[foto] Bloemen en een beetje franse natuur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

[foto] Bloemen en een beetje franse natuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 18:33

Afgelopen meivakantie ben ik naar Spanje geweest met de auto en dus kwamen we door frankrijk en heb ik wat foto's gemaakt. Waarom niet van Spanje? Omdat ik daar te druk was met de paarden Clown. Ik heb toen natuurlijk mijn camera mee genomen Knipoog. Het stelt niet veel voor, vind ik zelf maar ik wou ze toch even met jullie delen met de hoop dat ik goede tips krijg Knipoog. Het uploaden heeft de kwaliteit wel verlaagd Scheve mond.

Hier de foto's:

Eerst maar wat half dode boompjes in Frankrijk Lachen:
1.
Afbeelding
*eigen commentaar:
-Ik vindt dat deze foto niet echt iets apparts heeft.
2.
Afbeelding
*eigen commentaar:
-Jammer dat het puntje van de rechterboom er niet op staat, verder zelfde commentaar als hier boven.
3. (een beetje franse natuur Lachen )
Afbeelding
-Deze foto vind ik wel wat hebben, jammer dat het toen bewolkt was.. De tekst die er op staat was omdat ik hem in mijn profiel ging gebruiken. Knipoog
4.
Afbeelding
*eigen commentaar:
-Ik had iets meer scherp mogen stellen op de andere bloemetjes, een bloem (in het midden op precies te zijn) is heel mooi scherp. Op zich vind ik de foto zoals hij nu is ook wel leuk..
-De gele bloemetjes die helemaal niet scherp zijn (links boven en rechts onder) vind ik best storend. Als ik deze foto zou bewerken zou ik die weg werken Ja.
5.
Afbeelding
*eigen commentaar:
- Jammer dat de blaadjes overbelicht zijn. Verder vind ik hem wel leuk Lachen
De tekst is het zelfde verhaal als bij foto 3 Knipoog
6. (een beetje franse natuur)
Afbeelding
*eigen commentaar:
- De lucht is erg overbelicht waardoor de takjes wegvallen.
- Zelf vind ik de compositie van deze foto wel leuk Lachen
7.
Afbeelding
*eigen commentaar:
- Jammer van dat grassprietje wat voor de bloem langs loopt.
- Verder vind ik dit een mooie scherpe foto Ja. Wat je dus helaas weer niet goed kan zien op 640x480 formaat, maar tegenwoordig mogen de foto's geen 800x600 formaat meer zijn Scheve mond
8.
Afbeelding
Een beetje een rare bloem maar ik vind het zelf wel een goed gelukte foto Lachen

Nu wat foto's van bloemen die ik gewoon in Nederland heb gemaakt:
9.
Afbeelding
*eigen commentaar:
- Jammer van de onrustige achtergrond, verder vindt ik hem goed gelukt Lachen
10.
Afbeelding
*eigen commentaar:
- *baalt echt heel erg van die tak rechts in het beeld Scheve mond
- Bij de tak rechts boven in zit een soort paars randje en een geel randje.. Niet zo mooi

Ik zou zeggen: Brand maar los met de tips! Commentaar wel graag opbouwend Knipoog

o en op de foto's zit copyright en ze mogen dan ook niet zomaar gebruikt worden zonder toestemming van mij Lachen
Verder heb ik de foto's niet bewerkt, hoogstens uitgesneden.