Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 47!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 47!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 17:14

Welkom!

De bedoeling van dit topic is om gezamelijk één foto te bewerken. Elke week op zaterdag verschijnt er een nieuw topic. Door een kans te maken om uitgeloot te worden voor het gebruiken van jóu foto moet je een bewerking maken en deze hier plaatsen. Tussen alle bewerkers loten we dan iemand uit. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Stuur dan een PB naar Shalimar of Wineds!

Let op; goed doorlezen, (ook nieuwe) regels!
1. Je mag maximaal twee bewerkingen maken, één daarvan heeft te maken met het thema, de andere mag volledig vrij worden gemaakt.
2. Het is niet meer toegestaan om een verbeterde versie in te leveren, neem je commentaar mee in de bewerking van het eerst volgende topic.
3. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
4. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
5. Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
6. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig. Knipoog
7. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!
8. Elke bewerker die voor topic 25 al eens aan de beurt geweest is, krijgt opnieuw de kans op uitgeloot te worden. Dit om 'oude' bewerkers een beetje meer motivatie te geven.

In dit topic:
Deze keer is Norway_girl de gelukkige en de door haar uitgekozen foto staat hieronder. Het paard heet Gabion of voluit Large River Mignon. Het thema waar jullie deze week mee gaan werken is Het Dierenrijk. Gebruik je fantasie, er zijn genoeg dieren die je in je bewerking kan betrekken.

Afbeelding

Archief:
Ronde 39 - viewtopic.php?f=68&t=684971- Fris & Fruitig - Boyke_Candy
Ronde 40 - viewtopic.php?f=68&t=691559- Sinterklaas - Liedje_
Ronde 41 - viewtopic.php?f=68&t=698383- Kerst - Junior_Jody
Ronde 42 - viewtopic.php?f=68&t=704235- Saamhorigheid & Harmonie - _Ismay_
Ronde 43 - viewtopic.php?f=68&t=711747- Muziek - Bino_Pino
Ronde 44 - viewtopic.php?f=68&t=718100- De 4 Elementen - Chellaa
Ronde 45 - viewtopic.php?f=68&t=724512- Tijdreizen - BertBaley
Ronde 46 - viewtopic.php?f=68&t=731358- Film - Sabinee__

Norway_girl

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 47!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:24

Haha mijn bolle knollie....
Vind het altijd moeilijk om eigen paard te doen, maar ik ga toch lekker aan de slag Haha!
Leuk thema trouwens Shalimar!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 17:26

Ik moest echt heel hard nadenken voor een thema...we hebben er al zoveel gehad...en ik had een leuk idee dus heb dit thema bij mijn idee verzonnen. Haha! Leuke foto, en mooie uitdaging....vooral die bandages....Nagelbijten / Gniffelen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 17:29

Ja idd die bandages gaan erg moeilijk worden, maar met fotofiltre kan je die van kleur veranderen Tong uitsteken Haha suc6 allemaal..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 18:44

Dan plaats ik wel als eerste mijn thema versie. Haha! Heb er best lang aan gezeten. Dat vage/onscherpe is de bedoeling. Heb het zo natuurlijk mogelijk gehouden. Opbouwend commentaar is altijd welkom. Lachen

Afbeelding

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:51

Shalimar: Ik denk dat je hem beter iets lichter had kunnen maken, imo is hij nu veel te donker. Verder ziet het er goed realistisch uit, alleen het vage bij de achterbenen vind ik wel wat storen. En jammer dat je duidelijk een scheidingslijn ziet in het midden.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:59

Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:22

Shalimar: dat rond de benen vind ik het wat te wazig. en inderdaad wat edda zegt er zit en duidelijke scheidingslijn in het midden, maar verder ergleuk Ja

Edda:ik vind hem niet erg mooi de belichting is een beetje raar en het paardje staat op een raar plekje.

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:46

Dit is mijn 'Thema' bewerking.

Afbeelding

En dit is mijn 'Vrije' bewerking.

Afbeelding

GroeTjeS SidneY.. Knipoog

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:47

Had een vet leuk idee...
Druk ik op een verkeerd knopje weg.
echt poedersuiker =(
Morgen ga ik maar weer beginnen dan...

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 21:28

tamlin: Eerste is erg grappig met die tekstballonnen Haha! Had dan liever een standaard lettertype gezien. Verder wel netjes geknipt, alleen bij de oren ziet het er wat rommelig uit. Manen zien er ook niet zo netjes uit.
Je tweede bewerking vind ik het jammer dat je sunflare hebt toegevoegd. Dit overheerst té erg het zou van mij dus heel wat minder mogen. Verder is hij heel erg simpel jammer!

bonniepony schreef:
Edda:ik vind hem niet erg mooi de belichting is een beetje raar en het paardje staat op een raar plekje.

De belichting klopt wel, maar zelf vind ik het niet zo storen. Dit was verder het beste plekje voor Gabion. Ergens anders zou het nog raarder staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:09

leuk thema!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 23:17

sweetrebecca schreef:
leuk thema!

Het is heel fijn dat je het een leuk thema vind maar als je dan ook gelijk je bewerking eronder had gezet was het geen nutteloze oneliner geweest...dit soort berichten zijn niet de bedoeling, het staat dan ook in het groot in de regels.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 10:36

http://img71.imageshack.us/img71/9730/giraffeboktad4.jpg

ik had er weinig inspiratie deze keer.. erg jammer..
hoop voor mn vrije bewerking wel.. maar die zal
denk ik vanavond komen..

mijn eigen commentaar:
*de schaduwen kloppen alweer niet..
heeft iemand tips daarvoor ??

