Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipanda

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 13:34

Welkom!

Hallo allemaal, de gelukkige van deze week heeft een foto opgestuurd dus we kunnen weer lekker aan de slag.Aan het eind van dit weekend loten we weer een nieuwe gelukkige uit de bewerkers van vorige week en de nieuwe bewerkers van dit weekend, om op tijd de foto binnen te hebben.

Het heeft dus geen nut om ons zomaar foto's te PBen!

Dan nu verder met de orde van de dag. Het thema van deze week is geloof en de gelukkige van deze week is Pasamba, de uitgekozen foto vind je hieronder.

Belangrijk! Lees het volgende goed door:
1. Je maakt maximaal twee bewerkingen. Eén daarvan heeft te maken met het thema van deze week, de andere mag compleet vrij worden gemaakt. Meer bewerkingen zijn dus niet toegestaan, een verbeterde versie ditmaal dus ook niet!!!
2. Maak er een échte bewerking van. Gooi er niet alleen een filtertje oid overheen. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan ook niet!

Let op! Het is een algemene boktregel dat foto's niet groter dan 640x640 pixels mogen zijn, hou je hier ook aan!

Afbeelding

Dit paard heet Pasamba

grotere versie http://img135.imageshack.us/img135/9356/img20441sr.jpg

Citaat:

De 'oude' (maar wel net zo belangrijke) regels:
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat.
- De nieuwe foto wordt uitgeloot door Boemba en mij. Wij schrijven alle bewerkers die meedoen op en loten dan een nieuw iemand uit, deze mag een foto uitkiezen.
- De nieuwe foto komt altijd op zaterdag, dus aub geen vragen als 'wanneer komt de nieuwe foto?' of 'de nieuwe foto komt morgen hea?'

En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen. Geef ook echt aan wat je wel/niet mooi vind aan een bewerking en zet er niet alleen 'mooi' of 'leuk gedaan' neer Lachen
Vorige week hebben sommige mensen zelfs hele pagina's beoordeeld, echt petje af, want dat is behoorlijk veel werk OK dan!

Dus wees creatief, kom met leuke nieuwe dingen en maak er wat moois van Lachen

Citaat:

Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros
Ronde 5 viewtopic.php?f=68&t=541332&start=0 met een foto van Nynkk
Ronde 6 viewtopic.php?f=68&t=545225 met een foto van dierenlover
Ronde 7 viewtopic.php?f=68&t=549229 met een foto van Kkkaren
Ronde 8 viewtopic.php?f=68&t=553093 met een foto van lotte_es
Ronde 9 viewtopic.php?f=68&t=556783 met een foto van elanor (Lente)
Ronde 10 viewtopic.php?f=68&t=560731 met een foto van pipanda (Mystiek)
Ronde 11 viewtopic.php?f=68&t=564604 met een foto van Fairie (Style)
Ronde 12 viewtopic.php?f=68&t=570499 met een foto van Austria (Fun)
Ronde 13 viewtopic.php?f=68&t=573569 met een foto van Edda (Kleur)
Ronde 14 viewtopic.php?f=68&t=577364&start=0 met een foto van Sander_ (Lef)
Ronde 15 viewtopic.php?f=68&t=581756 met een foto van Whild (Famous)
Ronde 16 viewtopic.php?f=68&t=585083 met een foto van orri (Contrast)
Ronde 17 viewtopic.php?f=68&t=588861 met een foto van Kasmir (Emotie)

Ronde 18 viewtopic.php?f=68&t=593097&hilit= met een foto van Wineds (geschiedenis)
Ronde 19 met een foto van Boemba (rodeo)
Ronde 20 viewtopic.php?f=68&t=600919&hilit=&start=0 met een foto van PaOlien (dromen)
Ronde 21 viewtopic.php?f=68&t=604714&hilit=&start=0 met een foto van lipydo (sport en spel)
Ronde 22 viewtopic.php?f=68&t=608117&hilit= met een foto van swichx (vrije tijd)
Ronde 23 viewtopic.php?f=68&t=611981&hilit= met een foto van borisjuuh (werk)
Ronde 24 viewtopic.php?f=68&t=615913&hilit= met een foto van Melletjuhh (zomer)
Ronde 25 viewtopic.php?f=68&t=619461&hilit= met een foto van Shalimar (angst)

