Nou, maar weer eens aan het tekenen geslagen tijdens de vakantie, en dit is het resultaat. Weer compleet anders dan in vorige topics, maar ik hou ervan verschillende digen uit te proberen. En tips zijn welkom!!
Ik vind um eigenlijk wel wat grappig en ook mooi! Weeres wat anders Ik weet niet of het de bedoeling was.. maar bij bijv. de mond loopt de kleur over tot in de mond iets. wat ik wat minder mooi vind uitzien. + de dikke strepen zouden iets minder dik gemogen hadden. (vind ik)
Dankjewel allemaal. Patty: die dikke lijnen vond ik juist weer wat hebben omdat het dan een beetje 'losjes' overkomt, maar dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Ben eigenlijk niet zo heel tevreden over deze, vandaar dat ik graag wat tips wil.
apart gedaan niet helemaal mijn smaak maar wel zeer gewaagd. Misschien had je er nog een iets fellere kleur in kunnen verwerken waardoor het geheel meer in het oog springt? Verder tja Aquarel accepteren mijn vingers helemaal niet!! had al een vingerechtscheiding met pastel
Dankjewel allemaal, Lon bedankt voor de tip! Ik moet bekennen, dit is niet echt mijn normale stijl, ik hou gewoon van experimenteren. Altijd hetzelfde doen is ook niet leuk!
Dat kan Farouche! Ieder zijn smaak Normaal maak ik ook niet echt dit soort schilderijen hoor, ben zelf ook meer een realistische tekenaar, wilde gewoon wat anders proberen.