Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 17:05

Welkom!
Aangezien vele van jullie het leuk vinden om met een thema te werken, houden we dit er voorlopig in. Deze week is het thema: Mystiek. Mijn woordenboek en Wikipedia melden daar het volgende over: een bijvoeglijk naamwoord wat geheimzinnig, verborgen of raadselachtig betekend, daarnaast heeft het woord betrekking op ofwel een streven naar dan wel een beleving.

Belangrijk! Lees het volgende goed door:
1. Je maakt maximaal twee bewerkingen. Eén daarvan heeft te maken met het thema van deze week, de andere mag compleet vrij worden gemaakt. Meer bewerkingen zijn dus niet toegestaan, een verbeterde versie ditmaal dus ook niet!!!
2. Maak er een échte bewerking van. Gooi er niet alleen een filtertje oid overheen. Dit topic is bedoeld om je uit te dagen, je grenzen te verleggen en eens naar anderen te kunnen kijken. Natuurlijk mag je best eens iets uitproberen wat je bij een ander hebt gezien, maar het is leuker om met iets origineels te komen. Plaats ook alleen een bewerking waar jezelf tevreden mee bent, heb je die niet, plaats het dan ook niet!

De gelukkige van deze week is pipanda en de volgende foto is uitgekozen:
Afbeelding
Een grotere versie is per mail bij pipanda verkrijgbaar. Dit paardje heet Pepe

Citaat:

De 'oude' (maar wel net zo belangrijke) regels:
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat.
- De nieuwe foto wordt uitgeloot door cp112 en mij. Wij schrijven alle bewerkers die meedoen op en loten dan een nieuw iemand uit, deze mag een foto uitkiezen.
- De nieuwe foto komt altijd op zaterdag, dus aub geen vragen als 'wanneer komt de nieuwe foto?' of 'de nieuwe foto komt morgen hea?'

En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen. Geef ook echt aan wat je wel/niet mooi vind aan een bewerking en zet er niet alleen 'mooi' of 'leuk gedaan' neer
Vorige week hebben sommige mensen zelfs hele pagina's beoordeeld, echt petje af, want dat is behoorlijk veel werk

Wees creatief, kom met leuke nieuwe dingen en maak er wat moois van

Citaat:
Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros
Ronde 5 viewtopic.php?f=68&t=541332&start=0 met een foto van Nynkk
Ronde 6 viewtopic.php?f=68&t=545225 met een foto van dierenlover
Ronde 7 viewtopic.php?f=68&t=549229 met een foto van Kkkaren
Ronde 8 viewtopic.php?f=68&t=553093 met een foto van lotte_es
Ronde 9 viewtopic.php?f=68&t=556783 met een foto van elanor
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-04-06 12:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: 9 -> 10 ;) // Maya : ontstickeyd

Wineds

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 9 (thema-ronde 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 17:09

Jemig, ik had dit topic net 2 seconden geplaatst en er zal al een sticky op Dankje Ellende

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:19

paardje past goed bij het thema!!!

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:27

ik doe weer mee dit keer ik had vorige week geen zin maar euhm is het niet ronde 10 deze keer? er staat namelijk ronde 9 als titel ik heb al wat in gedachten voor mijn bewerking
en idd : het paardje lijkt me heel passend

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:32

Het is idd een passende foto
Deze ronde ga ik ook weer eens wat proberen.

Wineds

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 9 (thema-ronde 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 17:35

Nu je het zegt Foutje Ik ga even navragen of dat nog veranderd kan worden

*edit: m'n 300ste bericht

Marjow

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:49

ik wil ook graag mee doen! Maar ik ben er pas, en ik heb heel veel progamma's dat ik dat kan maken, en dat vind ik echt onzettend jammer! Dus ik moet nog even door gaan met posten

DoeiiDoei

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:51

Ik ga deze ronde ook weer mee doen.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:58

heej

ik ga ook eens een keertje mee doen zal wel niets worden, maar lijkt me wel leuk

Kasmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:03

Hey,

Dit is mijn eerste keer, kan goed tegen commentaar dus kom maar op

Afbeelding

Ik had ruzie met zij manen >;)

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:16

zo hier komt mijn bewerking aan wat heb ik gedaan ik heb van soes pipanda al een uitgeknipte versie gehad dus het uitknippen kwam van eige bodem ( ze was bang dat ik haar pepe zo verrampeneren ( hahaha doet ik lekker toch wel) nou wat heb ik gedaan

had een paar vleugels opgezocht en geplakt en met penselen uitgewerkt achtergrond gezocht en ook verranderd paard schaduw van de gekregen vleugels gegeven
twinkelende sterren gezocht en op de achtergrond gezet
iets meer staart volume gegeven

naam er bij gezet en voilla daar vliegt hij dan een misterieus fantasierijk mistiek paardje

Afbeelding

en soes wat vind je er van heb ik hem leuk gelaten of is het verrampeneerd

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:01

Hoi allemaal ik vindt het leuk dat ik deze week de gelukkige ben
Ik ga dit topic natuurlijk HEEL goed volgen,je kijkt toch anders naar het topic als het je eigen paard betreft.Allemaal heel veel sucses. Ik weet dat je even bezig kan zijn om hem uit te knippen dat heb ik namelijk 3 weken geleden al gedaan na de foto van nynkk toen kreeg ik inspiratie voor deze foto.Mijn bewerking is dus al af ik ga alleen nog een leuk lijstje erbij maken,duurt nog wel even.