Meliaforever

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:41

Moeilijk thema wel mooie foto! Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:50

Afbeelding
Grote Versie

Tekst is van Kamelot - Soul society Lachen
Achtergrond is een foto door mijzelf geschoten

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:10

edda: Mooie achtergrond en mooi geknipt, de tekst is alleen een klein beetje onleesbaar doordat je dondere letters hebt, en de lucht is zelf ook vrij donker. Verder ziet het geheel er mooi uit Lachen

[edit] Sorry de tekst is wel leesbaar, mijn beeldscherm stond wat te donker ingesteld..

Trouwens leuk thema!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:27

hmmm.. moeilijk onderwerp.. eerst maar eens een vrij thema gedaan;
Afbeelding
slecht geknipt :s
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 15-07-06 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:34

@ Pasamba
Ik wou al zeggen, ik kan hem zelf namelijk uitstekend lezen Knipoog

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:37

Edda: Heel mooi hoor!!
superhaffies: Moi hoor beetje slecht geknipt.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:11

tja wie geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde hier een bewerking met lichtbollen (kijk eens goed in de lichtbollen)

Afbeelding

en hier mijn vrije bewerking alles is weer zelf gemaakt op de foto van pasamba na

Afbeelding

en wat vinden jullie er deze keer van

groetjes boemba

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:15

@Boemba:
Die eerste: Leuk idee!
Over de tweede valt wat meer te zeggen: Heel mooi geknipt, mooie achtergrond en het kader is helemaal in de stijl van het plaatje zelf.
Even iets off-topic: Ik kan mijn gephotoshopte plaatjes niet in mijnalbum.nl krijgen, klopt dat? En wat kan ik wel gebruiken om mijn foto's op internet te krijgen?
Ik denk dat hier een centraal topic voor is, maar dat kan ik niet vinden...

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:47

over mijn album weet ik niets ik laat mijn foto`s op bij http://s42.photobucket.com mischien lukt het je daar wel dat centrale topic weet ik zo gouw niet waar je dat kan vinden ik denk boven bij de crea bea en dan bij de medelingen kijken mischien heb je daar wat aan ik hoop dat het je gaat lukken. bedankt voor het comentaar

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:43

Ik heb mijn thema bewerking af Lachen
look it Lachen :

Afbeelding

wat heb ik gedaan?
-Pasamba uitgeknipt
-Achtergrond gezocht
-Achtergrond beetje helderder gemaakt.. hij was namelijk *zo*,
daar ben ik trouwens een 7 minuutjes aan kwijt geweest,,:P
-Pasamba geplakt
-Pasamba en de achtergrond een beetje vergelijkt met elkaar
-Alles een beetje donkerder
-Tekst van geloof erbij
-aangepast met de kleur en op OK gedrukt Tong uitsteken
-randje erom gedaan
-nog ietsje helderder gemaakt
-geupload
-op bokt gezet Tong uitsteken

ohja.. ik had hem naar mijn vriendin gestuurd en die zegt dat de tekst heel donker is maar ik kan hem goed zien.. anders moet je de bewerking maar een beetje lichter maken als je de tekst donker vind Knipoog

kus evelien
Laatst bijgewerkt door Stravero op 15-07-06 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:44

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:59

Mijn niet-thema versie:

Afbeelding

poeh.. best veel werk aangehad!!!

kus evelien

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:04

Die van Paolien (met dat hemeltrapje Tong uitsteken) en van Boemba vind ik beide echt super mooi! Die van Stravero zijn ook super! Leuk zo met die rozen.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:11

zo even wat gemaakt maar ik had dus bij dit thema geen inspiratie, heb zelf maar wat in mekaar geflanst!

