Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 21:21

Welkom!

De bedoeling van dit topic is om gezamelijk één foto te bewerken. Elke twee weken verschijnt er een nieuw topic. Door een kans te maken om uitgeloot te worden voor het gebruiken van jóu foto moet je een bewerking maken en deze hier plaatsen. Tussen alle bewerkers loten we dan iemand uit. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Stuur dan een PB naar Wineds of Shalimar!

Let op; goed doorlezen, regels!
1. Je mag maximaal twee bewerkingen maken, één daarvan heeft te maken met het thema, de andere mag volledig vrij worden gemaakt. In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
2. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
3. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
4. Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic. Windes en ik loten de nieuwe gelukkige uit, deze krijgt vanzelf een PB. Het nieuwe topic verschijnt altijd op zaterdag, eens in de twee weken.
5. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig.
6. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!

In dit topic:

Deze keer is Bino_Pino de gelukkige en de door haar uitgekozen foto staat hieronder. Het thema waar jullie mee gaan werken is Muziek. Laat je fantasie gaan en maak er wat moois van! Voor mensen die Photofiltre gebruiken is er dit topic om eventueel hulp en/of tips te vragen.

Het paardje op de foto heet Bino.
Afbeelding
Grote versie is er niet.

Archief:

Ronde 39 - *Fris & Fruitig*
Ronde 40 - *Sinterklaas*
Ronde 41 - *Kerst*

BertBaley

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:27

Best moeilijke foto. Lachen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:29

He leuk! Weer een uitdaging Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 21:31

BertBaley schreef:
Best moeilijke foto. Lachen

Dat is juist de uitdaging!!!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:31

aaaah ik mag een foto van DE bino bewerken muahaha Clown

ik zal er wat moois van maken hoor hihi Tong uitsteken

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:47

Hij is echt saai mijn themabewerking maar ik weet echt niks. Knipoog

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 22:12

Het knippen mag beter. Blijven oefenen! Knipoog Verder vind ik hem idd wat simpel maar Bino past er wel goed in/bij.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:15

Het knippen ziet er idd nog wat hoekig en recht uit. De staart ziet er niet zo netjes uit, wat uitgeveegd. Verder wat aan de simpele kant, maar hij heeft zeker wel wat Lachen

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:44

ok ik ben ook weer in de race Tong uitsteken

hier mijn creatie Bloos lol

Afbeelding

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:46

BertBaley: het idee is leuk, en de compositie vind ik prachtig Haha! alleen had de uitwerking wel iets.. ja hoe zeg je dat... 'uitgewerkter' gemogen Tong uitsteken wel erg leuk Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 23:13

Hier mijn thema versie...ik heb de kleurenversie er in een link bij gezet...maar ik vind hem in sepia wel erg mooi. Lachen
Lijkt wel een beetje op die van sanne_shelly hierboven maar ik had die van haar nog niet gezien hoor!! Ik heb niet haar idee gestolen ofzo...Clown

Afbeelding

Kleurenversie

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:17

ik vind het wel meevallen met 'zogenaamd naapen' hoor Tong uitsteken
erg gaaf gedaan vooral ook met dat vleugeltje vind ik erg lief Tong uitsteken
verder vind ik (jaja sorry Clown lol) dat het paardje wat minder naar voren komt dan de achtergrond.. de verhoudingen zegmaar... maar aan de andere kant is het zo wel een mooi geheel Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 23:29

Het is ook de bedoeling dat hij niet zo opvalt...hij moet er echt in horen zeg maar....Clown

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 01:05

Met het motto van; je moet wát als je ziek bent Haha!
Afbeelding

Leuke foto, Bino_Pino! Ben voor zwart/wit gegaan, brengt toch een zeker romantisch 'iets' met zich mee wat goed bij muziek past. Commentaar komt morgen, beeldscherm duizelt me nu Dromen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 08:08

Gaaf Wendy! Alles past mooi bij elkaar. Bino is ook netjes geknipt en lettertype past er ook goed bij. Ik vind hem super!!! Ja

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:04

Hier mijn thema bewerking. Ik vind het zelf een moeilijk onderwerp om te kiezen, omdat er weinig te kiezen valt over dit thema zit. Bij muziek zullen de meeste aan "muzieknoten" denken enzo, maar ik vind het zeker een uitdaging!

Afbeelding

Eigen commentaar:
* niet zo netjes geknipt
* jammer dat de benen zo zwart zijn geworden.
* had de regendruppels misschien weg moeten laten?
En er zal meer zijn, maar daar heb ik jullie voor Knipoog

*edit*
Tadaa hier mijn commantaar. (schaamt zich, want vind haar bewerking niet zo leuk Zij zijn groot en ik is klein! )

BartBaley Hij is erg leuk! Ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen. En zoals Shalimar al zei had hij wat netter uitgeknipt mogen worden (hoor wie het zegt Tong uitsteken )
Sann_shelly Hij is supper leuk! Die schaduw vind ik erg origineel!! Wel jammer dat het toetje van Bino wat vervaagd is, maar daar stoor ik me verder niet echt aan Knipoog
Shalimar Ik vind deze ook weer erg mooi! Valt eigenlijk niet veel op aan te merken vind ik.
Wineds Erg mooi bewerkt! Hij is mooi in balans wat kleur enzo betreft. Wel jammer dat Bino wat grofkorreliger is dat de rest Knipoog
Laatst bijgewerkt door Norway_girl op 16-01-07 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 14:13

