Hij is niet zo scherp, een beetje wazig idd. Maar aan de andere kant, maakt het dat 'wazigheid' wel weer mooi. 't was mooier geweest als die voorste bloem, nog scherper was geweest, dan springt die eruit! Om die bloem gaat het tenslotte, toch?! Die linkse bloem is iets scherper dan die andere bloemen en die rechtse bloem is wazig, dat vind ik echt super mooi gedaan.
Ik vind het een mooie foto, de scherpstelling viel mij als eerste op. Heel leuk gedaan, scherp (al mocht hij nog wel íets scherper), waziger & wazigst. Maar wat me wel opvalt, er zit heel veel ruis op de foto, dat is echt onwijs jammer want ik vind het een hele mooie compositie zo!
helem mooie foto idd mooie kleuren alleen idd, beetje ruis. achtergrond had van mij nog wat wat doffer gemogen zodat het bloemetje er iets meer uit springt en mooie compositie
Evelijn: Ik heb de camera op handmatig scherpstellen (Het 'knopje' M) en via dat menu kun je met de sluitertijd en het diafragma knoeien, en dan komt er vaak wel wat uit! Ojah, en een beetje inzoomen