Hallo mensen! Ik ben op zoek naar iemand of het liefst meedere mensen die voor mij drie tekeningen zou willen maken. Ik zou graag een tekening willen van een paardenhoofd + een stuk nek gezien van de rechterkant. Dan wil ik nog graag een tekening hebben van een heel paard (dus gezien vanaf de zijkant) En ik wil ook nog graag een tekening van een paardenhoofd, recht van voren gezien, eventueel met een stuk nek, ik weet niet wat mooier is.
Maar let op!: Ik ben niet op zoek naar gedetailleerde tekeningen! De tekeningen moeten met strakke, dikke lijnen zijn getekend (dus met zwarte stift oid) en met dus zo min mogelijk detail. Dus alleen de contouren + manen + ogen + neusgaten + mond. (oren zitten dan al bij de contouren). Het paard hoef niet ingekleurd te worden, gewoon wit dus, zonder kleurverschillen of schaduwen. Het moet een beetje een standaardpaard zijn, dus KWPNachtig. Er mag niets om het hoofd zitten en het paard mag geen aftekeningen hebben. Uiteraard mogen de tekeningen ook op de computer worden gemaakt.
Ik zou er erg blij mee zijn! Alvast heel erg bedankt!
Ja, maar dat bedoel ik nou juist niet. Ik wil geen tekening van een speciaal paard, en bovendien zijn die 'tekenmijnpaard'-tekeningen altijd veel te gedetailleerd voor wat ik wil.