In het centraal bewerkingsaanvraagtopic zijn cp112 en ik op het idee gekomen om een wat meer serieus bewerkingstopic te maken. Hierbij is het de bedoeling dat er bewerkingen worden gemaakt van dezelfde foto. Daar kan dan commentaar en tips op worden gegeven. Elke week komt er een nieuwe foto om te bewerken. Voor de nieuwe foto kiezen wij een van de bewerkers uit, deze mag dan een foto uitkiezen.
Let op!
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat (dat je geen 9 pagina's gaat doorbladeren is logisch natuurlijk).
In de vorige ronde hebben er maar liefst 82 bewerkers meegedaan. De gelukkige van deze week is dierenlover en zij heeft de volgende foto voor ons uitgekozen:

Er is helaas geen grotere versie beschikbaar en dit paardje heet Wannadoo.
En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen

Vorige week hebben sommige mensen zelfs hele pagina's beoordeeld, echt petje af, want dat is behoorlijk veel werk

Weer een andere mededeling: vorige rond hadden we een hele goede foto dankzij Nynke. Echter niet iedereen kan zo goed foto's maken als haar en ook niet iedereen heeft de beschikking over een goede camera. Ik weet dat deze foto van mindere kwaliteit is als de vorige, maar ik zou het wel zo leuk en sociaal tegenover dierenlover vinden als jullie je daarover een beetje inhouden

Wees creatief, kom alsjeblieft met leuke nieuwe bewerkingen en maak er wat moois van

Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros
Ronde 5 viewtopic.php?f=68&t=541332&start=0 met een foto van Nynkk