Best aardige foto's. 1: Echte herfstkleuren, maar jammer van de achtergrond, en een beetje gekke uitsnede. 2: Vind ik niet zo, beetje erg fletse kleuren, en niet echt herfst, met die stenen muur enzo. 3: Heel origineel! Lekker scherp. Maar heb je een flits gebruikt bij die laatste? Of lijkt dat zo.
lilykashmir: post dan niks! Iedereen doet z'n best om op CB meer inhoudelijke posts te krijgen.
1] Tikkeltje overbelicht, en de donkere vlek links boven stoort me wat. 2] Wat veel muur en ijzer, weinig blaadje. Wel een mooi blaadje 3] Leuke compositie, mooi scherpgesteld. (dan bedoel ik scherp voor, wazig achter) De meest geslaagde uit de serie als je het mij vraagt.
Ik heb niets zeggende reacties verwijderd. Als je het gewoon mooie foto's vind kun je dit pb'en. Het niveau op UK en CB willen we graag hoog houden, en daarom graag enkel reageren als je ook werkelijk onderbouwd commentaar hebt!
Soms wat overbelicht en bij de 1ste valt de bovenkant een beetje weg. Maar toch spreken me ze ontzettent aan. Ik vind de kleuren erg mooi, en de scherpte is precies goed.