[verhaal] Tijdelijk titelloos..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

[verhaal] Tijdelijk titelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 23:08

Nou ik heb net vermeld dat ik met mijn andere verhaal[die ouders van mij..] ga stoppen. En ik ben er nu al weer met het begin van een nieuwe !

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als de vorige, en ik hoop ook dat ik hem zelf leuk blijf vinden haha

Citaat:

Ik opende mijn ogen en rekte me uit. Met mijn ogen nog een beetje dicht stapte ik uit bed en trok de gordijnen open. Een felle ochtendzon scheen door de ramen naar binnen. Het leek een mooie dag in maart te worden. Opeens rook ik de verse geur van broodjes. Wat een lieverd was mijn moeder toch ook. Dat deed ze wel vaker, vooral op zondag ochtend heel vaak, heerlijk. Ik keek even gauw in de spiegel en haalde mijn hand door mijn haar. ‘Zo dat kan er wel mee door op deze vroege donderdag ochtend’ zei ik tegen mezelf. Langzaam sjokte ik van de trap af en ik liep de keuken in. ‘Hoi mam’ riep ik vrolijk. Mijn moeder stond met haar tong buiten boord de broodjes te snijden. Ja ze was een echte kluns, maar gelukkig kon iedereen altijd lachen om haar stomme acties. ‘Hoi meid, lekker geslapen?’ vroeg ze. Ik knikte van ja. Opeens gilde mijn moeder heel hard 'AU!' en het moment daarna vloog er een broodje door de keuken heen. Met een harde plons belande hij in de waterbak van de hond. Typisch weer iets voor mijn moeder hoor, om je vingers te branden aan zo’n stom broodje. ‘Oh Alice, ik ben zó zielig ‘ riep mijn moeder dramatisch, terwijl ze de rest van de broodjes op tafel legde. Snel pakte ze een stoel en schoof ze bij me aan. En lachend begon ik die bewuste dag.

‘Alice wat is de wortel van 9’ zei meneer Branders. Mijn hoofd liep rood aan, want ik had geen idee van wat het antwoord was. Mijn vriendin Samantha begint te lachen en roept hard door de klas heen ‘ze denkt weer eens na over die paarden van haar hoor!’. Gelukkig kon ik, en ook meneer Branders erom lachen. Snel bladerde ik mijn wiskunde boek door om op te zoeken hoe je de wortel van een getal berekend, maar na een kwartier bladeren had ik het nóg niet gevonden. Wat een doos was ik ook zeg. Ik kon er toch niks aan doen dat ik met mijn hoofd bij de paarden zat. Als ze de lessen nou eens wat minder saai zouden maken zou ik wel opletten. Alhoewel, ik vond het natuurlijk niet erg om de hele dag over mijn paardje na te denken.

Ik ga vanmiddag een buitenritje maken met Star voor de kar, ga je mee?