Afbeelding

Grote versie:
http://img60.imageshack.us/img60/9489/gelooffe7.jpg

Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over maar hij is niet zo mislukt dat ik hem er niet op wil zetten.
Ik heb eingenlijk alles zelf gemaakt achtergrond etc.

Groetjes annique

(mijn commentaar komt eraan!)

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:37

mijn thema-bewerking

Afbeelding

Wel moeilijk thema, had totaal geen inspiratie Frusty

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:43

Iedereen heeft geen inspi maar ik juist heel erg Lachen
Komt vooral door het thema, heb echt nu iets in me hoofd Haha! !

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:11

pagina 1

edda jammer dat je geen staart heb gemaakt mooie achtergrond gebruikt tekst vind ik wat moeilijk te lezen (komt mischien ook door de engelse tekst want mijn engels is bar slecht)

superhaffies vind de bloem door de bomen wat afleiden van de foto waardoor de paarden iets minder opvallen met het knipwerk mag nog wat geoefend worden

stravero achtergrond heb je mooi bewerkt, staart ziet er ook netjes uit, zou alleen ook de hoeven er op gezet hebben, of een stukje van de benen hebben gehaald (net zoiets als bij die van edda)

paOlien zien er alletwee weer mooi uit gat van de pergola mooi opgevuld door het trapje met de engel

Stravero vind je tweede bewerking meer uitstalen dan de eerste oogt meer aan gedaan te zijn (houd er wel van als mensen wat meer proberen zelf te doen dan alleen maar op een achtergrondje plakken.

lordJ ben beter van je gewend vind hem er wat nep uitzien door de vleugels had je beter donkere vleugels kunnen gebruiken vind het wel leuk dat jij je eigen achtergrondje heb gemaakt

DebbjJ mis een stukje B van de naam pasamba mooi wolkendekje gebruikt zou alleen denk ik niet dat randje om pasamba gedaan hebben vind ik net iets te, maar ja als je het weglaat is het mischien weer iets te leeg

Kim4bibi ben benieuwd wat je gaat maken

als het te negatief klinkt het comentaar is weer opbouwend bedoeld, en van fouten kan je leren Haha! Haha! Haha!

edit pagina 1
Sinbad ziet er wat opgeplakt uit, volgende keer voeten wat in de sneeuw laten verzaken en mischien voetstapjes maken (maar sneeuw ik moet er nog niet aan denken, geniet nu nog even van de zon0

sharon ziet er mooi en rustig uit vleugels passen er alleen niet zo goed bij had ik wat donkerder gemaakt

daandriaan nette bewerking op het knippen kan ik niet goed oordelen want paardje is wel klein geworden, maar ziet er goed uit in zijn geheel

zo van pagina 1 heb ik in iedergeval alles gehad
Laatst bijgewerkt door Boemba op 16-07-06 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:49

