[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 59

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 59

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 14:43

Welkom!

De bedoeling van dit topic is om gezamelijk één foto te bewerken. Elke week op zaterdag verschijnt er een nieuw topic. Door een kans te maken om uitgeloot te worden voor het gebruiken van jóu foto moet je een bewerking maken en deze hier plaatsen. Tussen alle bewerkers loten we dan iemand uit. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Stuur dan een PB naar Shalimar of Wineds!

Let op; goed doorlezen, (ook nieuwe) regels!
1. Het topic loopt weer 2 weken aangezien het animo terugliep. Je mag maximaal twee bewerkingen maken, in de eerste week worden alle vrije versies gemaakt en in de 2e week alle thema versies. Het thema wordt elke 2e week op zaterdag bekend gemaakt en vanaf dan kunnen de thema versies gemaakt worden. (dit zodat er ook in de 2e week mensen het topic bezoeken en het op de eerste pagina blijft staan.)
2. Het is nog steeds niet toegestaan om een verbeterde versie te plaatsen, neem het gegeven commentaar op je vrije bewerking mee naar je thema versie.
3. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
4. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
5. Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
6. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig.
7. Omdat niet iedereen goed kan lezen; offtopic reacties worden niet op prijs gesteld, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en wanneer je wilt reageren op gegeven commentaar van iemand, kun dit doen door iemand een pbtje te sturen.
8. Elke bewerker die voor topic 25 al eens aan de beurt geweest is, krijgt opnieuw de kans om uitgeloot te worden. Dit om 'oude' bewerkers een beetje meer motivatie te geven.

In dit topic:
Deze keer is Urielle de gelukkige en de door haar uitgekozen foto staat hieronder. Het paard heet Wrangler.
Afbeelding

Archief:
Ronde 39 - viewtopic.php?f=68&t=684971 - Fris & Fruitig - Boyke_Candy
Ronde 40 - viewtopic.php?f=68&t=691559 - Sinterklaas - Liedje_
Ronde 41 - viewtopic.php?f=68&t=698383 - Kerst - Junior_Jody
Ronde 42 - viewtopic.php?f=68&t=704235 - Saamhorigheid & Harmonie - _Ismay_
Ronde 43 - viewtopic.php?f=68&t=711747 - Muziek - Bino_Pino
Ronde 44 - viewtopic.php?f=68&t=718100 - De 4 Elementen - Chellaa
Ronde 45 - viewtopic.php?f=68&t=724512 - Tijdreizen - BertBaley
Ronde 46 - viewtopic.php?f=68&t=731358 - Film - Sabinee__
Ronde 47 - viewtopic.php?f=68&t=734979 - Het dierenrijk - Norway_girl
Ronde 48 - viewtopic.php?f=68&t=738534 - Landen - Edda
Ronde 49 - viewtopic.php?f=68&t=742155 - Flora & Fauna - Tamlin
Ronde 50 - viewtopic.php?f=68&t=749113 - Hollandse glorie - Smeetjoew
Ronde 51 - viewtopic.php?f=68&t=756822 - Elf Fantasy Fair - Shalimar
Ronde 52 - viewtopic.php?f=68&t=763510 - Jungle - HandtasJe
Ronde 53 - viewtopic.php?f=68&t=771315 - Hallmark - femke_harley
Ronde 54 - viewtopic.php?f=68&t=778536 - Zintuigen - Tinkerloos
Ronde 55 - viewtopic.php?f=68&t=785849 - Feest - janique
Ronde 56 - viewtopic.php?f=68&t=793041 - Zomer - Niien_
Ronde 57 - viewtopic.php?f=68&t=800612 - Kleur - Sanchowtju
Ronde 58 - viewtopic.php?f=68&t=807800 - Wilde Westen - WiskyBokjes

Aub geen oneliners met 'wanneer wordt het thema bekend gemaakt?' 11/08 wordt het thema door Wineds bekend gemaakt. (ik ben op vakantie. Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door Mireille op 07-08-07 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [GAME]

vezantoe

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 59

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 14:44

ik ga maar beginnen Haha!

vezantoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 14:57

hier mijn bewerking Haha! Haha!

Afbeelding

Trouwens een mooi paard Knipoog
leuk om te bewerken Vork

en sorry van mijn album,, maar op deze PC kan ik niet via anderen uploaden Koe

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:49

Hier de mijne:

Afbeelding

Eigen commentaar: Rechts is wel een beetje leeg, maar was beng hem anders te verpesten,
Teugel niet echt netjes weggewerkt,
Jammer dat Wrangler rechts net iets over die lijn staat!

