Hallo allemaal, de gelukkige van vorige week heeft een foto opgestuurd dus we kunnen weer lekker aan de slag.Aan het eind van dit weekend loten we weer een nieuwe gelukkige uit de bewerkers van vorige week en de nieuwe bewerkers van dit weekend, om op tijd de foto binnen te hebben.
Het heeft dus geen nut om ons zomaar foto's te PBen!
Dan nu verder met de orde van de dag. Het thema van deze week is vrije tijd en de gelukkige van deze week is swichx, de uitgekozen foto vind je hieronder.
Belangrijk! Lees het volgende goed door:
1. Je maakt maximaal twee bewerkingen. Eén daarvan heeft te maken met het thema van deze week, de andere mag compleet vrij worden gemaakt. Meer bewerkingen zijn dus niet toegestaan, een verbeterde versie ditmaal dus ook niet!!!
2. Maak er een échte bewerking van. Gooi er niet alleen een filtertje oid overheen. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan ook niet!
Let op! Het is een algemene boktregel dat foto's niet groter dan 800x600 of 600x800 pixels mogen zijn, hou je hier ook aan!

Deze merrie heet nureina en er is geen grotere versie
Citaat:
De 'oude' (maar wel net zo belangrijke) regels:
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat.
- De nieuwe foto wordt uitgeloot door Boemba en mij. Wij schrijven alle bewerkers die meedoen op en loten dan een nieuw iemand uit, deze mag een foto uitkiezen.
- De nieuwe foto komt altijd op zaterdag, dus aub geen vragen als 'wanneer komt de nieuwe foto?' of 'de nieuwe foto komt morgen hea?'
En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen. Geef ook echt aan wat je wel/niet mooi vind aan een bewerking en zet er niet alleen 'mooi' of 'leuk gedaan' neer

Vorige week hebben sommige mensen zelfs hele pagina's beoordeeld, echt petje af, want dat is behoorlijk veel werk

Dus wees creatief, kom met leuke nieuwe dingen en maak er wat moois van

Citaat:
Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros
Ronde 5 viewtopic.php?f=68&t=541332&start=0 met een foto van Nynkk
Ronde 6 viewtopic.php?f=68&t=545225 met een foto van dierenlover
Ronde 7 viewtopic.php?f=68&t=549229 met een foto van Kkkaren
Ronde 8 viewtopic.php?f=68&t=553093 met een foto van lotte_es
Ronde 9 viewtopic.php?f=68&t=556783 met een foto van elanor (Lente)
Ronde 10 viewtopic.php?f=68&t=560731 met een foto van pipanda (Mystiek)
Ronde 11 viewtopic.php?f=68&t=564604 met een foto van Fairie (Style)
Ronde 12 viewtopic.php?f=68&t=570499 met een foto van Austria (Fun)
Ronde 13 viewtopic.php?f=68&t=573569 met een foto van Edda (Kleur)
Ronde 14 viewtopic.php?f=68&t=577364&start=0 met een foto van Sander_ (Lef)
Ronde 15 viewtopic.php?f=68&t=581756 met een foto van Whild (Famous)
Ronde 16 viewtopic.php?f=68&t=585083 met een foto van orri (Contrast)
Ronde 17 viewtopic.php?f=68&t=588861 met een foto van Kasmir (Emotie)
Ronde 18 viewtopic.php?f=68&t=593097&hilit= met een foto van Wineds (geschiedenis)
Ronde 19 met een foto van Boemba (rodeo)
Ronde 20 viewtopic.php?f=68&t=600919&hilit=&start=0 met een foto van PaOlien (dromen)
Ronde 21 viewtopic.php?f=68&t=604714&hilit=&start=0 met een foto van lipydo (sport en spel)