Edit: Door het uploaden is de kwaliteit erg achteruit gegaan zie ik net..

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:07

dit is mijn thema bewerking:
Afbeelding

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:29

femke_harley: imageshack.us is een goede uploadserver die geen kwaliteit vreet. Dus aan de uploadserver kan het niet liggen! Knippen is wat aan de rechte/hoekige kant. Ik zie bij de kont nog een wit randje, dat had nog weg gekunt. Verder had ik een ander lettertype gezien.
Rosannee_: Tekstbalonnetje is leuk, maar jammer dat ie door de kudde met olifanten staat. Die had beter boven Gabion kunnen staan en dan het tekstballonnetje wit, zodat je het beter kan lezen. Knippen kan veel beter ik zie namelijk nog heel veel witte randen.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:46

Hier is mijn bewerking:

Afbeelding

Hier met ander lettertype

Afbeelding

Commentaar op de andere bewerkingen:

Shalimar: Hij is onder mijn ogen goed gelukt. Dat vage/wazige vind ik wel wat hebben. Jammer van die lijn in het midden voor de rest mooi gemaakt.
Edda: Mooie orginele bewerking. Verder niet veel commentaar. Hij zou misshien iets meer opgevuld kunnen worden zeg maar.
tamlin:Leuke orginele bewerking, leuk met die praat wolkjes erbij. Het lettertype daarvan vind ik minder. En het knippen kon iets netter.
Je 2de foto vind ik erg silmpel en zoals iemand anders als zei die Sunflair overheerst heel erg. Dus deze bewerking vind ik niet zo mooi Bloos
Rosannee_: Wel leuk gemaakt enzo maar hij is niet zo orgineel. Het knippen kan veeel netter ik zie wel witte stukjes.
Laatst bijgewerkt door Astor op 04-03-07 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 12:49

Astor: Ziet er leuk en erg netjes uit! Erg netjes geknipt ook. Ik zou alleen wel een ander lettertype hebben gekozen óf deze die je nu hebt moet wat groter, want hij is niet echt duidelijk te lezen. hij leest iig niet echt fijn.

Citaat:
Edda: Mooie orginele bewerking. Verder niet veel commentaar. Hij zou misshien iets meer opgevuld kunnen worden zeg maar.

De opvulling was de mist al Knipoog Als ik er nog wat bij had geplaatst vond ik hem te druk worden. Vond hem zo goed Lachen

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:10

Astor: ik kan eht nog neit zo goed horo maar wou gewoon eens meedoen, jouwe is iig wel heel erg mooi

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 14:24

Ik wou ook nog eens meedoen en aangezien er werd gezegt gebruik je fantasie.
Dat heb ik dan ook gedaan Ja
Ik ben niet zo goed in bewerken maar ben er wel beetje tevreden over Clown
Afbeelding

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:44

DramaQueen ik vind hem niet zo bizonder

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:46

Zo er is al hard gewerkt Haha!
Hier mijn commentaar:
Shalimar: Ik vind hem echt supper mooi! Hij is mooi in balans enzo! Hele rustige bewerking. De achterbenen lijken wat vervormd, maar dat zal door de bandages komen Knipoog
Edda: Oe ook een hele mooie bewerking zeg! Ik houd van wolven dus helemaal goed! De achterbeenstand lijkt wat anders. Mooi hoe je die bandages in harmonie gebracht hebt met het geheel.
Tamlin: Je thema bewerking is erg leuk geworden! Knippen is wat hakkelig en komt erg hard over. Vind het supper hoe je die belonnen bedacht hebt! Had alleen de lettertypes anders gedaan Knipoog
Vrije bewerking vind ik niet zo, hij is erg simpeltjes en net iets té. Had ik toch wat meer in willen zien...
Rosannee_: Leuke bewerking dat zeker! Knippen is beetje slordig, zie veel wit en dat is jammer. De ballon loopt door de olifanten, jammer. Verder had een kader het afgemaakt.
Astor: Deze vind ik ook wel erg mooi! De eerste vind ik het mooist met dat lettertype. netjes geknipt hoor echt supper!
DramaQueen_: Leuk zeg! Wat een supper idee! Het knippen mag wat beter. Is wat hakkelig en dat is jammer. Ik had zelf de kleur van de letters wat lichter gedaan en een randje Knipoog

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:48

Ik zal ook even wat proberen! Lachen

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:56

ik heb ook wat geprobeerd. ik vind hem niet zo leuk
Afbeelding
weetje wat IK GA ER NOG 1 MAKEN!! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:19

Shalimar; Leuk gedaan! Alleen vind ik het paard wat te donker.
Edda; Leuke bewerking, maar er mist in mijn ogen iets, maar ik kom er niet uit wat dat is Scheve mond
Tamlin; Je thema bewerking vind ik leuk Lachen je vrije bewerking vind ik niet echt bijzonder.
Femke_harley; Vind hem niet echt bijzonder.
Rosannee_; ook niet echt bijzonder en vind het paard niet echt netjes uitgeknipt. Hier en daar nog randjes van de originele achtergrond.
Astor; Leuk gedaan! Vind de tweede duidelijke om te lezen dan de eerste,
DramaQueen_; Niet echt bijzonder en een beetje tjaa.. apart.
Horse4mandy; Ik vind de rode lijnen een beetje erg fel en het hartje is niet netjes gemaakt en stoort ook.

Zoo, ik kom ook weer eens meedoen en ga nu ff kijken wat ik er van kan maken! Knipoog