Schreef ik op een briefje naar Samantha. Samantha die niks met paarden had, maar mijn kleine welsh A wel schattig vond kreeg een glimlach op haar gezicht en schudde heftig van ja. Gelukkig maar, dan hoefde ik niet alleen te gaan. Star was mijn eerste pony. Ik had hem van mijn vader gekregen toen ik 6 jaar was, ik paste er toen namelijk nog prima op. Maar toen ik in de 2e klas belandde, was ik onderhand al 14, en behoorlijk groot. Ik kon nog wel op Star rijden, maar het zag er niet uit. Vandaar dat ik hem voor de wagen had beleerd, en zo lekkere buitenritten met hem kon maken. Eigenlijk kon ik Star beter verkopen, want bij een klein kind zouden hij en het kind veel meer plezier hebben. Maar ik had hem gekrégen van mijn vader. Mijn vader die overleden is toen ik 10 jaar jong was. Vandaar dat ik hem nooit weg zal doen. Star mag bij mij oud worden.
‘Tuut’ klonk de bel om 10 over 2 ’s middags. ‘yes, eindelijk vrij’ riep een klasgenoot van mij. Ik slenterde naar de kluisjes om mijn jas te pakken, en Samantha volgde mij. Toen ze eindelijk klaar was met kletsen liep ze met me mee naar de fietsen toe. ‘Oh Alice, ik vind die ene Roy zó leuk’ fluisterde Samantha zachtjes toen we op de fiets zaten. Ik zuchtte diep, daar kwam Samantha weer met haar eeuwige liefdesverhalen. Onderweg kreeg ik te horen hoe leuk Roy’s kleren waren, waar hij zijn nieuwe schoenen had gekocht, en wat zijn hobby’s waren. ‘En hij houd van blonde meisjes, en kijk eens, ik ben zó blond’ eindigde Samantha haar verhaal blij. Na een half uurtje fietsen kwamen we eindelijk bij Star aan. We liepen naar de wei toe en ik floot op mijn vingers. Star keek op en kwam toen hard naar het hek gegaloppeerd. ‘Hé monster’ zei ik tegen hem. Terwijl Samantha hem poetste liep ik naar binnen om wat drinken voor ons te pakken. Met een harde klap gooide ik de deur achter me dicht en zei mijn moeder gedag. Maar dat hoorde ze niet want ze stond op te treden voor niemand, met de stofzuiger als microfoon. ‘Whatever!’ riep ik hard en lachend liep ik door naar de keuken. Ik schonk 2 glazen cola in en pakte een zak chips uit de kast. Zonder de chipszak te laten kraken liep ik weer naar buiten toe waar Samantha tegen Star aan stond te praten. ‘Luister eens meneer, je bent nu weer mooi wit, dus blijf ook wit ja, heb je me begrepen’ zei ze, terwijl ze met zo’n streng vingertje naar Star wees. Samen dronken we onze cola op en ik pakte het tuig. Met 5 minuutjes had ik al het tuig op Star liggen, en 10 minuutjes later waren we klaar voor vertrek. Met veel gekreun en gesteun klom Samantha op de kar. ‘Voorwaarts’ zei ik tegen Star en werkwillig stapte hij weg. We reden een heerlijk ritje, en onder luid gejuich van Samantha maakten we zelfs nog een galopje. Op de terugweg nam Samantha de leidsels even over, want ze wilde er graag leren mennen. Omdat Star zo mak als een lammetje was kon Samantha het wel even overnemen. ‘Piep piep’ zei mijn telefoon. Een sms ! Ik opende de sms en er stond in ;

Hoi Alice. Ik kom om 6 uur ff naar je huis, tot dan ! kus Jill.

Oh leuk, Jill kwam weer eens langs, dat was al lang geleden. Ik wou mijn telefoon in mijn zak stoppen toen opeens de kar een harde zwieper naar links maakte. Samantha verloor haar evenwicht en flikkerde van de kar af. Zo snel als ik kon nam ik de leidsels over en bracht ik Star tot stilstand. Vlug keek ik achterom om te zien hoe het met Samantha ging. Maar die kwam al weer lachend overeind. ‘Dat beest schrok of zo hij ging zomaar naar links en toen donderde ik zo van die kar af’ riep Samantha me lachend toe. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Star, altijd zo braaf en rustig, en dan uiteraard bij Sam schrok hij weer ergens van. Met nog meer kabaal dan de eerste keer klom Samantha op de kar en ik liet Star in draf overgaan. ‘Ik zal het maar even weer doen hè Sam’ zei ik, en ik gaf haar een knipoog. Toen we bijna thuis waren liet ik Star in stap over gaan en beloonde hem. Ik keek naast me en opeens lag ik helemaal dubbel. ‘Sam, je kop, je kop!’ riep ik lachend. Samantha was altijd erg met haar uiterlijk bezig en schrok behoorlijk van wat ik zei. ‘WAT’ riep ze geschrokken. Nadat ik bij was gekomen van het lachen zei ik serieus ‘er zit een bult op je kop’. ‘NEE!!’ riep Samantha terwijl ze een spiegeltje uit haar jaszak toverde. Ze bekeek haar bult aandachtig en begon toen een heel onzin verhaal te banketstaaf. ‘Als je van voor kijkt is hij niet zo groot. En de kleur valt wel mee. Ik heb namelijk de nieuwste camouflagestick van de Etos, werkt perfect!’ zei ze vrolijk.

