Hallo! Na inspiratie van de tekening van Bizzybijtje, leek het me leuk om dat ook eens te proberen, zoals in de titel te zien nog niet af, dit is hem tot nu toe:
Groetjes Noraly
Laatst bijgewerkt door Mireille op 25-11-07 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[FB] > [TEK] + (digitaal)
Wat is dat toch met mensen die foto's plaatsen van totaal onduidelijke werken? Ik zie er een neus in, maar zou het veel leuker vinden om te zien hoe hij eruit ziet als het af is. Ik vind dit namelijk nog niet mooi oid, vooral érg onduidelijk en wazig. Dit is btw niet alleen commentaar op jou, maar op geheel CB de laatste tijd. Ik snap die WIP's niet als je net alleen de opzet op papier/pc hebt staan...
Wel knap trouwens dat je met zoiets straks een echt beeld kan creëeren. Heb daar zeker wel respect voor en ben dan ook benieuwd naar het uiteindelijke werk.
Annetje ben het niet helemaal met je eens.. het is juist leuk om te zien hoe een beginnend werk iets heel moois kan worden en hoe je het op het begin iets helemaal niks herkend en aan het eind wel!! Ook als je je werk in meerdere stappen laat zien kunnen wij meer en betere tips geven aan de TS!
Nu weer even ontopic.. Ik zie er iest heel moois beginnen ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijke werk.. plaats snel weer een update~!