[foto's] Allerlei gedetailleerde dingen in huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VeraW

[foto's] Allerlei gedetailleerde dingen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 17:12

Vorige week heb ik eens wat dingen in ons huis gedetailleerd
op de foto gezet. Sommige foto's zijn helaas niet helemaal naar
wens maar ja.

Hier de haarborstel van mijn konijn:
Afbeelding,

Koekje(is helaas niet helemaal helder):
Afbeelding,

plantje:
Afbeelding,

gekleurd vaatdoekje:
Afbeelding,

de stukje van mijn spijkerbroek:
Afbeelding,

Stukje van de rietenstoel:
Afbeelding,

Een lekkere appel:
Afbeelding,

En de laatste: een stukje vloerbedekking:
Afbeelding,

Tips zijn altijd welkom. Maar ik ondek nog steeds nieuwe
mogelijkheden met mijn digie dus hou daar rekening mee

Anoniem

Re: [foto's] Allerlei gedetailleerde dingen in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:19

persoonlijk vind ik het erg standaart foto's.. alleen dat plantje spreekt mij een beetje aan, als ik jou was zal ik andere dingen op de foto zetten..

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:20

leuk als achtergrond (de rieten stoel en de vloerbedekking enz)
ik vind dat de steel van de borstel er ook had moeten op staan..
voor de rest leuk gedaan !!

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 17:21

paOlien schreef:
persoonlijk vind ik het erg standaart foto's.. alleen dat plantje spreekt mij een beetje aan, als ik jou was zal ik andere dingen op de foto zetten..

zoals? Ik verveelde me en in mijn huis zijn niet echt bijzonder dingen te vinden die je leuk kan fotograveren.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:24

hihih, ik kan me voorstellen dat er niet iets inspirerends in huis staat (althans dat heb ik!)
het vetplant vind ik wel leuk alleen jammer dat er wat stof op zit...
verder wel leuke foto's, ze zijn ook mooi scherp!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:27

VeraW schreef:
paOlien schreef:

zoals? Ik verveelde me en in mijn huis zijn niet echt bijzonder dingen te vinden die je leuk kan fotograveren.

ehm.. bloemen, bomen, vlinders.. ik weet niet ik vond dit zo standaard! ga de natuur in zal ik zeggen (niet aanvallend bedoeld hoor!)

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:28

Wel leuke foto's maar om nou te zeggen WAUW 't is inderdaad beetje standaard maar het is wel een goeie oefening als je je fototoestel nog beetje moet 'verkennen'

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:33

Bloemen en vlinders zijn ook erg standaard, paOlien Afhankelijk van hoe je het op de foto zet natuurlijk, en dat geldt voor bijna alles volgens mij.

Ik vind het zelf vrij saaie foto's. Neem een camera, zet de macrostand aan en klik wat raak.
De onderwerpen staan vaak wat in het midden, staan er niet echt helemaal op (plantje, haarborstel) en dat maakt het of saai, of wat incompleet.
De foto van de appel vind ik wel erg leuk, trouwens. Had liever nog ietsje meer ruimte erboven gehad, maar dat is toch wel een leuke foto vind ik.

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 17:44

okee. en ik was gewoon eff wat aan het proberen met me digie heb hem alweer een tijdje maar ja. ik ontdekt nog steeds nieuwe instellingen. Deze fotos zijn met de macro plus stand gemaakt.

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:11

Die stoel hebben wij ook!!!

Ik denk niet dat ze zo snel bomen, bloemen en vlinders in dr huis tegenkomt En die zijn ook behoorlijk standaard ja. Ik vind op zich de voorwerpen wel leuk, alleen de foto's niet zo mooi. Probeer iets creatiever met compositie en licht enzo te zijn. Hoe weet ik alleen niet

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:49

Jallist schreef:
Die stoel hebben wij ook!!!

Ik denk niet dat ze zo snel bomen, bloemen en vlinders in dr huis tegenkomt En die zijn ook behoorlijk standaard ja. Ik vind op zich de voorwerpen wel leuk, alleen de foto's niet zo mooi. Probeer iets creatiever met compositie en licht enzo te zijn. Hoe weet ik alleen niet

lekker zittende stoel is dat he

Zal volgende keer proberen wat creatiever te zijn

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:56

paOlien schreef:

Hier ongeveer hetzelfde.
- bij de vloerbedekking, vind ik het vloerbedekking zelf, de kleuren e.d. niks, en dat "dingetje" bovenin erg stoort.

- Het koekje ziet er erg vies uit.. (al weet ik dat ze wel lekker zijn ! )

- het vatendoekje ligt vaag en opgekruld, de foto heeft ook niets.

- De foto van de spijkerbroek spreekt ook niet aan, mischien kun je hem de volgende keer beter op een andere manier nemen

- Het rieten "ding" is wel erg crea

- de foto van de appel is wel leuk gelukt, alleen de appel zelf is niet zo mooi

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 20:03

okee. ik had eerst een andere appel een hele mooi. Maar die had ik op gegeten en toen ik de foto zag van de mooie appel zag vond ik die te donker, dus toen heb ik een ander appel gepakt en die was wat minder mooi. en dat dingetje boven bij de vloerbedekking valt mij nu pas op omdat jij het zegt.

Anneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:16

hee!! dat vaatdoekje, plantje, en rieten stoel ding hebben wij ook!! haha, maar ehm, ik denk dat het een goede oefening was, maar ik vind ze niet zo heel bijzonder, maar de appel vind ik wel leuk!

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 20:13

okee. Keek ik vandaag in de doos van me camera vond ik nog een heel mooi lere hoesje. In een soort geheime vakje. Ben daar echt super blij mee en vond later ook nog 4 snoeren waar ik alleen niet weet wat ik daar mee moet. Dus moet nu snel maar eens de gebruiks aanwijzing gaan lezen.