[FOTO] Mijn Zus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie_

[FOTO] Mijn Zus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 16:06

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Ilsemarie

Re: [FOTO] Mijn Zus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:49

qua kleur vind ik de eerste twee foto's het mooist. de compositie op de derde is wel erg gaaf maar daar ziet ze wel heel witjes *LOL* Haar uitdrukking is daar ook het mooiste Lachen

Mooie foto's! Haha!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:36

dankje Ils! Lachen Maar ik denk dat je de derde met de vierde verward? Op de 4e is ze namelijk witter dan de derde en zie je haar gezicht veel beter, en daar vind ik de compositie zelf ook wel leuk.. Tong uitsteken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:56

Mooie foto's!
Op foto 1, kijk ze een beetje naar beneden, en dan in de camera.
Ik had het mooier gevonden, als ze haar hoofd recht hield Ja
Foto 2 ; Vind ik een mooie foto, haar haar waait mooi, mooie grauwe achtergrond, waardoor ze er uitspringt.
Foto 3 ; Leuke compositie! Alleen jammer dat ze een beetje boos kijkt.
Foto 4 : Vind ik de mooiste, wel een beetje witjes, geflitst? Maar ze staat leuk, en ze lacht leuk!

Het zijn mooie foto's Ja

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:34

Ja ik bedoelde de 4e Bloos

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:35

De kleuren en de zachtheid rond het model heen vind ik super, maar de foto's zijn allemaal onscherp. Heb je dit express gedaan?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 18:45

WildChild schreef:
De kleuren en de zachtheid rond het model heen vind ik super, maar de foto's zijn allemaal onscherp. Heb je dit express gedaan?

nee? Nagelbijten / Gniffelen
Dit was mijn eerste keer met mijn nieuwe lens (Canon 50 mm F 1.8) dus ben ik nog niet zo aan die lens gewend, maar heb je enig idee misschien om hem wel scherp te krijgen?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:53

Was niet banketstaaf bedoelt hoor, maar het kan ook zijn dat je met een softfilter had gewerkt, en dan hoor je zulke resultaten te krijgen.

Ik zit nu op een andere pc en hier lijken ze al iets scherper, maar je kan uit deze lens veel meer halen. Heb je ze op de af of mf stand gemaakt? Met de manual is het misschien moeilijk, de eerste keer. Met de autofocus zou je scherpere plaatjes moeten kunnen krijgen. Misschien was je sluitertijd te lang?

Als ik een nieuwe lens heb, zijn eigenlijk mijn eerste plaatjes altijd wat onscherp. Bij mij heeft het te maken met een nieuwe lens, dus een nieuwe houvast. Dat komt altijd goed.

Overigens vind ik je foto's niet heul onscherp, misschien kwam dat net een beetje bot over. Maar ik denk dat je er gewoon nog meer uit kunt halen. De belichting vind ik trouwens super. Met grauw weer met fel licht vind ik wit altijd heel moeilijk, en dat heb je goed opgelost.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 19:08

WildChild schreef:
Was niet banketstaaf bedoelt hoor, maar het kan ook zijn dat je met een softfilter had gewerkt, en dan hoor je zulke resultaten te krijgen.

Ik zit nu op een andere pc en hier lijken ze al iets scherper, maar je kan uit deze lens veel meer halen. Heb je ze op de af of mf stand gemaakt? Met de manual is het misschien moeilijk, de eerste keer. Met de autofocus zou je scherpere plaatjes moeten kunnen krijgen. Misschien was je sluitertijd te lang?

Als ik een nieuwe lens heb, zijn eigenlijk mijn eerste plaatjes altijd wat onscherp. Bij mij heeft het te maken met een nieuwe lens, dus een nieuwe houvast. Dat komt altijd goed.

Overigens vind ik je foto's niet heul onscherp, misschien kwam dat net een beetje bot over. Maar ik denk dat je er gewoon nog meer uit kunt halen. De belichting vind ik trouwens super. Met grauw weer met fel licht vind ik wit altijd heel moeilijk, en dat heb je goed opgelost.

Dankjewel. Ik vatte je opmerking ook niet op als dat je het banketstaaf bedoeld hoor Lachen Ik begrijp ook wel wat je bedoelt, het lijkt net of er een heel dun waasje over de foto's hangt.

Misschien komt dat idd wel doordat ik de lens nog niet zo goed ken Tong uitsteken Ik zag net ook dat als ik de foto's even wat had verscherpt ze er al wat beter uitzagen. Dankje voor je commentaar!

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:52

Waaauww annemarie!
Je bent echt heel goed op weg meid!
Echt mijn complimenten! Haha!
Ik vind de eerste foto het mooist gewoon omdat daar de meeste scherpte inzit naar mijn mening..
De vierde foto vind ik wel leuk, maar het gezicht is wat grauw geworden..

Heel veel succes!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 08:16

_Nikki_ schreef:
Waaauww annemarie!
Je bent echt heel goed op weg meid!
Echt mijn complimenten! Haha!
Ik vind de eerste foto het mooist gewoon omdat daar de meeste scherpte inzit naar mijn mening..
De vierde foto vind ik wel leuk, maar het gezicht is wat grauw geworden..

Heel veel succes!

hey nikki, dankjewel Bloos