Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 17:23

Welkom!

Omdat ik elke week weer ontzettend veel PBtjes krijg, graag eerst het volgende: Om kans te maken om uitgeloot te worden moet je zelf bewerken in dit topic! Aan het einde van elke week schrijf ik alle bewerkers op en loot daar een gelukkige uit, deze mag de nieuwe foto uitkiezen. Het heeft dus geen nut om mij zomaar foto's te PBen!

Dan nu verder met de orde van de dag. Het thema van deze week is emotie en de gelukkige van deze week is Kasmir, de uitgekozen foto vind je hieronder.

Belangrijk! Lees het volgende goed door:
1. Je maakt maximaal twee bewerkingen. Eén daarvan heeft te maken met het thema van deze week, de andere mag compleet vrij worden gemaakt. Meer bewerkingen zijn dus niet toegestaan, een verbeterde versie ditmaal dus ook niet!!!
2. Maak er een échte bewerking van. Gooi er niet alleen een filtertje oid overheen. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan ook niet!

Let op! Het is een algemene boktregel dat foto's niet groter dan 800x600 of 600x800 pixels mogen zijn, hou je hier ook aan!

Afbeelding
Dit paardje heet Kasmir, voluit: Kasmir Viola. Een grotere versie is hier te vinden: http://img166.imageshack.us/img166/6874/kasmir47jg.jpg
Citaat:

De 'oude' (maar wel net zo belangrijke) regels:
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat.
- De nieuwe foto wordt uitgeloot door cp112 en mij. Wij schrijven alle bewerkers die meedoen op en loten dan een nieuw iemand uit, deze mag een foto uitkiezen.
- De nieuwe foto komt altijd op zaterdag, dus aub geen vragen als 'wanneer komt de nieuwe foto?' of 'de nieuwe foto komt morgen hea?'

En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen. Geef ook echt aan wat je wel/niet mooi vind aan een bewerking en zet er niet alleen 'mooi' of 'leuk gedaan' neer
Vorige week hebben sommige mensen zelfs hele pagina's beoordeeld, echt petje af, want dat is behoorlijk veel werk

Dus wees creatief, kom met leuke nieuwe dingen en maak er wat moois van

Citaat:

Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros
Ronde 5 viewtopic.php?f=68&t=541332&start=0 met een foto van Nynkk
Ronde 6 viewtopic.php?f=68&t=545225 met een foto van dierenlover
Ronde 7 viewtopic.php?f=68&t=549229 met een foto van Kkkaren
Ronde 8 viewtopic.php?f=68&t=553093 met een foto van lotte_es
Ronde 9 viewtopic.php?f=68&t=556783 met een foto van elanor (Lente)
Ronde 10 viewtopic.php?f=68&t=560731 met een foto van pipanda (Mystiek)
Ronde 11 viewtopic.php?f=68&t=564604 met een foto van Fairie (Style)
Ronde 12 viewtopic.php?f=68&t=570499 met een foto van Austria (Fun)
Ronde 13 viewtopic.php?f=68&t=573569 met een foto van Edda (Kleur)
Ronde 14 viewtopic.php?f=68&t=577364&start=0 met een foto van Sander_ (Lef)
Ronde 15 viewtopic.php?f=68&t=581756 met een foto van Whild (Famous)
Ronde 16 viewtopic.php?f=68&t=585083 met een foto van orri (Contrast)

nonie

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:25

Wel een moeilijk thema...zal eens kijken of het gaat lukken

nonie

Wineds

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 17:27

Thema is met dank aan Smeetjoew Vind het zelf wel een mooi thema Emoties zijn er heel veel, dus nu maar hopen niet iedereen de 'standaard' emoties neemt, maar een beetje verder kijkt

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:29

Eens denken wat ik ga maken... Er zijn eigenlijk zoveel emoties, ik weet niet wat ik moet kiezen Nou ik denk dat ik vanavond misschien al mijn bewerking(en) erop zet...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:34

Leuke foto en gaaf thema...Ik ga maar es aan de slag!!

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:44

ik ga ook maar eens aan de slag

CarpeDiem_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:51

Ik ga vanaf nu ook maar eens mee doen aan elke bewerkings ronde nog beginnend maar dat gaat zo wel lukken , lastig thema vind ik het!