Ik vind het jammer dat Bino zo onscherp is en ik vind de manen een beetje slordig afgewerkt. En met muziek kan je best een hoop hoor!! Niet alleen muzieknoten...je kan ook een muziekinstrument gebruiken...gewoon je fantasie gebruiken!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:28

Shalimar schreef:
Ik vind het jammer dat Bino zo onscherp is en ik vind de manen een beetje slordig afgewerkt. En met muziek kan je best een hoop hoor!! Niet alleen muzieknoten...je kan ook een muziekinstrument gebruiken...gewoon je fantasie gebruiken!
Ik ben een beetje fantasieloos geworden denk ik dan maar Bloos Hihi. Ik vind sowieso dat mijn bewerking de slechtste ooit is! Dat geef ik eerlijk toe Knipoog

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 14:57

Jaah, ik doe deze keer echt mee. Ik ben nu al bezig Haha!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:53

switchx schreef:
Jaah, ik doe deze keer echt mee. Ik ben nu al bezig Haha!

Ik kon niet meer editten,

Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:58

Ik had idd wat beter uit mogen knippen Ja

Shalimar: Ik dacht hij valt niet echt op maar dat moest juist. Leuk Ja .

Sanne_Shelley: Leuk jammer van zijn neusje.

Wineds: Gaaff!!

Norway_Girl: Jammer dat hij onscherp is.

Switchx: Ik moest even zoeken. Wel crea bea!!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:44

Ik weet niet of je zo mee mag doen in dit topic, maar vond het thema erg leuk dus heb ook wat geprobeerd.. Lachen
Afbeelding

Hier mijn commentaar dan..:

Bertbaley: Mooi die kleuren zo, uitknippen had naar mijn idee iets beter gekund verder erg leuk!

Sanne_shelly : errug mooi gedaan, alleen is zijn koppie een beetje vervaagd!

Shalimar: haha leuk,, die kleine paardjes zo Lachen

Wineds: mooi in dat zwart wit! vind alleen de staart iets minder, voor de rest super!

Norway_Girl: de text valt niet echt op, maar wel mooi in balans zo met zwart wit Lachen

switchx: jaaa deze vind ik erg mooi, hoorde de viool bij de foto zeg maar of heb je deze er ook op "geplakt"?

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:47

de mijne is bijna af, maar eerst commentaar Lachen

bertbaley ; het knippen kon wat beter, hij is wel een beetje simpel, maar dat kan ook erg leuk zijn Lachen , vind persoonlijk het hartje en het lettertype er niet zo mooi bij staan Knipoog , had iets eleganters uitgekozen ( zoiets Clown ? )
Sanne_shelly ; erg mooi ! vind het met de schaduw er echt mooi uitzien, je lettertype past er ook helemaal bij, alleen jammer van de neus Knipoog ..
Shalimar ; erg leuk! de kleuren vind ik zo erg mooi, je had bino mischien iets meer kunnen laten opvallen maar voor de rest super!
Wineds ; wow, alles klopt gewoon, de achtergrond is super, lettertype past er goed bij je hebt ook goed geknipt , de staart is erg mooi/ leuk gedaan Ja.. ! ik had zelf alleen geen kader erbij gedaan Knipoog of anders gewoon alleen een zwarte lijn Lachen
norway_girl ik vind persoonlijk die waterdruppeltjes er niet echt bij passen Knipoog de text vind ik wel erg leuk Lachen , ik had het alleen iets anders gedaan, ik weet niet precies hoe ik het kan zeggen maar ik vind dat zwarte blokje er niet echt bij passen Knipoog
Switchx erg origineel ! ik vind wel dat je bino iets meer had kunnen laten opvallen Knipoog
Janique erg leuk, vind het alleen jammer dat de rechterkant en onderkant een beetje vervaagd zijn. voor de rest: erg mooi lettertype, vind hem cht geweldig Ja ..

mijn bewerking komt er zo aan Lachen ..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 19:19

@janique: Ik vind hem echt gaaf!!! De manen en staart zijn echt super gedaan! Hoe doe je dat? (pb?) Heel mooi hoe Bino zo over de piano rent. Hoofdstel netjes weggewerkt. Lachen

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:28

Er zijn al mooie bewerkingen van mn meisje! Knipoog

Ga mijn commentaar geven, en dan zelf ook aan de slag! Knipoog

janique;; Erg leuk gedaan! alleen vind ik het wat jammer van haar hoofdje Lachen

switchx;; ik vond Bino bijna niet Nagelbijten / Gniffelen verder wel leuk..

Norway_girl;; leuk maar jammer dat Bino wazig is.. en haar manen idd iets slordig zijn..

Wineds;; Erg leuk gedaan Haha! Bino springt er zowat uit Lachen Mooi!

Shalimar;; Die kleine Binootjes zijn leuk Haha! alleen de grote had íets meer mogen uitspringen

sanne_shelly;; Jaja DE Bino Knipoog leuk idee, maar ook erg jammer van haar hoofdje..

BertBaley;; wat saai ja Lachen maar toch wel leuk ook hoor,

Erg benieuwd naar wat er nog volgt Haha! Ik weet dat het mss niet zo'n makkelijke is (vooral de staart Haha! ) maar ik vond het wel een leuke Knipoog en had ook mooie hoofdfoto's, maar dat vond ik zo wat standaard en saai Knipoog Tong uitsteken