superhaffies: Ik vind hem niet heel mooi. Het knipwerk is niet netjes en het lettertype en de kleur vind ik er niet heel mooi bij passen. Verder wel goed geprobeerd!
boemba: Eerste bewerking; Heel mooi met al die stukjes pasamba Tong uitsteken in die rondjes erom heen. Het kader is ook mooi! Verder lijkt ie een beetje simpel..
tweede bewerking; Deze vind ik ook super! heel mooi met die sterretjes en dat rook daaronder. ook mooie achtergrond erbij gekozen. het knipwerk vind ik ook heel goed. Enige minpunje zijn haar hoeven, de zijn een beetje hoekig uitgeknipt..
stravero: Mooie achtergrond en mooi geknipt, verder oogt de bewerking een beetje simpel. Ik weet wel dat je er veel aan hebt gedaan, maar toch oogt hij wat simpeltjes..
paolien; eerste bewerking; Heel mooi into het thema. het geheel ziet er netjes uit. Ook heel mooie tekst en lettertype.. Niet veel commentaar.
tweede bewerking; Ook super Lachen Heel mooi geknipt en een mooie achtergrond! verder ook een klein beetje simpel..
stravero; Ik vind het geheel heel mooi. De bloemen en die witte lijntjes erachter is heel leuk. Verder vind ik de achtergrond daarachter niet zo. Een beetje vaagjes..
l0rdJ; De achtergrond is wel grappig, verder vind ik hem ook niet heel denderend. De vleugel lijkt naar mijn idee iets te veel naar achteren te zitten en de vleugel gaat ook niet heel mooi vloeiend in pasamba op.. De staart ook een beetje vreemd uitgeknipt, nou lijkt het net of ze een heel dik achterbeen heeft.. Tong uitsteken
DebbJ; De achtergrond is mooi Lachen Ik vind ik ook heel leuk dat je zo'n lichtgevend randje om pasamba heen hebt gemaakt. Haar voeten gaan ook mooi vloeiend weg in de wolken..! En inderdaar dar de b van pasamba er niet helemaal op staat.. maarja verder erg mooi! Lachen

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 01:02

Mijn thema bewerking

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 02:07

@ Edda, Oeh netjes ! scherp geknipt, mooie tekst, maar de achtergrond doet het ‘m Ja super!
@ superhaffies, ik vind hem niet zo super.. het knippen had meer aandacht gemogen, ook had ik een andere achtergrond gedaan.. en dat spiegelen maakt het ook minder mooi. Ik zal als ik jou was minder drukke bewerkingen maken. Lachen
@ Boemba, Wat verwacht je nou eigenlijk, dat ik ze lelijk vind ? meid, ze zijn zoals altijd weer helemaal top Lachen die Orbs (lichtballen) zijn super gedaan! Ziet er heel echt uit, en binnenin zijn ze ook heel leuk! 2e is ook weer super, prachtige achtergrond heb je weer gemaakt, mist, sterretjes en dan die staart!!.. niks ontbreekt. Prachtig weer Lachen
@ Stravero, de tekst vind ik te kinderachtig.. jammer dat die hoeven er niet op staan, maar die achtergrond heb je wel mooi bewerkt Lachen
@ Stravero 2, die achtergrond is van internet geplukt, verder is er niet zoveel aan gedaan, maar ik vind hem wel mooi hoor Lachen
@ l0rdJ, netjes gedaan, leuk effect, toch wat simpel, maar dat stoort niet Lachen heel mooi Ja
@ DebbjJ, onwijs jammer van die letters, die zijn heel lelijk uitgevallen, en bij de oren had je nog een stukje kunnen vervagen, verder is hij heel mooi, leuk idee, super! Lachen
@ sindbad, super weer, echt, deze is prachtig Lovers hele mooie achtergrond, mooie letters, die hoeven heb je netjes laten overvloeien in de sneeuw, perfect geknipt.. toppie!! Haha!

Nú ga ik slapen Scheve mond

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:43

jullie hebben idd wel gelijk Ja die eerste oogt heel simpel en toch heb ik er veel aan gedaan Tong uitsteken hihihi

kus evelien

ps: iedereen is op vakantie volgens mij Vork

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:44

Deze keer doe ik mee Schijnheilig

Mijn thema bewerking:
Afbeelding
grrr... de kwaliteit is achteruit gegaan!

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:53

Ik doe ook weer mee

Mijn tema bewerking

Afbeelding

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:08

BoembaLeuk gedaan
BoembaOok leuk gedaan maar als je er eventje naar kijkt word ik gek van die sterretjes.
StaveroHeel leuk. Waar zijn ze voor hoeven? Verward
PaOlienLeuk idee/
PaOlienOok al zo mooi. Netjes geknipt.
StaveroNetjes. Heel mooi,
L0rdJMooi Knipoog
DebbjJLeuk gedaan. Heel mooi met dat licht om Pasamaba.
SindbadMooi gedaan Pling
SharonMooi.