ok ik heb even zin om een verhaaltje te schrijven haha
De legende luidt: in het bos staat een verlaten huisje...iedereen die er sávonds bij volle maan om 12 uur heen gaat komt nooooooit meer terug...nooit zijn er lijken gevonden ofzo...
er zijn er velen die zien er vaak schimmen en schaduwen ronddwalen en dwalende lichtjes...maar nooit heeft er iemand in de buurt van het huisje durven komen nadat er 7 mensen vermist waren.
Het is er erg verlaten(dachten ze) maar blijkbaar is er dus wel iemand of iets aanwezig
Hoofdstuk 1, Elise gaat het bos in
Triiiiiing, de wekker van Elise gaat af, het verhaal begint
Elise is een moedig meisje van 16 jaar oud..ze rijdt veel paard en heeft een eigen paard Valetta. Een Arabische merrie van 5 jaar oud.
Elise is beide ouders verloren..door iets of iemand in het bos. Ze woont nu alleen met haar paard.
Het is 12 uur. Elise staat op en kleed zich aan. Snel poetst ze haar tanden en neemt een broodje. Dan gaat ze naar Valetta toe om haar te voeren
Ojee het is al half 1 ze moet opschieten...ze moet om kwart voor 1 bij haar vriendin Kathy zijn.
Gehaast stapt ze op haar fiets en fietst weg.
Het was al 5 voor 1 toen ze aankwam.
Kathy was al weg. Ze zouden samen naar de stad gaan, maar Kathy had geen zin om steeds maar te wachten dus is ze vertrokken.
"Wat een B*tch!!" dacht Elise
Ze had al geen zin meer om te gaan en bedacht dacht ze maar een fijn bosritje met Valetta gaat maken
Ze fietste op haar gemakje naar huis en ging Valetta borstelen.
intussen is het al 3 uur. Toen ze klaar was met opzadelen gingen ze richting bos. Ineens ziet ze een raar paadje...die heeft nog noooit gezien en ze komt al 5 jaar lang in dit bos.
Ze besluit er eens te gaan kijken.
Valetta werd steeds zenuwachtiger...Ze voelde dat er wat was, ze wilde zich omdraaien maar Elise hield haar tegen.
Ze wilde door, ze vond het een erg raar pad.
Ineens.................
ohhhhhh wat is dat?...
Willen jullie meer?
het is nu nog saai..ben een beetje moe maar ik wil wel verder gaan hoor als er interesse is
Dit is de eerste keer dat ik zo'n heel verhaal schrijf dus voor mij is het allemaal nog nieuw...maar ik doe mijn best
Moet ik doorgaan?