[VER]Een verandering in mijn leven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_likepink_

[VER]Een verandering in mijn leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 22:56

Eehhh ja ik verveelde me nogal dus ging maar een verhaal maken Clown

-------------------------------------------------------------------------------------------------

‘HELP!’.Ik schreeuwde hard maar niemand hoorde me.Iets volgde me.Maar wat?.Rennend en half huilend struikelde ik over een rots.,,Auw!’’.Ik wouw verder rennen,maar iets grijpte mijn been.,Laat me los!.’.

,Ahh!’.,Wat is er liefje?’.Ik wist niet wat me overkwam,en viel weer in een diepe slaap.Pas de volgende ochtend begreep ik wat er was gebeurt.Half bang schoof ik mijn dekens aan de kant.En gaf een diepe zucht.Ik durfde de trap niet af te gaan.Het was daar zo donker.Ik tuurde naar beneden.,Eten!’.Ik schrok en sprong opzij.Hoofdschuddend ging ik toch naar beneden.
,Goedemorgen,hoe gaat het er nu mee?’.Ik gaf geen antwoord.Mompelend pakte ik een lapje wit brood met stroop.
Ik smeerde heftig de stroop op mijn broodje.Ik was al snel klaar,ongeduldig wachte ik af op wat mijn moeder zou zeggen.Als ze uberhaud wat zij.,Lekker geslapen?’.Tuurlijk hoor!,zij ik in me zelf.Ze was er zelf bij dat ik bang wakker werd.,Geweldig zelfs’.Mompelde ik.,O,ik wou je niet kwetsen’.Ja hoor wilt ze altijd,dacht ik.Ik ging weer naar boven om mijn werkkleding te pakken.Ik had alles bij elkaar gevonden,ik ging me in de badkamer omkleden.
Half glijdend ging ik de trap af.Ik wou snel de deur uit glippen totdat.,Waar ga je heen in die pantoffels’.,Oja vergeten kan toch?!’.Ik was hartstikke kwaad.En ging in protest.,Waarom bemoei jij je ermee?!.Ik kan het heus zelf!.,Oké dan laat ik je als een halve gare lopen Lotte!’.,Misschien is dat beter ja!’.Boos stampte ik mijn pantoffels uit en smeed ze aan de kant.En greep mijn laarzen.Mijn moeder zat me wat aan te staren maar ging uiteindelijk terug naar de woonkamer.Ik wou het liefst weg rennen.Maar besloot toch aan mijn werk te gaan.
,Hoi Tristan en alle andere lieverds!!’.Ik was blij dat ik weer aan mijn gewone taken was begonnen.Boos maar toch met een blij gevoel liep ik naar de hooischuur,en vulde alle kruiwagens.En zette de emmers voer klaar.,POEH wat zijn die kruiwagens zwaar!’.

Ik was helemaal doorgeweekt toen alle hooinetten waren gevuld en de paarden voer hadden.Ik was blij toen ik aan het rijden kon beginnen.Ik was helemaal opgetogen toen ik Tristan ging poetsen.Hij was tenslotte nieuw en moest hoog kunnen presteren in de springsport.Ik pakte mijn massagehandschoen en maakte vervolgens mooie rustige bewegingen over zijn gespierde lichaam.Hij brieste en lette goed op wat ik deed.,Gelukkig is er iemand die mij respecteert zoals ik ben’.Zij ik blij maar toch verdrietig.Ondertussen was ik bezig met de zachte borstel van schapen vacht.Ook hiermee maakte ik mooie soepele bewegingen.Ik fluisterde zacht in zijn mooie bruine oortjes,en masseerde hem over zijn glanzende hals.Er lag een mooi bruin spingzadel op een bok niet zover van Lotte vandaan.Straland liep ze er heen en pakte het zware rundleder op.Tristan was ongeveer zo’n 1.80.Lotte kwam niet bij zijn schoft.Ze pakte een krukje op en zette hem naast Tristan neer.,Zo jongen,nu alleen nog een hoofdstel en beenbeschermers,en we gaan ervoor!’.Lotte was zo blij het leek wel alsof ze de zon was die over alle boxen scheen.Ze werd wakker uit haar droom en pakte mooie witte beschermers.Heel voorzichtig benaderde ze zijn ultieme gespierde benen.,WOW die zijn groot!’.Ik was verstelt zulke grote benen heeft ze nog nooit gezien.Zelfs die van Woopy waren niet zo groot.Het wit sprong van z’n benen.Hij keek Lotte 3 seconden met een bazige blik aan.Lotte werd een beetje verlegen en haalde het hoofdstel op.Het paard deed automatische zijn mond open en liet het hoofdstel over zijn oren glijden.Lotte pakte gauw haar cap en zweepje.Ongeduldig liep ze naar de grote bak van 40meter bij 50meter.Ze deed heel voorzichtig de sluiting dicht en liep met het paard naar het midden.,Zo jongen nu gaat het gebeuren’.Met een aanloop kwam ze op de rug van het paard.De beugels waren veel te lang.Toen ze bezig was,keek Tristan de hele bak rond.Er stonden hindernissen van 20centimeter tot 1.30meter.Lotte dreef het paard aan.Ze zag de grond zweven,op zo’n groot paard heeft ze nog nooit gereden!.Na een warming up ging ze mooie vlotte achjes in galop door de bak maken.Links toen rechts.Toen kreeg ze een vurige blik in haar ogen.En het paard voelde het en schraapte met zijn hoef over de grond.Lotte gaf hem vrije teugel maar ze had nog wel contact met de paardenmond.Het paard Ging in een heftige galop op een hindernisje van 50centimeter af.Lotte ging al helemaal goed zitten.Vlak voor de hindernis vloog een vogeltje razendsnel om.Tristan schrok en steigerde kaats recht.Lotte had totaal geen evenwicht meer en stuiterde uit het zadel.
,lotte!!’.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

EvelijnS

Re: [VER]Een verandering in mijn leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:52

Je verhaal voldoet niet aan de regels, verhalen op CB of UK moeten minimaal 1500 woorden bevatten. Lachen

Mireille

Re: [VER]Een verandering in mijn leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:37

Zie de post van Evelijn_. Het lijkt er op als of dit een verhaal in delen is, en daar gelden een aantal regels voor.
Deze zijn terug te zien in het topic met regels op CB.

Hier een slotje.