ik ben geen dichter, maar ik wou toch even weten wat jullie er van vinden... het is dan ook niet super.
Moet je nou eens kijken in die spiegel, wat zie jij? een ander zou zeggen 'wat een mooie meid!' maar jou hart is gevuld met wanhoop, zo negatief van de pijn, je ziet niet meer in wat je nog waard bent, denkend, hoe zou het zijn, als ik er niet meer zou zijn? sommige dingen doen gewoon pijn, het kan niet altijd leuk zijn, kijk nog eens in die spiegel, heel goed, dan zul je zien, dat je het allemaal niet voor niets doet, je komt er wel weer boven op, want aan alles komt een eind, ook aan jou pijn! '<3
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 16-05-08 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Mooi gedicht Ik hoop alleen dat het niet precies op jou gevoel slaat, en dat er een bepaalde boodschap mee duidelijk gemaakt moet worden?
Heb vroeger een keer van een vriendin zon gedicht moeten "keuren". Een paar dagen later deed ze een zelfmoord poging Het is wel allemaal goed gekomen gelukkig.