N.a.v. mijn topic gisteren ([CB] [FB] Raza(Paard)), heb ik vandaag met de tips in dat topic eens opnieuw wat geprobeerd. Ik vind deze zelf een stuk beter gelukt. Hebben jullie nog tips?

Groetjes Desiree
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vind dat witte randje niet zo mooi, en ik vind zijn kleur een beetje afsteken bij de achtergrond, raza is duidelijk van een foto met minder licht (sorry, beetje wazig). ook zou ik dat dingetje (nama kwijt) boven in de linkerhoek persoonlijk niet gedaan hebben. wel erg mooie tekst.Majax schreef:Ik vind het mooi gelukt! Met welk programma werk je?
Als je met psp werkt, zou ik 1 keer een witte slagschaduw om het paard heen doen zodat je die scherpe randjes niet zo ziet
.
miekjuhh66 schreef:Vind deze mooier dan de vorige dees, maar stoor me nog steeds een beetje aan razavind dat witte randje niet zo mooi, en ik vind zijn kleur een beetje afsteken bij de achtergrond, raza is duidelijk van een foto met minder licht (sorry, beetje wazig). ook zou ik dat dingetje (nama kwijt) boven in de linkerhoek persoonlijk niet gedaan hebben. wel erg mooie tekst.
xx
Rachel_ schreef:Mooi gedaan hoor Dees!Ik vind hem veel mooier dan die je gister heb gemaakt. Alleen die brush vind ik dus echt helemaal niks
Zelf heb ik super leuke hartjes brushes en nog hele leuke sierlijke
och dat beest van me kan zo sloom kijken he
maximee schreef:Ziet er zeker stoer uit deesoch dat beest van me kan zo sloom kijken he

LietJ_RobJ schreef:Dees, ik zou de volgende keer de pony wat groter maken, hij springt er nou niet uit. en ook de witte randjes eromheen moet je aanpassen. En de naam moet je ook niet de groot doen, ik stoor me eraan. de pony zelf moet meer opvallen, dus zoals ik al zei: Groter maken
grtz Robinn