Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 40

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 01:47

Welkom!

De bedoeling van dit topic is om gezamelijk één foto te bewerken. Elke twee weken verschijnt er een nieuw topic. Door een kans te maken om uitgeloot te worden voor het gebruiken van jóu foto moet je een bewerking maken en deze hier plaatsen. Tussen alle bewerkers loten we dan iemand uit. Heb je ideetjes, tips, suggesties voor thema's, enz? Stuur dan een PB naar Wineds of Shalimar!

Let op; goed doorlezen, regels!
1. Je mag maximaal twee bewerkingen maken, één daarvan heeft te maken met het thema, de andere mag volledig vrij worden gemaakt. In week twee mag je van beide versies één verbeterde versie inleveren, daarin verwerk je het commentaar wat je gekregen hebt.
2. Maak er een échte bewerking van. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan niet!
3. Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
4. Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic. Shalimar en ik loten de nieuwe gelukkige uit, deze krijgt vanzelf een PB. Het nieuwe topic verschijnt altijd op zaterdag, eens in de twee weken.
5. Bewerkingen die je plaatst mogen niet groter zijn dan 800x600 of 600x800 pixels, verkleinen kan je doen met je bewerkingsprogramma, je bent tenslotte toch al bezig Knipoog
6. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!

In dit topic;
Deze keer is Liedje_ de gelukkige, de door haar gekozen foto bevindt zich hieronder. Het thema waar jullie mee gaan werken is Sinterklaas, want zoals jullie wel weten viert deze goedheiligman op 5 december zijn verjaardag!
Afbeelding
Grotere versie vind je hier; http://img291.imageshack.us/img291/4291/img0222rf3.jpg Dit paardje heet Boris.

Kom maar op! Wees creatief en plaats leuke verassende bewerkingen, veel succes!

*edit, archief;
Ronde 39 - viewtopic.php?f=68&t=684971 - Fris en fruitig

Mirte_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 40

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 09:39

jeej noieuw topic Haha!
ik begin direct!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 10:22

dan zal ik maar gelijk beginnen Haha!
Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:06

Ik doe ook maar weer eens een keer mee. Haha!

Ik heb er wat van proberen te maken, was best moeilijk Tong uitsteken

Afbeelding
ehn ja, ik weet het, hij heeft geen teugels Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:29

ik ga meteen beginen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:56

Ik doe ook maar weer is mee, erg lastig thema
Maar ik ga even brainstormen Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:07

Leeeukkk!!

@ Junior_jody: leuk bedacht, alleen beetje raar dat de wortel achter Boris zijn mond zit Vork

@Debby: Jammer dat Boris zo wazig is, maar erg leuk gedaan! :J (Vooral dat hoofdstel vind ik knap!! Knipoog)

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:08

Afbeelding

Dit is hem uiteindelijk geworden Knipoog

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:11

@ Edda:: Mooi halster weggewerkt joh! Ik vind dat die strepen hetwat drukker maken (leuK juist) anders zou het te leeg zijn. En die tatoo (of wat het ook is Haha!) Op zijn borst maakt het helemaal af! *LOL*

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:43

Het is idd een tattoo ja Haha! Bedankt voor je commentaar! Ja

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:58

Jeetje Edda....heel mooi...er kan gewoon niemand tippen aan jou bewerkingen...Lachen

Maar ja, hier mijn thema versie...Clown

Afbeelding

Hij is een beetje...tja...druk misschien...maar ik vind hem wel grappig..Nagelbijten / Gniffelen
Edit: Hartjes passen er eigenlijk niet bij..maar ik wilde die ruimte opvullen.... Vork
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 03-12-06 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:07

Leuk, nieuw topic! Ik ga ook weer bezig.

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:39

ik heb mijn thema af, maar eerst even mijn commentaar Haha!;

Junior_jody; erg leuk Haha! , vind dat je mooi hebt geknipt, alleen jammer dat de sint zeg maar een beetje word doorschenen door die boom..

DebjJ; Erg origineel Haha! jammer dat boris zo vaag is, maar erg leuk dat je er een hoofdstel bij hebt gemaakt Knipoog !

Edda; De beste tot nu toe Haha! ! ik vind hem echt geweldig ! Je hebt mooi geknipt, de tattoo is leuk, de pieten zijn stoer! alles klopt gewoon Haha! !

Shalimar; Deze vind ik ook erg leuk Haha! , Je hebt erg mooi geknipt Ja , gedichtje is leuk, mooie achtergrond, Super Haha!

Nou hier komt die van mij dan, mijn eigen commentaar;
- Knippen kon wat beter
- het plaatje waar boris en 'americo' Knipoog opstaan is te klein.
- er had mischien iets meer kleur bij gemogen dan alleen elke keer dat zwart en rood.

