De bedoeling van dit topic is om gezamelijk één foto te bewerken. Elke twee weken verschijnt er een nieuw topic. Door een kans te maken om uitgeloot te worden voor het gebruiken van jóu foto moet je een bewerking maken en deze hier plaatsen. Tussen alle bewerkers loten we dan iemand uit. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Stuur dan een PB naar Wineds of Shalimar!
Let op; goed doorlezen, regels!
1. Je mag maximaal twee bewerkingen maken, één daarvan heeft te maken met het thema, de andere mag volledig vrij worden gemaakt. In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
2. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
3. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
4. Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic. Windes en ik loten de nieuwe gelukkige uit, deze krijgt vanzelf een PB. Het nieuwe topic verschijnt altijd op zaterdag, eens in de twee weken.
5. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig.
6. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!
In dit topic;
Deze keer is chellaa de gelukkige en de door haar uitgekozen foto staat hieronder. Het thema waar jullie mee gaan werken is de vier elementen. Voor degene die niet helemaal weten wat we hiermee bedoelen; water, vuur, aarde en lucht. Kies een favoriet of misschien ben je zó goed dat je ze er allevier in kan verwerken?

Er is géén grotere versie aanwezig. Dit paardje heet Ulalina.
Kom maar op! Wees creatief en plaats leuke verassende bewerkingen, veel succes!
Archief;
Ronde 39 - viewtopic.php?f=68&t=684971 - Fris en fruitig - Boyke_Candy
Ronde 40 - viewtopic.php?f=68&t=691559 - Sinterklaas - Liedje_
Ronde 41 - viewtopic.php?f=68&t=698383 - Kerst - junior_jody
Ronde 42 - viewtopic.php?f=68&t=704235 - Saamhorigheid & Harmonie - _Ismay_
Ronde 43 - viewtopic.php?f=68&t=711747 - Muziek - Bino_Pino