Trouwens hele fijne foto om te bewerken! Ja

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:52

vezantoe: De bloem is even groot als het hoofd van Wrangler Clown
Verder netjes uitgeknipt! Ook tussen de teugels is het netjes weggewerkt! Eigenlijk mis ik nog iets in je bewerking, weet alleen niet wat..
maar netjes gewerkt!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:23

vezantoe: lekker vrolijk met die mooie grote bloem, vind het paardje op sommige stukjes wat te wazig en de letters in de kleur van de bloem lijkt mij een mooiere combinatie!

wiifke: netjes de teugel weggewerkt, al kan je het wel zien aan het bit, maar dat is ook een lastig stukje, jammer dat de achtergrond wat donker is en het licht op de foto op de borst van het paard valt, daardoor ziet het er een beetje geplakt uit, terwijl de hals met knotjes en de oren zo mooi in het zwarte vallen!

Heb zelf al erg lang niet meer meegedaan hier, dus dit is mijn eerste poging sinds een half jaar ofzo *LOL*
Afbeelding

vezantoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:34

Wiifke: heel mooi gewerkt, netjes de teugel weggewerkt, alleen aan de rechterkant vind ik het een beetje leeg voorderest heel netjes Knipoog

Wineds: ik vind hem heel mooi Knipoog vooral dat doorschijnen van Wranglers hoofd Tong uitsteken voorderest niks op aan te merken Pling

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:24

Wineds: Heb er niks op aan te merken, vind hem echt prachtig! Ja
Er zit een beetje een mysterieus sfeertje aan, echt leuk!
Ook hoe sommige stukken minder doorzichtig zijn dan andere!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:33

hele fijne foto mee te bewerken Lachen
ik heb de teugels laten zitten zodat het lijkt alsof ze nog rijdt Knipoog
zie nu een stukje dat ik vergeten ben
Afbeelding

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:41

Like_peres: Netjes geknipt, alleen op sommige stukjes zie je nog een klein beetje wit. Boven de rechter teugel ben je ook nog een klein stukje vergeten, maar ik geloof dat je dat zelf al aangaf Lachen
Verder een nette bewerking, die hartjes kleuren er ook mooi bij! Knipoog

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:03

Ff snel gemaakt
Het uitsnijden is totaaaaaal mislukt, maar het gaat om het idee Knipoog
Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:22

Commentaar:

@ Vezantoe: Leuk die bloem had alleen bloem verder van het paard geplaatst

@ wiifke: Mooi! Ja had de naam iets duidelijker gemaakt

@ Wineds: Mooi! Ja Alleen had paard niet zo doorzichtig gemaakt

@ Like_peres: Leuk Haha! Mooi lettertype Ja

@ LaFunkyJazz: Vind die waslabel ofzoiets beetje storend

Ik ga zelf ook beginnen Haha!

xje_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:43

wow! wat hebben jullie allemaal vet coole, ik heb een simpel ding, ik had niet zoveel tijd, maarja ik zet hem er toch maar op, volgende keer zal ik iets mooiers maken:
Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:45

@ xje_kim: vind m beetje saai zeg maar, jammer dat je geen andere achtergrond hebt gedaan Knipoog verder leuk Haha!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:46

Leuk paard, mijn bewerking:

Afbeelding

Commentaar:

Vezantoe: Leuk, jammer dat de verhoudingen niet kloppen met het hoofd en de bloem.

Wiifke: Netjes, leuk gedaan.

Wineds: Heel mooi, Netjes geknipt en het doorschijnen is ook erg mooi.

Like_peres: Ook leuk, zie nog wel een paar plekjes waar niet netjes is geknipt, bv: Oor en mond.

LaFunkyJazz: Leuk idee, erg leuk.

xje_kim: Vind hem erg saai, er is niks aan veranderd dan de kleur.

pegasusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:48

ik heb een probleem want ik kan mijn foto niet plakken hoed doen jullie dat?
Laatst bijgewerkt door pegasusje op 04-08-07 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:49

@ xNatas: Vind m te wit, je ziet nog klein beetje teugel bij zijn bitring,

Pegasusje: Lees ergens de regels, en je foto doet het niet Knipoog

xje_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:57

WiskyBokjes schreef:
@ xje_kim: vind m beetje saai zeg maar, jammer dat je geen andere achtergrond hebt gedaan Knipoog verder leuk Haha!

ja,, ik ben nu nog een aan het maken, met wel een andere achtergrond Haha! ik vond hem zelf ook saai

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:00

Thanks voor het compliment Vezantoe Haha!

Nu even over de bewerkingen:

Vezantoe : Leuk idee. Bewerking op zich vind ik mooi, maar ik vind mijn paard storend in het geheel Clown De bloem valt meer op dan het paard Nagelbijten / Gniffelen Ik vind de bewerking zelf dus mooi, bloem, wazige achtergrond, mooi passend lettertype, alleen dat paard moet eraf Tong uitsteken Wat ik ook een beetje zonde vind is dat Wrangsie iets vervaagd is aan de randen, terwijl ik expres een hele scherpe foto had uitgezocht om mee te werken.

