[FOTO] Deo.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Deo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:33

Laat maar.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-03-08 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

geluksvogel

Re: [FOTO] Deo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:37

Um ze zijn alle 3 niet scherp Emma, erg zonde! Verder vind ik ze betrekkelijk saai, wat andere kleuren achtergrond was leuk geweest. © is veels te groot voor de kleine foto. Zonde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:39

Mijn lettertypgrootte stond nog zo groot, maar dat is natuurlijk geen excuus. de achtergrond, dat is gewoon mijn muur. Volgende keer wil ik ook andere dingen, maar ik had dit net in mijn ooghoek liggen. Scherpte komt door Photobucket, het waren vrij goede foto's voor een compact Lachen

Maar ik ga nu nog overal onderuit zien te komen, en zie dit als goede kritiek Lachen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:40

Fijn Lachen Het was ook geen belediging ed Lachen Zo leer je nog wat, en idd je © is geen excuses Knipoog

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:41

Afgehakte stukjes, de onderwerpten staan veel te centraal wat de foto ontzettend saai maakt. Door de structuur van de achtergrond is hij ook niet mooi wit en op de laatste foto storen de houten rand en de schaduw rechts me ook ontzettend. Nagelbijten / Gniffelen
Ook de schaduwen van de deo's zelf vind ik niks, dit kun je niet altijd voorkomen maar het doet wel ontzettend af aan de foto's.
Ze spreken mij dus absoluut niet aan, volgende keer beter. Lachen

Oja. Als je wilt dat de kwaliteit intact blijft, moet je ze even uploaden bij http://www.imageshack.us . Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:41

Bij imageshack was het precies het zelfde probleem.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:42

Dan ligt het niet aan photobucket, noch aan imageshack. Lachen Die laatste vreet namelijk geen kwaliteit (heb het in elk geval zelf nog nooit meegemaakt). Je kunt volgende keer wel proberen je foto's als BMP te houden als je ze wilt uploaden op het internet, bestanden zijn wel groter. Maar de kwaliteit blijft beter en netter.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:25

Lieve Emma, niet gelijk zo op je teentjes getrapt zijn. Meid iedereen leert, ik ben ook lang niet zo goed. Kom op Lachen

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 09:59

Zoals in de regels van [UK] en [CB] te lezen is moeten afbeeldingen zichtbaar zijn in het topic. Dat is hier niet het geval, vandaar een slotje.