooi met de scherptediepte gewerkt. Hij zou nog wat netter uitgesneden kunnen worden. Nu heb je een hoop 'loze' ruimte om de eend heen.
5) Deze vind ik dan weer beter qua indeling/compositie. Eendje komt het beeld ingelopen Haha! en er zitten verder geen storende elementen in de foto.
6) en 7) goed gespeeld met de scherptediepte, let goed op dat wat je scherp wil hebben dat dat ook scherp wordt; bij foto 6 is bijvoorbeeld het stukje muur net achter de slak scherp ipv de slak zelf.

Al met al zou ik zeggen, je bent al goed bezig, probeer nog wat meer uit, als het niet lukt geeft het niet; blijven oefenen dus Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:48

Ze zijn best mooi, maar ze laden ontzettend langzaam. Dus ik denk ook dat het daar goed aan kan liggen Ja

1)kan ik niet zien.
2) Mooi portretje, achtergrond is inderdaad jammer en ook dat je een stukje hoofd mis.
3) Ik vind dat ze er eng opstaat, de kleuren zijn zo ook niet zo mooi. Misschien kan je deze nog wat bij bewerken?
4) zie ik niet
5) Mooi dat alleen de voorgrond scherp is. Compositie is inderdaad oké.
6) Ik vind die muur gewoon heel lelijk Clown Ook zou ik iets meer scherpstellen op de slak, en het minder scherpe gedeeltelijk eraf croppen.
7) Deze vind ik het best gelukt. Mooie kleuren Lachen

En gewoon blijven oefenen Knipoog

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:31

Leuke foto's opzich. maar niet zo heel speciaal Knipoog veel oefenen! sommige zijn erg onscherp. en het voorwerp zou ik soms meer in beeld brengen en minder de omgeving mee fotograferen, dat is ook eigen keuze. veel oefenen en dat komt vanzelf wel succes Knipoog