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:56

Lastig thema!
Ik ga morgen of eerder aan beginnen

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:10

Hierbij mijn bewerking

Afbeelding

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:11

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:26

ik vind het een moeilijk thema, maar dit is mn eerste bewerking:

Afbeelding

nonie

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:36

Ja, daar is mijn gozertje .
Ik zal even critisch blijven als altijd

Otje-Merlot» Zo had ik het thema nog niet gezien , Vind hem een beetje simpeltjes. Je ziet soms nog witte randjes bij het hoofdstel dit is jammer. Verder wel leuk!
Edda» Mooi gebaar bij de bewerking, Hoofdstel netjes weggehaald!. Jammer dat Kasmir niet zo heel goed uitkomt in het geheel. Lettertype is wel heel toepasselijk!.
Nonie» Jammer van het witte vlak met groot Forango erop. Een copyright is goed maar niet té groot. De tranen vind een beetje zonde. De gloed om Kasmir is wel leuk en het lettertype is mooi. Misschien was het beter dat je had gezecht I really mis someone?.

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:40

Otje_Merlot: Wel leuk Origineel wel. Het ziet er wat minder uit met die teugels eraan, maar dat is ook moeilijk met die kin

Edda: Mooi Alleen de kleuren van het paard vind ik niet geweldig... Het lettertype ben ik ook niet weg van, wel mooie tekst. Wel typisch emotie...

Nonie: Ik vind hem eigenlijk niet zo heel erg leuk. De tranen horen dan wel bij emotie maar ik vind het een beetje nep. De achtergrond vind ik eigenlijk niks uitstralen. Het lettertype vind ik wel leuk, en de tekst ook wel. Dat www.fotango.com eronder, heb je dat zelf eronder gezet? Dat vind ik niet echt mooi. Wel netjes uitgeknipt en leuk die rand erom heen

O jee, ik ben weer in een smiley bui...

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:44

Beetje stomme vraag,, mag ik ook mee doen met dit topic?

*Edit» Ik edit even tegen onnodig topic verspilling, Oké dan doe ik ook mee!
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 13-05-06 18:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Wineds

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 18:46

Ja, natuurlijk mag jij ook meedoen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:00

nou ik ga ook maar wat proberen he kasmir dacht zoiets gelezen te hebben ik ben het niet geworden heb geen pb gehad je neus zit nu vast tegen het scherm hahaha lol

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:01

omdat het de vorige keer niet helemaal goed was gegaan, ik was heel dom, had de verkeerde afbeelding gekopieerd, en dus een bewerkte in plaats van de afbeelding die nog bewerkt moest worden, wilde ik toch even laten zien dat ik wel het hoofdstel weg kan werken:

Afbeelding

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:03

dat fotango komt van de uploadsite, imageshack deet het bij mij net niet (nu gelukkig wel)

Afbeelding

nonie

Kasmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:04

Boemba schreef:
nou ik ga ook maar wat proberen he kasmir dacht zoiets gelezen te hebben ik ben het niet geworden heb geen pb gehad je neus zit nu vast tegen het scherm hahaha lol

Toen had ik ook egt nog geen pb gehad
Was pas laat in de avond.

Melletjuhh» Achtergrond past goed bij de emotie alleen vind ik hem een beetje simpel overkomen. Hoofdstel wegwerken lekker blijven oefenen .

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:18

nu ik hem zo zie, is hij heel lelijk!! in pf leek ie nog heel mooi, tenminste, dat dacht ik, anders had ik hem wel een beetje bijgewerkt.. :S

*edit: ohh, die mond!!

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:23

@ Amigotjuhh
Zelf vind ik het lettertype er juist wel bijpassen en de kleuren van het paard heb ik extra zo gedaan, zodat hij beter bij de achtergrondkleuren past

@ Melletjuhh
Dit probleem heb ik ook wel is gehad, dan slaat de computer hem op één of andere manier hem anders op dan dat je hem gemaakt hebt

Mijn commentaar zal aan het einde van de week komen, de vorige kon ik helaas niet, had toen echt geen tijd

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:45

Wineds schreef:
Thema is met dank aan Smeetjoew Vind het zelf wel een mooi thema Emoties zijn er heel veel, dus nu maar hopen niet iedereen de 'standaard' emoties neemt, maar een beetje verder kijkt

Haha, toch mijn bedachte thema gebruikt. Ik ga er zelf ook mee knutselen, even kijken of mijn bewerking net zo goed wordt als het thema wat ik 'zomaar' bedacht heb. Tijdens het bokken had ik het bedacht, ik dacht er niet echt over na, maar het kwam opeens..
Leuk!!

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:02

Afbeelding

He he

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:17

Orri» WAUW! Het hoofdstel, Kasmir, het idé in een woord Práchtig. Niets meer aan toe te voegen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:24

Ik heb 'm ook af,
ik vind hem zelf best mooi gelukt

Afbeelding

commentaar komt later