Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 41.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 41.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 16:57

Welkom!

De bedoeling van dit topic is om gezamelijk één foto te bewerken. Elke twee weken verschijnt er een nieuw topic. Door een kans te maken om uitgeloot te worden voor het gebruiken van jóu foto moet je een bewerking maken en deze hier plaatsen. Tussen alle bewerkers loten we dan iemand uit. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Stuur dan een PB naar Wineds of Shalimar!

Let op; goed doorlezen, regels!
1. Je mag maximaal twee bewerkingen maken, één daarvan heeft te maken met het thema, de andere mag volledig vrij worden gemaakt. In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
2. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
3. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
4. Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic. Shalimar en ik loten de nieuwe gelukkige uit, deze krijgt vanzelf een PB. Het nieuwe topic verschijnt altijd op zaterdag, eens in de twee weken.
5. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig Knipoog
6. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!

In dit topic;
Deze keer is junior_jody de gelukkige, de door haar gekozen foto bevindt zich hieronder. Het thema waar jullie mee gaan werken is Kerst, want de kerstdagen staan alweer voor de deur!

Afbeelding
Deze pony heet Amor, grote ongecropte/onbewerkte versie; http://img148.imageshack.us/img148/4724/vdpv3.jpg

Kom maar op! Wees creatief en plaats leuke verassende bewerkingen, veel succes!

*edit, archief;
Ronde 39 - viewtopic.php?f=68&t=684971 - Fris en fruitig
Ronde 40 - viewtopic.php?f=68&t=691559 - Sinterklaas

Liedje_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 41.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:59

Eerlijk gezegd vind ik deze foto niet echt geschikt,
Maar ik zal kijken wat ik maken kan Knipoog

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:59

jeej , een nieuw topic
mag ik m'n eigen pony ook bewerken? Tong uitsteken

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 17:01

Tja, een foto ligt je, of het ligt je niet. Hangt nu eenmaal af van de keuze van de gelukkige Lachen
Ja, natuurlijk mag je je eigen pony ook bewerken Haha!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 17:56

Hmpf, kan niet meer editten Scheve mond Bijt ik de spits af;
Afbeelding

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:59

Ik bewerk haast nooit Bloos Dus zo mooi issie niet Tong uitsteken
Ik heb eerst me vrije bewerking gedaan. nog geen inspi voor iets met kerst Tong uitsteken

Afbeelding

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:45

Liedje_ schreef:
Eerlijk gezegd vind ik deze foto niet echt geschikt,
Maar ik zal kijken wat ik maken kan Knipoog

Dat is juist de uitdaging, om een zogenaamde niet geschikte foto te gaan bewerken.
Deze foto heb je toch liever dan een super makkelijke foto waar je veel mee kan? Knipoog

Tutteflut_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 20:47

Afbeelding
Bloos Duidelijk minder dan de andere,maar jah

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 21:54

Leuk thema, ga binnenkort bezig! Haha!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 22:00

loveSaros; zou je in het vervolg de regels in de gaten willen houden? Lachen Als je hier toch reageert kan je net zo goed wat commentaar geven op de bewerkingen Knipoog

Daarom, bij deze;
Tam_; idee is leuk, de uitwerking is ronduit slordig, randjes heb je ook wazig gemaakt, sommige stukken in het land zijn nog scherp, het halve touwhalster is ineens onscherp, dit kan netter!
Semper_Rooz; zo zonde dat het geen geheel is, probeer dingen uit te knippen, kleuren en plaatjes uit te zoeken die je kan combineren qua kleur en stijl.

Hup iedereen, het loopt hier niet echt storm Nagelbijten / Gniffelen

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:06

Doe ik meteen Knipoog
@Wineds: appart gedaan, maar op een of andere manier vind ik dat er iets mist .. Ik weet alleen niet wat.
@Tam_: Leuk idee, jammer dat er bij zijn hals wat dingen ook zijn vervaagd.
@Semper_Rooz: Jammer van het plaatje met dat hartje erop, door dat witte eromheen vind ik het niet goed bij elkaar passen. Ik ga met het commentaar van wineds mee.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:07

Dankje aan die tips heb ik wat Lachen
De volgende keer probeer ik netter Ja

voor kerst heb ik nog geen inspi Nagelbijten / Gniffelen

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 19:38

Ik zal ook maar even beginnen met commentaar Lachen , bewerkingen komen later Knipoog

Wineds: Erg mooi wat je met de kleuren hebt gedaan, alleen jammer dat het hoekje rechtsboven nog een beetje ' normaal ' is, er komt nu dan wel diepte in maar ik vind het persoonlijk niet echt mooi, het lijd een beetje af Knipoog Schijnheilig ..
Tam: Vind het erg jammer dat het halster vervaagd is, ik weet niet of ik het mag vragen maar; waarom heb je dat eigenlijk gedaan Schijnheilig ? , verder vind ik het stukje waar de text in staat mooi!
@semper_rooz: ik ben het met wineds en LoveSaros eens, als er meer geknipt en geplakt was zou hij leuker zijn, en mischien was het leuker geweest als je het witte stukje om het hartjesding weg zou hebben gehaald Knipoog

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:13

Ik wou het ook wel even proberen,
Ben er niet goed in maar toch, vond ik het wel eventjes leuk om een foto'tje te bewerken van deze teddybeer.