‘Doei jongen !’ riep ik terwijl Sam en ik de stal uitliepen. We hadden Star lekker afverzorgd en in zijn schone stal gezet. ‘Tot morgen!’ riep ik Samantha na toen ik haar uit stond te zwaaien. Ik liep naar binnen en een geur van pizza kwam me tegemoet. Mijn moeder stond met een kookschort aan in de keuken liedjes te zingen. ‘Waarom heb je een kookschort als je de pizza alleen maar in de magnetron hoeft te doen?’ vroeg ik haar verbaasd. Even keek ze me beledigd aan, maar toen barste ze in lachen uit. ‘Geen idee meid !’ riep ze. ‘Jill komt om 6 uur, dus ik spring ff gauw onder de douche’ riep ik tegen mijn moeder terwijl ik de trap op stampte. Toen ik lekker onder de douche stond hoorde ik door het doucheraampje dat er iemand aan kwam lopen. De bel ging ‘ding-dong’. Ik hoorde hoe mijn moeder de deur open deed. ‘Hé Jill!’ riep mijn moeder vrolijk ‘kom binnen’. Ik hoorde hoe mijn moeder Jill binnen liet en snel zette ik de douche uit. Zo snel als ik kon kleedde ik mij om en rende ik naar beneden. ‘OMG meen je dat, dat zou Alice zó gaaf vinden !’ hoorde ik mijn moeder roepen. Wat zou ik gaaf vinden ? Ik werd nu toch wel benieuwd waarom Jill kwam. Nieuwsgierig liep ik de woonkamer in waar ik een vrolijke Jill en een nog véél vrolijkere moeder aantrof. ‘Luister Alice, ik heb leuk nieuws’ zei Jill………

EvelijnS

Re: [verhaal] Tijdelijk titelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:20

Hee Vera!
Ik ben benieuwd, ga aub verder?
Trouwens, kijk wel uit met de tijden:

Ik knik van ja. Opeens gilt mijn moeder heel hard ‘AU!’ en het moment daarna vliegt er een broodje door de keuken heen. Met een harde plons beland hij in de waterbak van de hond.

Dit is het enige stukje tt, de rest is allemaal vt.

Leuk verhaal verder!

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:33

Jaaa, ook deze is weer leuk hoor
Ik ben (alweer) fan

Careano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:42

Oeeh; leuk leuk leuk!
Schrijf snel verder!

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 08:02

@ Elovesp, en ik had nog zo goed opgelet haha Ik zal wel ff aan een modje vragen of ie dat stukje ff wil edit-en

Bedankt voor de leuke reacties

Cath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:12

heel leuk verhaal ik ga het net zoals die andere zeker volgen

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:52

ik ben natuurlijk ook weer fan van dit verhaal hij is nu al leuk!

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:01

Gaaf verhaal, moe je cker mee doorgaan!!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:18

leuk verhaal ga ik ook volgen.

spidergirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:35

heyhey
ik ga dit verhaal ook volgen

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:03

heey super verhaal ik ga m volgen

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:10

jaaa meer

_Katinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:22

Haha cool verhaal!

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:25

Mooi verhaal weer!
Vlug een nieuw stukje he

Sabinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:39

Leuk verhaald Ik ga het ook weer volgen!!! En ben alweer fan!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 20:40

Hier weer een nieuw stukje. Heb er veel tijd in gestoken, om zo te voorkomen dat er domme fouten in staan. Zo wil ik het gaan volhouden. Duurt dan misschien iets langer voordat er een nieuw stuk komt, maar zo word het verhaal hopelijk wel beter.
Citaat:

