Deze tekening heb ik voor Miriano gemaakt! Hij is nog niet helemaal af, want ik moet de manen nog tekenen Maar wat vinden jullie ervan? Dit is pas de eerste keer dat ik een paard heb getekend dus tips zouden prettig zijn
Ik vind hem zegmaar iets te 'strak'. Het lijkt nu of hij overgetrokken is.. En inderdaad, als je hem zou inkleden zou hij wel veel mooier worden denk ik het lijkt nu nog iets te veel op een schets. De verhoudingen kloppen wel allemaal Ik zeg niet dat hij slecht is, dat zeker niet! Maar ik kan hem ook niet echt mooi noemen, maar dat komt waarschijnlijk omdat het alleen maar een paar lijnen zijn
Tja. Ik vind dit gewoon een schets. Er zijn helemaal geen details, niet eens manen. Het lijkt inderdaad of ie overgetrokken is... Wel goed hoor, voor je eerste keer. Blijven proberen!
Ik vroeg ook om tips...Vandaar dat hij nog niet af is... Hoe kan ik hem het beste invullen zodat hij zo natuurlijk mogelijk eruit ziet? Heeft er nog iemand andere tips of aanwijzingen? En hij is niet overgetrokken anders zou ik hem hier niet neerzetten...
Wauw, ik vind het wel mooi gedaan voor de 1e keer!! Maar kijk eens goed naar een paard, een paard heeft (vooral op z'n hoofd) overal lijntjes en 'bobbels en kuilen' en zo.. Ik zou sowieso z'n kaaklijn afmaken, een paard heeft een ronde kaak dus zou ik die laten doorlopen. Vanuit die kaak loopt er een lijntje naar z'n mond. Onder z'n oog zit z'n jukbeen, die altijd duidelijk te zien is, boven z'n oog zit vaak een 'deuk' en achter z'n neus ook.. Probeer daar (volgende keer?) wat mee te doen, dat ziet ie er net wat mooier uit doordat ie wat meer details heeft. Probeer ook iets met schaduwen te doen, dan lijkt hij wat echter zeg maar.. Verder vind ik de vorm van het hoofd wel erg goed gedaan, t hoofdstel vind ik ook mooi!!! Suc6!
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Ik begin met basislijnen en dan ga ik hem 'inkleuren' daarbij inderdaad goed kijken naar b.v. jukbeen en kuiltjes en adertjes etc..
Had dit voor de gein voor mezelf zo gedaan... . Maar misschien heb je er wat aan. Hij is nog niet klaar de manen zijn niet naar mijn zin... Voor de laatste zie onderschrift
Dank je wel voor de tips! En @ Lontje: Aan die foto's heb ik echt heel veel! Echt super bedankt! Ik ga morgen weer oefenen denk ik...Dan hou ik jou tekening er als voorbeeld bij. Dan kan ik een beetje kijken of ik het goed doe! Bedankt iedereen voor alle reacties en tips
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
En @ Lontje: Aan die foto's heb ik echt heel veel! Echt super bedankt!
Had ze voor de grap voor mezelf gemaakt nooit gedacht dat ik er nog iemand blij mee zou maken! Succes met het tekenen en tja nog 1 tip goed kijken is het allerbelangrijkste maar ook het moeilijkste