Ik volg de MBO opleiding audivisueel medewerker Fotografie &Video, met voorkeur naar Fotografie. Ik wil langzaamaan toch een beetje een logo eigen maken, en nou was ik vandaag op school een beetje bezig met Photoshop

Ik ben er trouwens ook nog niet helemaal uit of het nou; Amethyst Photography gaat worden, of Annelotte ten Kleij Fotografie. Dus miss daar ook even wat over?

Eerst even mijn allereerste probeerlogo gemaakt met paint;

De letters zijn verschrikkelijk lelijk gelijnd, en het vlindertje zelf ook(overigens een plaatje van internet ergens) maar het totaalplaatje vind ik opzich nog best redelijk voor een eerste keer.

Probeersel 1 van vandaag. Ik vind de sterretjes helemaal super, en het lettertype ook, maar ik denk persoonlijk dat het geheel niet helemaal wauw is.

Vind ik erg mooi. Wil denk ik sowieso iets met een vlindertje, maar het waarom een vlindertje, dat is een heel lang en eigenlijk best persoonlijk verhaal

Deze heeft toch wel een beetje een plusje bij mij. De vlinder vind ik prachtig, en de schaduw die die heeft. En de letter passen er ook wel bij

Ook erg blij mee

Dat kindje vertederde me meteen

En, wat is jullie mening?