Alice, ik heb leuk nieuws’ zei Jill………

Snel plofte ik op een stoel neer en luisterde ik aandachtig naar wat Jill te vertellen had. ‘Je weet wel, dat mijn vader paarden heeft. En ehm, de vorige bijrijder van l’Amour is te groot geworden.. Dus hij zoekt een nieuwe bijrijder. Toen ik over jou vertelde was hij meteen één en al oor, en nu kom ik dus vragen, of je l’Amour wilt bijrijden ? ‘ zei Jill. Ik zat te wiebelen op mijn stoel van blijdschap. Mijn glimlach liep bijna van oor tot oor en blij riep ik ‘natuurlijk wil ik dat!’. Bij Jill verscheen er een glimlach op haar gezicht. ‘Kom dan morgen maar even langs om wat te bespreken en zo‘ zei Jill terwijl ze opstond. Ik knikte hevig dat ik het goed vond, en ik liep met Jill mee naar de deur en zwaaide haar uit. Toen Jill om de hoek was smeet ik de deur dicht en rende ik naar mijn moeder toe. Ze sprong meteen op uit haar stoel en begon samen met mij te dansen. ‘Ik ben zó blij, eindelijk weer lekker rijden’ riep ik ‘en dan ook nog op zó’n pony’. Mijn moeder lachtte. ‘Ik weet niet wie die pony is en zo, maar ik vind hem nu al leuk!’ riep mijn moeder blij. Ik schoot in de lach, hoe kon je nou een pony al leuk vinden als je hem niet eens kende ? Nadat ik mijn moeder had verteld waar l’Amour stond en zo, huppelde ik naar mijn kamer en ik starte de pc op. Ik meldde me snel aan op msn en veranderde mijn naam. Al snel begonnen er verschillende mensen tegen me te praten.

Sam__*; Wie is L’Amour ?
Alice__ mag L’Amour bijrijden !; Die pony van Jill’s vader !
Sam__*; Oh wat gaaf voor je meid ! * doet vreugdedansje *
Alice__mag L’Amour bijrijden !; Ja gaaf hè !

Voordat ik het wist begon Dennis, een jongen die ik van de manege kende, te praten.

Dennis love Marieke; L’Amour, de pony van Jill’s vader?
Alice__mag L’Amour bijrijden !; JA ! Stoer hè !
Dennis love Marieke; Ja man ! Gefeliciteerd!

