Ook in deel 16 hebben we weer een nieuw logo!
het vorige topic is gesloten omdat we bij pagina 100 waren. Nummer 15 kan je *HIER* vinden.
Jaja, we gaan hard. We zijn alweer bij bewerkings aavraagtopic nummer 16!

- Maar waar is dit topic voor bedoeld?
In dit topic kun je zowel bewerkingen -van mensen, dieren/paarden ect. als -glitter-namen aanvragen.
Je kunt hier ook terecht als je iets weggewerkt wilt hebben op een foto.
De regels!
Ja, ieder topic heeft wel regels, dus die hebben wij ook.
Dus Lees de regels alsjeblieft goed door! want dat voorkomt een hele hoop gezeur/offtopic reacties!!
- GÉÉN foto's quoten.
- GÉÉN lijstjes.
- GÉÉN reacties als ''die ga ik wel even maken'' ''oke'' of ''ik ga, doeg!'' Áls je dit toch wilt doen, doe het dan via pb!
- Ook vragen als, ''Voor wie moet ik bewerken?'' zijn onnodig. Er staat altijd wel een foto die je kunt bewerken. En anders wacht je even.
- Dit topic is niet voor aanvragen van collage's! die kun je *HIER* vinden.
- Maximaal 2 foto's per aanvraag, de rest in link's!
- 1 keer per dag aanvragen! Als je 'm na een dag herhaalt, zet de foto's dan in links!
- Plaats niet steeds dezelfde foto's, dat is niet leuk voor de bewerkers.
- Iedereen die mee wil bewerken is welkom!
- Als dit topic op pagina 99 is, TeM't iemand even.
- Als dit topic op pagina 100 is, word het gesloten en gaan we in het volgende topic verder.
.
.
.
.
Probeer zoveel mogelijk ontopic te blijven, zodat het overzichtelijk blijft!
Nog even wat handige links!
- Glitternamen kun je *HIER* maken. Je kunt ze ook in het topic aanvragen als het je niet lukt!
- *HIER* vind je Alle Centrale Topic's op CB. Zoals het avatar topic en het collage topic. Hier mogen dus geen collage's en ava's aangevraagd worden, dat moet in dat topic.

- Vragen als welke bewerkingsprogramma’s we gebruiken, of hoe je iets uitknipt of wat dan ook, kun je in *DEZE TUTORIALS* lezen. Of in *DIT* topic vragen.
- *HIER* vind je het avatar aanvraag topic.
- *HIER* vind je het college aanvraag topic.
Heel veel -bewerk- plezier in het nieuwe topic!