Afbeelding

Moet ook nog even kijken hoe alles werkt. Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:38

Aha, het nieuwe topic....ik vind het juist wel een uitdagende foto...wel moeilijk ook maar ik ga er eens even over denken...Ja

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 23:45

Ik kon niet meer editten dus bij deze mijn vrije bewerking...Haha!

Afbeelding

Kom maar op met het commentaar...ik weet zelf nog niet goed wat ik ervan moet vinden.... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 07:53

Shalimar:mooi geknipt;j
het elfje erbij is echt super

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 14:05

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 14:18

@mariellexxx: Wel netjes geknipt alleen ik vind het jammer dat ik nog wat groen zie bij de voorpluk en manen van Amor. Persoonlijk had ik er nog een kader omgedaan en een andere kleur en lettertype gekozen. Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Vind het rode er niet zo bij passen.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 14:22

Okej danjewel, dit is trouwens mijn allereerste keer knippen ! Lachen
Wineds: erg mooi gedaan, zeker omdat alle stralen uit 1 richting komen.
Tam_: Leuk gedaan, alleen beetje simpel, wel vind ik het wazige erg goed gedaan.
Semper_Rooz: Leuke achtergrond, vind alleen het letterkleur er niet bijpassen.
TjelleBieb: Mooi lettertype, en de gehele foto heeft een mooie grauwe kleur, en dat is nou echt winter Lachen
Shalimar: Ziet er erg netjes uit, zeker hoe het halster is weggewerkt !

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 16:12

Hier de mijne Bloos

Afbeelding

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 16:23

allemaal hele mooie bewerkingen Ja
even mijn commentaar:
Wineds: heel mooi Ja , mooi met de kleuren gespeeld ;, maar inderdaad jammer van dat stukje rechtsboven.
Tam_ ik vind hem een beetje simpel , okk is het een beetje slordig, doordat een deel van het halster scherp is en de teugels wazg
Semper_Rooz jammer dat het geen een geheel is , je had best wat kunnen knippen ,verder is het wel leuk bedacht
TjelleBieb ik vind het leuk dat je een beetje gespeeld hebt met het zwart en wit en kleur , maaar ik had die brushes toch weggelaten...
Shalimar echt heel mooi Lachen en orgineel. bijna niks op aan te merken , maar ik had dat paardje linksonder in het wit gedaan ( omdat de tekst dat ook al is )
mariellexxx ik ben het eens met Shalimar , jammer van dat groene , en ik had een ander lettertype gedaan die bij de rest van de kleuren past.
Loontje_ erg netjes het halster weggewerkt Ja ik vind hem heel mooi niks anders over te zeggen...

eigen bewerkingen komen nog Bloos

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 16:30

Oke hier eventjes mijn commentaar Vork

Wineds: Netjes uitgeknipt en vrolijke kleuren gebruikt, alleen het plaatje zegt me verder niks..
Tam_: Vind hem niet zo.. een brush erneer gezet en de naam..
Semper_Rooz: Creatief met die spiegeling. Vind het niet zo mooi dattie zo whoam op die blauwe achtergrond is geplakt. Wel leuk lettertype Ja
TjelleBieb: Grappig dat sneeuw, alleen ik had het niet bij zijn hoofdje gedaan, zo blijft er haast niks meer van over.
Shalimar: Leuk bedacht, alleen ik vind de achtergrond te donker zodat de pony daarin wegvalt. Ook snap ik de eenhoorn linksonder niet? Blond Wel leuk hartenbrush, die wil ik ook!! Vork
mariellexxx: Leuke achtergrond, helaas niet zo mooi uitgeknipt. Ook vind ik het lettertype niet zo mooi.

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 18:23

Mijn vrije bewerking alvast, maar eerst nog wat commentaar Lachen ..
Tjellebieb ik zou het mooier hebben gevonden als het paard ook nog wat meer bewerkt zou zijn, en die grijze punten ( ?? ) vind ik er niet zo bij passen Knipoog lettertype vind ik erg leuk, en het kader erom heen vind ik goed Knipoog!
Shalimar Woow ! geweldig! mooi wat je met die hartjes en lettertype hebt gedaan, en het elfje is ook erg mooi! weet niet wat ik voor tip moet geven Clown , mischien dat de pony wat sprookjesachtiger had gekund ofzo Clown ?
Mariellexxx vind hem iets minder, de achtergrond is wel leuk, maar dat groene bij de manen en het lettertype vind ik er niet bij passen Knipoog
Loontje_ erg mooi! je lettertype vind ik er erg goed bij passen, weet alleen niet of dit je vrije of thema bewerking is. weet hier ook niet echt tips te geven, alleen mischien dat je wat anders voro dat hout blokje in de plaats had kunnen doen?

Hier mijn vrije bewerking Haha! , vind hem wel goed gelukt..
eigen commentaar: die hartjes mischien iets donkerder, en er zit een rare streep over de pony heen, weet even niet hoe ik dat kan zeggen..

Tadaa Haha!
Afbeelding

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 18:37

eindelijk klaar , ik heb er een flinke tij opgezeten Clown
vooral het onthoofden en het weer aanlijmen Tong uitsteken

Afbeelding