Mijn moeder riep dat ik moest komen eten, en met tegenzin sloot ik de computer af. Ik rende de trap af, en een heerlijke geur van pizza kwam me tegenmoet. Snel pakte ik een stoel en ik schoof bij mijn moeder en broer aan tafel. ‘Ruikt goed mam‘ zei ik vrolijk tegen mijn moeder. Ze glimlachte en nam een hap van de pizza. Een paar minuten later kwam mijn zus éindelijk aan lopen. ‘Mam, ik ga vanavond naar de stad‘ zei ze bekakt. Mijn zus was echt zo’n kakkert. Altijd de duurste kleding, en make-up van hier tot Tokio. Als er 1 haartje verkeerd zat riep ze al dat ze een bad hair day had, en van paarden wilde ze niks weten. ‘Ga je zeker weer naar Tony‘ plaagde mijn broer. Mijn zus stak haar tong uit en begon gauw te eten. ‘Ik moet ook nog even naar de stad eigenlijk, mag ik met jou mee Kim?‘ vroeg ik. Afkeurend keek Kim me aan, en ik zag dat mijn moeder een smekend gezicht opzette. ‘Oke, oke, maar op 1 voowaarde, dat je zo even normale kleding aandoet, en wat make-up zal ook niet verkeerd zijn‘ snauwt Kim. Ik zucht diep, die eeuwige drama’s van mijn zus ook altijd. Snel aten we ons eten op en zonder een toetje te eten sleurde mijn zus me mee naar boven. Ze pakte een dure gsus-broek uit de kast en pakte ook nog een leuk Replay vest. Ze kamde mijn haren in een staart een maakte er daarna zo’n frutsel-knot van. Vervolgens werd ik nog versierd met een riem, oorbellen, ringen en make-up. En als laatste mocht ik voor 1 keer haar dure schoenen aan. Helemaal opgetut, en anders dan normaal stond ik om half 8 op mijn zus te wachten. ‘Even wat make-up opdoen hoor‘ riep ze vanaf boven. ‘Als of je nog niet genoeg op hebt‘ grapte ik. Om kwart voor acht kwam ze eindelijk naar beneden toe en we liepen samen naar de schuur toe. We pakten onze fietsen en gingen toen éindelijk naar de stad toe. Toen we onderweg bij een stoplicht stonden te wachten kwam mijn grootste nachtmerrie uit. Suus kwam er aan. Suus was de beste vriendin van mijn zus, en was net zo’n drama queen als Kim. ‘LEKKERDING!‘ riep ze hard over straat toen ze Kim zag. Ze negeerde mij en ging naast Kim fietsen. Binnen 2 minuten was hun onderwerp van ‘hoe gaat het‘ naar ‘al gezoend met Tony‘ veranderd. Mijn zus wou niks vertellen omdat ik er bij was, dus begon Suus al haar liefdesverhalen te vertellen. Na een half uur fietsen kwamen we eindelijk in de stad aan en Suus moest even naar een kennis van haar. Met 3 zoenen namen Suus en Kim afscheid, en eindelijk konden we gaan shoppen. Kim sleurde me de eerste de beste kledingzaak in en haalde van alles van de rekken af. ‘Is dat voor jou of voor mij? ‘ vroeg ik verward. Kim glimlachte en riep vrolijk ‘voor jou schat‘. Ik slenterde achter Kim aan en samen liepen we naar de pashokjes. Kim legde uitgebreid uit welke broek ik samen met welk shirtje moest passen en na 5 minuten kon in dan eindelijk mijn hokje in. Ik besloot dat we van lelijk naar mooi gingen, dus eerst trok ik een rokje en een t-shirt aan. Er was helaas geen spiegel in het kleedhokje dus ik móest het hokje uit om het resultaat te zien. ‘Súper‘ riep Kim toen ik het pashokje uitkwam. Ik bekeek mezelf aandachtig in de spiegel, en eerlijk waar, het stond best leuk. Maar omdat ik mezelf niet zo gauw in een rokje rond zag lopen trok ik het gauw weer uit. Ik pakte een gave spijkerbroek met een vest van de hangers en trok het aan. Weer kwam ik het hokje uit en bekeek mezelf in de spiegel. Mijn zus kwam aangelopen en haar mond viel open van verbazing. ‘Wauw, ik wist niet dat dit je zó mooi kon staan, dit móet je kopen‘ zei ze tevreden. Ik liep gehoorzaam mijn pashokje weer in en kwam daarna nóg 3 keer met nieuwe kleding uit het hokje. Na een half uur was ik eindelijk klaar met kleding passen en mijn zus zocht uit wat we gingen kopen. ‘Deze 3 broeken, en deze 4 vestjes, en dan nog deze 5 t-shirts, en ehm, déze riem‘ zei ze tegen de kassa medewerkster terwijl ze de kleding op de balie legde. De vrouw scande alle prijzen in en vrolijk zei ze ‘dat word dan €217,45‘. Ik schrok me kapot, ik had écht niet zoveel geld bij me. ‘Kim zoveel heb ik niet bij me‘ zei ik terwijl ik me tot Kim richtte. Maar mij zus had haar pinpas al uit haar portomonnee gehaald. ‘Krijg je van mij‘ zei ze vrolijk. Ik omhelsde haar en ze rekende af. Met beide 2 tassen liepen we de winkel weer uit. ‘Heb je ook eens mooie merkkleding‘ blèrde Kim vrolijk, zodat iedereen kon horen dat we merkkleding gekocht hadden. We liepen naar de schoenenzaak en onderweg kwam we Tony tegen. Ik wíst dat Kim op Tony was, maar of ze een relatie hadden wist ik niet. Ik stootte Kim aan en fluisterde ‘tony‘. Ze knipoogde naar me en zei ‘let op’. Stoer liep ze naar Tony toe en ze gaf hem een kus op zijn wang. ‘He chick‘ zei Tony tegen haar. Ze glimlachte verliefd naar Tony. Ik kwam er wat ongemakkelijk bijstaan maar Kim stelde me meteen aan Tony voor. ‘Dit is mijn zusje Alice, wat vind je van haar kleding?‘ vroeg Kim aan Tony. Tony bekeek me goed en zei toen ‘sexy‘. Ze praatten nog even over het een en ander tot Tony’s telefoon ging. Uit zijn gesprek maakte ik op dat hij er vandoor moest. Toen hij ophing zei hij ‘ff me maten helpen, ze hebben ruzie. Zie ik je om half 10 bij de Blabla winkel?‘. Kim glimlachte van oor tot oor en gaf Tony een knipoog. Hij gaf haar een zoen en toen liep hij weg. Even bleef Kim verbaasd staan, en haar mond zakte open van verbazing. ‘Joehoe, centenbakkie‘ riep ik terwijl ik met mijn hand voor haar starende ogen wuifde. ‘Ja, ik kom al.. Zag je dat Alice?‘ vroeg Kim me verbaasd. Ik knikte lachend van ja. We kochten allebei een paar schoenen bij de schoenenwinkel en kochten daarna een ijsje. Met onze ijsjes ploften we op een bankje in de cafetaria neer. Kim was heel afwezig, ze was vast met haar gedachten bij Tony. ‘T is best gezellig met mij hè‘ grapte ik. Kim knikte ‘ja, veel gezellig dan ik verwacht had eigenlijk. Maar ehm.. Ik denk dat Tony straks vraagt of ik met hem mee naar huis ga.. En ehm.. Nou ja dat doet er verder niet toe. Maar wil je dan tegen mama zeggen dat Suus liefdesverdriet had, en dat ik haar aan het troosten ben‘ vroeg Kim me verlegen. Ik lachtte, opeens was mijn arrogante zus zó onzeker en verlegen, het was bijna leuk om te zien. ‘Op de voorwaarde dat je me alles verteld‘ zei ik met een knipoog. Kim begon te lachen en stak haar duim op. Om half 10 liepen we samen naar de Blabla en daar stond Tony al te wachten. Hij begroette ons met ‘hé chicks‘. Kim giegchelde zenuwachtig. ‘Nou eh, ik ga maar eens, tot vanavond Kim‘ zei ik en ik wou me omdraaien. ‘Ik wil je niet wegjagen hoor‘ zei Tony bezorgd. Ik draaide me lachend weer om naar Tony. ‘Veel plezier samen‘ zei ik en ik gaf Kim een knipoog. ‘Cool van je‘ zei Tony. Ik draaide me om en liep weg. Opeens voelde ik een hand op mijn schouder. Rustig draaide ik me om en ik stond oog in oog met Tony. ‘Chicks krijgen een zoen man‘ zei hij stoer en hij gaf me een zoen op mijn wang. ‘Ik pas goed op je zus, beloofd, voor 12 uur is ze thuis‘ zei Tony, en toen draaide hij zich om. Ik geloofde er wel in dat het goed kwam. Tony was een lieve jongen, en had zo te zien een hart voor iedereen. Zelfs ‘het zusje van‘ kreeg nog een kus, dat was toch wel lief.

