Citaat:
'Els liep naar beneden, ze kon niet langer in bed blijven omdat ze zo nieuwsgierig was naar wat haar ouders haar vandaag voor haar verjaardag zouden geven. Misschien wel de pony waar ze al jarenlang om zeurde, snel liep ze naar de schuur:"
Wat vinden jullie ervan, is het goed genoeg, moet ik verder schrijven?
Persoonlijk vind ik dat niet echt een fijne ontwikkeling. Stel je voor dat het ook met tekeningen gebeurt: een wit vel met drie lijntjes erop: Dit wordt een paardenschilderij, wat vinden jullie er nu van, moet ik verder gaan?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen verhalen op CB, maar wat zouden jullie ervan vinden om topics als hierboven te verbieden en verhalen enkel toe te staan als ze af zijn, of als ze aardig in die richting komen en je commentaar/tips wilt hebben om het af te maken? Dit zou dan alleen gelden voor nieuwe topics, niet degene die nu al lopen.
Om dus nog even de vergelijking te maken met een tekening: geen witte blaadjes met drie lijnen erop meer, maar als je tekening nog niet af is en je wil alleen hulp omdat er iets niet aan klopt maar je zelf niet meer ziet wat mag je dat wel op bokt zetten.
Als je je post begint met Eens of Oneens is dat misschien wel zo handig

Even een edit aangezien iedereen het tot nu toe ermee eens is

Willen jullie dat 'verhalen in stukjes' helemaal niet meer toegestaan zijn? Of mogen verhalen/boeken wel per 'hoofdstuk' (zeg 2000 woorden om maar een getal te noemen) op bokt?