MARJOW; je kan toch al meedoen? je hoeft toch niet persee een aantal post te hebben Ik ben ook door dit topic lid geworden van bokt

Kasmir; leuk idee goed uitgewerkt alleen het knippen van de manen en staart is een hele toer ik weet het .Maar het is een van de schoonste fotos die ik heb
Boemba;Echt helemaal verrampeneerd hahahahaha lol nee hoor soes.Mooi gedaan de verhuidingen kloppen wel aardig alleen jammer dat de vleugels minder scherp zijn dan het paard.Leuk die letters zo en die staart is ook mooier zo je ziet niet echt dat het dubbel is

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:02

Echt een super foto voor dit thema zeg!
Had vorige week niet zo'n zin, maar met deze ga ik zeker wat proberen!

Kasmir: Het uitknippen zou wat beter kunnen, vind hem ook niet zo heel mysterieus. Verder wel een grappige bewerking.
Boemba: Super uitgeknipt! Alleen bij de vleugels is het nog een beetje wat minder scherp.Leuke bewerking, alleen het zou nog mystieker mogen! Door bv. het paard uit een 'zwartgat' te laten komen ofzo, dus alleen al bij de achterhand het wat donkerder te maken. Dan lijkt me het echt helemaal een super bewerking !

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:05

hmm ik ga zo ook maar eens aan de slag denk ik
even wachten tot ik inspiratie heb

geef al wel vast commentaar :

@Boemba : ik vind die glittertjes en die bewegende naam echt heel leuk en de vleugels ook alleen de achtergrond vind ik niet zo

@Kasmir : ik vind dat rode niet echt misterieus

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:41

Oke Mystiek..
Dit is het geworden

Ohja er staat: Running Through the Shadows
Nobody can stop my mistery

Afbeelding

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:04

Mijn uitvoering...
Afbeelding

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:07

Afbeelding
ik ben ook maar weer actief geweest,, ik moest gelijk aan Narnia denken vandaar

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:12

Ik hoop dat jullie m wat vinden, het is namelijk de 1e keer dat ik zoiets doe met een bewerk programma, dit is da ook mijn 1e bewerk programma.

Afbeelding

eigen commentaar: Het paard had er iets meer uit mogen springen, en de kwaliteit is door het uploaden flink acheruit gegaan.

maarja t was ook de 1e keer dat ik zoiets maak.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:33

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:42

Fieuw, toen ik vanmiddag zag dat er een nieuwe foto stond ben ik gelijk begonnen. Natuurlijk tussendoor wel gestopt etc maar hij is eindelijk af Er is meer werk in gaan zitten dan ik dacht, ik hoop dat dat er ook een beetje vanaf te zien is Ik ben er iig erg tevreden mee! Ik merk dat ik steeds meer van het programma leer en (naar mijn mening) ook steeds leukere resultaten krijg!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yellowfish op 25-03-06 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:47

Mijn commentaar;

Kasmir: Netjes uitgeknipt! Ik vind alleen het rood er niet zo bij passen.
Boemba: Gaaaf! Echt heel leuk! Jammer dat de vleugels zo onscherp zijn en niet helemaal netjes gedaan, verder echt super!
CestMii: Het enige dat ik leuk vind zijn de glittertjes, verder vind ik er niet veel aan. De tekst is niet echt duidelijk leesbaar en Pepe valt nogal weg tegen de achtergrond.
Loutjelou: Erg leuk, ik word spontaan vrolijk als ik ernaar kijk De kleuren passen echt perfect bij elkaar!
Luf_horses: Origineel zeg! Leuk dat Pepe vier keer in het plaatje voorkomt
Lil0lov3r:Behalve wat filters eroverheen en tekst toegevoegd is er volgens mij niet veel gedaan? jammer. Evengoed best een leuk resultaat.
Luf_horses: Schattig Het is net of ze gewoon in het plaatje horen.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:31

eeeej ik doe ook maar mee ik vond hem zonder tekst toch net iets mooier verder moet ik toch echt beter uit gaan knippen maar mijn muis vliegt van de ene vnaar de andere kant en heb geen vaste hand.
nu jullie commetaar

http://www.mijnalbum.nl/Foto=8PAE3GRC
verder vind ik hem aardig gelukt

commetaar:
ik vind ze heeeel mooi allemaal.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:34

oeps was vergeten om het met [img] te doen hahah ff overnieuw

Afbeelding
hier is hij

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:15

@ Kasmir; Ik vind de kleurencombi niet echt denderend. Verder zijn de manen niet zo mooi uitgeknipt en de bewerking is niet zo speciaal.
@ Boemba; erg leuk gedaan met die vleugels en dat bewegen. Er springt alleen niets echt uit.
@ ChestMii; Erg leuk met die glitters en de mysterie springt er echt vanaf!
@ Loutjelou; Kleuren combi is goed. Maar ik vind hem nogal saai. Hij spreekt me niet aan.
@ Luf_horses; Niet zo speciaal en het mysterieuse springt er niet uit. Verder valt het paard nogal weg.
@ Lil0l0v3r; Mysterieus maar erg korrelig en weinig te zien.
@ lufhorses; Kleur gebruik is leuk, maar verder wat saai en ik vind WP niet echt mysterieus.
@ Yellowfish; Erg leuk, paard op de achtergrond kan ik niet helemaal plaatsen maar wel leuk.
@ Philadelpia; paard valt nogal weg en hij is wat saai. Verder zou ik niet uploaden bij mijn album.

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:16

Afbeelding