mooi gedaan en dat voor de eerste keer een huilende wolf Tip: een wolf heeft een spitsere(langere neus) heeft nu wat meer een puppykopje(zeker niet verkeerd bedoeld juist wel lief zo ) en het oor mag naar mijn idee wat meer langs de hals lopen(maar dit kan natuurlijk ook zo op de foto zijn waarvan je hem hebt nagetekent)
Erg mooi geworden voor de eerste keer en dat krasserige wat je zelfs zei stoort me absoluut niet alleen vind ik de bek wel wat raar, komt omdat het helemaal zwart is , het kan wel zo zijn dat het zo hoort hoor ( ) maar ik vind het een beetje raar lijken.. heb je de foto ook nog of plaatje waar je het van hebt nagetekent ? (of was t uit t hoofd)
Ik vind hem mooi hoor...netjes gewerkt... Alleen bij die mond zie ik maar een tand...hoort dat of waarom heeft ie dan niet meer tanden Beetje domme vraag misschien...maarja
Hij is erg mooi geworden, maar jij begint meteen met dat oog zart te kleurenm, daarmee zou ik wchten tot de rest is gelukt, stel je moet het uitgummen zul je dat oog altijd blijven zien.