De bedoeling van dit topic is om gezamelijk foto's te bewerken. Wil je meedoen aan het topic stuur dan 2 duidelijke scherpe foto's (aub ook de grote versies indien aanwezig!! Bewerkt makkelijker!!) met de naam van het paard/de pony naar mijn PB. (Escha) Je komt dan onderaan de lijst te staan. Ik werk de lijst af en iedereen komt dus een keer aan de beurt. Iedereen mag meedoen, ook als je al geweest bent. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Laat dat dan ook even weten in je aanmelding! De eenmaal gestuurde foto's ga ik gebruiken. Weet dus zeker dat je de goede foto's hebt gestuurd. (anders loopt mijn hele schema in de war.

De veranderingen
Voortaan zijn er telkens twee foto's. Je mag er daarvan eentje uitkiezen die voor jou het beste bewerkbaar is, maar je mag de foto's ook combineren met elkaar. Daarnaast wordt het bewerken aan de hand van een thema optioneel. Vind je dat gemakkelijker om inspiratie op te doen, dan volg je het thema. Vind je het tien keer niks, dan doe je lekker wat je zelf wilt. Tenslotte proberen we weer om het topic wekelijks te laten terugkomen.
Vanaf heden accepteer ik alleen nog foto's van goede kwaliteit. Ik merk namelijk dat veel bokkers afhaken als de kwaliteit niet goed is en/of er geen grotere versie van is. En dat is heel jammer. Een foto moet minimaal 600x800 pixels zijn. Rechtermuisknop op je foto en dan eigenschappen. Kan je zien of hij genoeg pixels heeft. Heeft ie dat niet, stuur hem dan niet in, of pb mij eerst met de vraag of die misschien toch goed is. Hoe groter, hoe beter! Bij vragen staat mijn PB box open!
De regels
Helaas kan dit topic niet bestaan zonder regels. Aan jullie het verzoek om ze eens goed door te lezen en om je er vooral ook aan te houden. In vorige topics bleek het erg moeilijk te zijn om dat te doen, maar onthoud dat het voor ons vreselijk ergelijk is als we constant de regels moeten herhalen.
1. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
2. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
3. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig.
4. Offtopic reacties worden niet op prijs gesteld, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en wanneer je wilt reageren op gegeven commentaar van iemand, kun dit doen door iemand een pbtje te sturen.
5. Je bent niet verplicht om commentaar te geven op andere bewerkingen maar het wordt wel op prijs gesteld.

Dit topic:
Deze week is Jetske_ aan de beurt!
Het thema van deze week is Avontuur. Dit thema kun je gebruiken in je bewerking, maar je mag natuurlijk ook een vrije bewerking maken.
Dit paardje heet Bambi en er is geen grotere versie.

Het archief
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 1: - Anseltje - Televisie
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 2: - FunkyMistiC - Sfeer
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 3: - Sanne_shet - Snoep
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 4: - Linn - Licht
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 5: - Chantal_) - Sinterklaas
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 6: - Marjoow - Nacht
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 7: - mariskaatjuh - Kerst
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 8: - marillion - geluk
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 9: - SmeeJ - Vrijheid
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 10 - Jetske_ - Engels
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 11 - Escha - Gracieus
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 12 - Pienn - Gevoel
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 13 - Smeetjoew - geen thema
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 14 - WiskyBokjes - Winter
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 15 - _Shawny - De Tijdmachine
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 16 - leonieswenny - Geen thema.
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 17 - SIEMxFUNNY -Realiteit
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 18 - Bellatrix - Lente
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 19 - Eleandra - Expressie
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 20 - Pasamba - Geen thema
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 21 - Domirenza - Geen thema
Kies je foto en bewerk erop los! Deel 22 - Escha - Fantasie