‘Mam ! Ik ben thuis’ riep ik toen ik naar binnen liep. Ik kreeg geen reactie en liep automatisch door naar de stallen. Zoals verwacht trof ik daar mijn moeder aan. Ze stond te praten met de hoefsmid, maar toen ze mij zagen was het plotseling stil. Vreemd, maar goed. ’Hé meisje. Waar is Kim?’ vroeg mijn moeder meteen. Zonder een schuldgevoel zei ik ’Oh we kwamen Suus tegen, ze was gedumpt. Hélemaal overstuur. En je kent Kim, die is haar nu aan het troosten. Maar ze is voor 12 uur thuis! ’. Mijn moeder knikte begrijpend. ’Oké. Ga maar naar bed meid, het word een drukke dag morgen’ zei mijn moeder. Ik nam afscheid van haar en de hoefsmid en liep naar boven toe. Toen ik in bed lag werd ik opeens zenuwachtig voor morgen. Wie weet wat Jill’s vader me te bieden had..

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:59

Ik vind dit verhaal wel leuk, maar eerlyk gezegt vind ik die andere van je toch leuker..

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:31

leuk verhaal ook ik vond alleen het vorige leuker

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 21:37

Ja kan dat je de vorige leuker vond. Deze is nu ook nog niet zo boeiend, maar dat komt allemaal nog..

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:09

leuk stuk weer ik vindt m wel leuk maarja ik vindt alle verhalen die hebt geschreven en schrijft leuk dus ga zo door

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:21

goed verhaal ik ben ( alweer ) fan. Ik vind het nu al "boeiend" hoor

litatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:51

weer een leuk verhaal

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:56

op een bepaald moment warmt ze pizza op, en daarna eten ze macaroni?

verder is het wel een leuk verhaal, ben benieuwd naar het vervolg

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:05

Ja, leuk verhaal, ik vind m net zo leuk als die andere hoor

Patriesja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 01:27

leuk verhaal!!