In het centraal bewerkingsaanvraagtopic zijn cp122 en ik op het idee gekomen om een wat meer serieus bewerkingstopic te maken. Hierbij is het de bedoeling dat er bewerkingen worden gemaakt van dezelfde foto. Daar kan dan commentaar en tips op worden gegeven.
Elke week komt er een nieuwe foto om te bewerken. Voor de nieuwe foto kiezen wij een van de bewerkers uit, deze mag dan een foto uitkiezen.
Let op!
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
Het nieuws van vandaag:
Na een dikke week en 9 pagina's in het vorige topic zaten we op ongeveer 25 bewerkers. We hebben eerlijk geloot en de gelukkige is Lipydo geworden. Zij heeft de volgende foto voor ons uitgekozen:

(Voor een grotere versie graag je emailadres naar Lipydo pb-en)
De naam van dit paardje is Furgie
Let op! Nieuwe regels!
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat (dat je geen 9 pagina's gaat doorbladeren is logisch natuurlijk).
Ik zou zeggen, wees creatief en maak er iets moois van

[Edit Ellende: nog even de link naar het vorige topic voor het archief