Ik ben er toch wel tevreden mee Lachen , want ik maak dus altijd van die drukke bewerkingen en heb dus echt goed mijn best gedaan om het niet te druk te maken Tong uitsteken ..
maar hier komt 'ie dus;
http://i91.photobucket.com/albums/k287/oblix_brebbel/Boek20open2-bijgekleurd2.jpgheb hem even in een link gezet omdat ik niet zeker wist of hij te groot was Tong uitsteken.. Schijnheilig

Edit; ik heb nu ook mijn vrije bewerking af Lachen hier istie dan Lachen ;
Afbeelding
vind hem zelf wel mooi, wel een beetje eenvoudig en het knippen kon beter Lachen maar verder vind ik hem dus wel oke Knipoog

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:24

Hier alvast mijn commentaar, mijn bewerking komt later nog wel.

junior_jody: Heel leuk gedaan! knippen had wat netter gekund op sommige plekken, wortel zit iid beetje raar achter de mond, maar echt super vind ik hem!
DebbjJ: Leuk idee erachter, uitvoering iet wat wazig, hoofdstel ook leuk gedaan.
Edda: Erg netjes geknipt, ook leuke achtergrond.
Shalimar: Leuk! ik vind hem helemaal niet te druk, juist mooi zo, leuk gedichtje ook, alleen stoor ik me een beetje aan dat hele kleine hoekje links onderin dat niet zwart is.
_Ismay_: thema bewerking leuk gedaan, alleen het paard komt er niet goed in terug, het viel me eerst niet eens op dat ie daar stond. Bij de volgende zou ik hem meer in de 'belangstelling' zetten. vrije bewerking wel slordig geknipt en het halster vind ik een beetje raar, maar in het geheel heeft het ook wel weer wat..

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 10:47

@ Shalimar: : Valt harstikke mee hoe druk die is! Achtergrond vind ik niet zo mooi (ieder zijn smaak) maar mooi uitgeknipt. Leuk versje Haha!

Ismay:
Thema: leuk! Origineel vooral! Ja Heb er weinig over te zeggen.. Leuk bedacht!
Vrije : In mijn 1e oog dacht ik, niet goed geknipt niet mooi, maar als je er langer naar kijkt zie je wel de combinatie.. Vooral met het halster! Knippen kon alsnog beter Tong uitsteken

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:07

mijn vrije bewerking:
Afbeelding

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:09

@ junior_jody: Gaaf halster! Haha! Erg leuk gedaan! Ja Jammer dat de oren slecht geknipt zijn. Lekker rustig, maar die tekst geeft de laatste draai er gped aan! Haha!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:14

Juniot_jody; Deze vind ik leuk Haha! ! erg leuk wat je met de manen hebt gedaan Lachen , vind ook de text erg leuk Haha! , alleen jammer van het knippen bij de oren Knipoog

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:38

junior_jody: erg leuk, maar het paard vind je er niet makkelijk in terug..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:39

Ik ga ook maar eens beginnen Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:00

Hier is mijn vrije bewerking...vind hem wel mooi eigenlijk...Tong uitsteken

Afbeelding

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:07

Waauw echt heel mooi Shalimar mooi die figuren erin ook Haha!
in een woord prachtig Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:11

Bloos Bedankt zeg!!! Ik had het koud en ik wilde iets met een warme sfeer....Tong uitsteken

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:15

Mijn bewerking, ik vind het jammer dat die mijter van de sint zelf er niet op staat. Zo was het orginele plaatje helaas al.

Afbeelding

Shalimar: erg mooi!! Warm en straalt echt wat uit.

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 21:29

Mijn commentaar;
junior_jody; leuk bedacht, helaas wel wat witte randjes bij het knippen en ik had het rustiger gevonden als er maar één kleur rood in voorkwam.
DebbjJ; origineel, helaas is de uitvoering wat minder, het perspectief en de belichting kloppen niet.
Edda; gave achtergrond, enige minpuntje is het lettertype, zorg voor een duidelijke plaats en voor een hoofdletter.
Shalimar; leuk, had het nog mooier gevonden als alle plaatjes van dezelfde stijl waren geweest, dat zorgt weer voor meer rust en eenheid, gedichtje erbij is prachtig!
_Ismay__; deze vind ik iets minder, slecht geknipt en rechts is teveel lege ruimte over.
junior_jody; beter dan je eerste, helaas bij de oortjes iets mindere uitwerking, maar een leuke ingeving.
Shalimar; gaaf, hij knalt echt van je beeldscherm af, keep up the good work!
loveSaros; probeer meer eenheid te maken, het plaatje van Sinterklaas is in roodtinten, terwijl je achtergrond en paard wel in kleur zijn.