De achtergrond maakt je foto erg druk. Plus alle bloemetjes Compositie is erg centraal en saai. Hij is niet spanned, niks.. Verder vind ik de kleuren niet echt heel erg lekker, vind ze wat vreemd. Scherpte is volgens mij ook niet optimaal.. Probeer de volgende keer een wat rustiger achtergrond te zoeken en wat meer met de compositie te spelen
*edit
Hé.. meer foto's..
Op foto 2 zit een rare waas, de achtergrond is daar wel lekker. Máár ik zie ontzettend veel ruis, zonde. Compositie is lekker. Foto 3 is weer erg centraal, lichtinval is daar lekker. Fijne scherpte ook en fijne kleuren. Maar ook hier ontzettend veel ruis.. 4 is ze druk en weer erg centraal. Foto 5 zijn de kleuren veel te hard.. zonde
Ja, inderdaad jammer van de ruis, en dat terwijl je met iso 100 en 64 gefotografeerd.. Ik had er ook last van met die camera, is wel zonde inderdaad! Verder had ik de composities ook wat anders gedaan. Druk kan best goed zijn, maar op deze foto's voegt het niets toe, vind ik. Heb je foto 5 bewerkt? De kleuren zijn heel erg raar.. Echt zonde van de foto.. Vind het ook jammer dat de achtergrond zo zwart is, en de zwanen overbelicht op sommige plekken. Ook hier vind ik de compositie niet echt spannend. Alleen de linkerzwaan op de foto had me mooier geleken, en dan anders gecropt/zoomt, met een andere achtergrond, of terwijl hij naar de camera keek.
Vind het jammer dat op bijna alle foto's (1,2&3) ook een onscherpe waas zit..
Lijkt alleen maar gezeik hoor, maar ik vind het op zich mooie foto's! En aan de ruis kun je zelf weinig doen, want je instellingen zijn er niet naar, die zijn goed
Bedankt Ja, ik baal er flink van dat er zoveel ruis op zit. Maar ik krijg binnen kort waarnschijnlijk een Dsr Maar iig bedankt voor het goede commentaar hoor