De speciaalste foto vind ik n°3. Even wat commentaar voor andere foto's: 1: Mooi, jammer van de weerkaatsing op de hand. Misschien was het mooier als je meer ruimte rond de ring had? 2: Het lijkt dat de ring met een bewerkingsprograma op de foto is geplakt, vind ik. 3: vind ik dus de mooiste foto! De kleuren zijn mooi en het overbelichte hoort echt bij deze foto, die is het echt *bling*bling. 4: Hier vind ik dan weer te veel ruimte rond de ring, misschien een beetje croppen? Voor de rest vind ik hem ook geslaagd. 5: De achtergrond stoort een beetje, maar weer een hoog 'bling*bling'-gehalte . 6: Ook geslaagd, maar de trui (?) stoort een beetje. 7: Speciaal effect, veel 'bling*bling' Maar je ziet niet dat het een ring is.
Foto's zijn goed gelukt en mijn commentaar is ook voor een deel wat ik persoonlijk mooier vind.
OEF! veel reacties! @mirarocky hahahahaha ik heb (nog)geen vriendje wel iemand op het oog
@Laure heey bedankt voor je reactie.......het is voor een schoolopdaht en ik moet er uiteindelijk(na de vakantie)2 uitkiezen......en dit commentaar kan ik daar zeker voor gebruiken
@black_light heey ik denk zlef dat ik zoziezo nr 3 kies en bedankt voor je reactie (ja nieuwe camara he )
@Pattyrex dan stuur ik jou nr 2 zo nog even
@Irismacho ja dat overblichte pas er heel goed be he
@mandy_b_s klokt ze zijn niet echt heel bijzonder! maar ik hoef er maar 2 uit te kiezen en hoef ze niet allemaal te laten zien(gelukkig):P
@oryantje geeeeeeen idee het is niet mijn smaak........ mn vriendin kwam op school en had um om en toen kreeg ik de opdracht om een reclame foto te maken(in dit geval dus reclame voor een ring