Wiifke - sfeervolle bewerking. De tinten passen mooi. De naam vind ik wat storend, die had van mij anders geplaatst mogen worden, bijvoorbeeld recht in de benedenhoek. Lettertype vind ik wel mooi.

Wineds: het plaatje opent maar voor de helft bij me, maar geen commentaar. Gewoon hele mooie bewerking voor het stuk wat ik kan zien en weer eens iets heel anders.

Like_peres : Mooi lettertype, knippen redelijk (teugel had ik eerst niet gezien dus is niet erg opvallend, bij het oortje wel iets meer). Ik vind het alleen jammer dat het hoofdje een beetje wegvalt tegen de achtergrond. Het zou van mij iets meer contrast mogen hebben.

LaFunkyJazz - heel leuk om iets met zijn naam te doen! De wearing instructions hadden voor mij niet gehoeven, het was zonder dat een mooie complete bewerking geweest. Verder spreekt de afbeelding voor zich.

x-je Kim - idd jammer dat je de afbeelding hebt gelaten zoals hij is, het effect vind ik mooi. Met een kopje als Wrangler (donker, scherp gesneden) kan zoiets ook gewoon. Het verwazigen onder had voor mij dan weer niet gehoeven

(ik ben trouwens de 12e op vakantie dus ik mis helaas de meeste themabewerkingen waarschijnlijk Verdrietig )

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:26

Hee.

De eerte keer dat ik hier een bewerking neer zet Clown heb me best gedaan Tong uitsteken

Afbeelding

(Ik vind het een spr mooi paardje)

Ik vind het het het grooste paarden hoofdje hoger had moeten zitten.

vezantoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:35

Urielle schreef:
Thanks voor het compliment Vezantoe Haha!

Nu even over de bewerkingen:

Vezantoe : Leuk idee. Bewerking op zich vind ik mooi, maar ik vind mijn paard storend in het geheel Clown De bloem valt meer op dan het paard Nagelbijten / Gniffelen Ik vind de bewerking zelf dus mooi, bloem, wazige achtergrond, mooi passend lettertype, alleen dat paard moet eraf Tong uitsteken Wat ik ook een beetje zonde vind is dat Wrangsie iets vervaagd is aan de randen, terwijl ik expres een hele scherpe foto had uitgezocht om mee te werken.

Wiifke - sfeervolle bewerking. De tinten passen mooi. De naam vind ik wat storend, die had van mij anders geplaatst mogen worden, bijvoorbeeld recht in de benedenhoek. Lettertype vind ik wel mooi.

Wineds: het plaatje opent maar voor de helft bij me, maar geen commentaar. Gewoon hele mooie bewerking voor het stuk wat ik kan zien en weer eens iets heel anders.

Like_peres : Mooi lettertype, knippen redelijk (teugel had ik eerst niet gezien dus is niet erg opvallend, bij het oortje wel iets meer). Ik vind het alleen jammer dat het hoofdje een beetje wegvalt tegen de achtergrond. Het zou van mij iets meer contrast mogen hebben.

LaFunkyJazz - heel leuk om iets met zijn naam te doen! De wearing instructions hadden voor mij niet gehoeven, het was zonder dat een mooie complete bewerking geweest. Verder spreekt de afbeelding voor zich.

x-je Kim - idd jammer dat je de afbeelding hebt gelaten zoals hij is, het effect vind ik mooi. Met een kopje als Wrangler (donker, scherp gesneden) kan zoiets ook gewoon. Het verwazigen onder had voor mij dan weer niet gehoeven

(ik ben trouwens de 12e op vakantie dus ik mis helaas de meeste themabewerkingen waarschijnlijk Verdrietig )

Graag gedaan Knipoog veel plezier verder met de bewerkingen Bloos

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:00

@ cxX: Opzich wel leuk gedaan alleen vind dat witte beetje storend Knipoog

Mijn Bewerking!!
Door het uploaden is die wazig en pixelig geworden helaas...

Afbeelding

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:17

xje_kim: Beetje te simpel, spreekt mij niet echt aan.. Volgende keer maar eens proberen uit te knippen, voor je het weet zijn je bewerkingen al een stuk mooier! Haha!
xNatas: erg leuk idee! Alleen ik vind hem wel erg wit, had leuker geweest dat de achterkant van de foto ook een achtergrond ofzo had, netjes geknipt trouwens!
CxX: Erg leuke bewerking! Alleen bij de oren niet helemaal goed geknipt.. verder erg leuk bedacht, ook met dat randje om de bovenste!
WiskyBokjes: Netjes geknipt, kadertje er omheen is ook erg leuk. Alleen ik vind het lettertype en de kleur er niet echt bij passen Knipoog

gabberluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:26

doe ook maar weer es mee Tong uitsteken

Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:36

@ Gabberluck: Zeeer prachtige bewerking Haha! Paard komt goed mee in de achtergrond Haha!