[VER] Puber *Geen goede titel nog*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

[VER] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 17:00

Hoofdstuk 1:

‘Rot dan op!’ Schreeuwt Sanne woedend door de telefoon. ‘Ik heb je niet meer nodig!’ Woest hangt ze de hoorn op de haak en rend woedend naar boven toe. De muziek gaat zo hard aan dat de buren aan de overkant kunnen mee genieten. Het kan haar allemaal geen bal meer schelen! Ze weet zich 5 minuten sterk te houden, maar barst toch in tranen uit. ‘Die jongens altijd!’ schreeuwt ze boos. Sinds 3 maanden heeft ze verkering met Thijs. Dit is hun eerst ruzie. ‘Ik haat hem!! Nee, ik haat hem niet maar wil hem haten.’ Mompelt ze in zichzelf.
Sanne begrijpt niet waar Thijs het lef vandaan haalt om te zeggen dat ze is vreemd gegaan. Dat zou ze nooit doen. Ze is stapel verliefd op Thijs.
De muziek dringt niet echt tot haar door maar dat maakt er weinig uit. In haar broekzak voelt Sanne iets trillen. Haar telefoon. Ze heeft een smsje. ‘Sorry Sanne, het spijt me! Ik geloof dat je niet bent vreemd gegaan. Echt waar. Ik wil je spreken. Kom om 7 uur naar me huis. HVJ Thijs.’
Sanne trekt zich er weinig van aan en zet haar favoriete nummer op en zingt, zo hard als ze kan, mee.
Om half 6 roept word Sanne geroepen voor het avond eten. Ze heeft totaal geen honger. Ze besluit om toch maar naar beneden te gaan. Gelukkig vragen haar ouders niks. Ze eet twee boterhammen en gaat daarna weer naar boven toe. Ze heeft beslot om naar Thijs toe te gaan om 7 uur.
Omdat het pas 6 uur is gaat Sanne nog even achter msn. Ze praat met wat mensen. Als ze net wil afmelden komt Thijs op msn.
Thijs (L) Sanne: Heey prinsesje
Sanne houd veel van Thijs: Heey
Thijs (L) Sanne: Ben je nog boos?=$
Sanne houd veel van Thijs: Nee… Ik denk het niet..
Thijs (L) Sanne: oh oke =D
Thijs (L) Sanne: Kom je nog om 7 uur.
Sanne houd veel van Thijs: Ja ik denk het wel.
Thijs (L) Sanne: Ok gezellig!
Sanne houd veel van Thijs: Thijs ik ga ik zie je zo.
Thijs (L) Sanne: oke, hou veel van je sanne!
Sanne houd veel van Thijs: ik ook van jou thijs.
Sanne meld zich af van msn. Ze heeft niet gelogen. Ze houdt nog steeds veel van Thijs.
Om kwart voor 7 stapt ze de deur uit. ’10 uur thuis’ hoort ze haar ouders op de achtergrond zeggen. ‘Oke! Doei’
Sanne gooit de deur achter zich dicht en springt op de fiets. Binnen een kwartier is ze bij Thijs aan gekomen.
Zijn moeder doet open. ‘Hoi Sanne! Gezellig dat je er weer bent. Thijs is boven. Je weet ze kamer wel te vinden he?’
Sanne knikt ja en loopt naar boven toe. Als ze bij zijn deur is voelt ze zich toch wel zenuwachtig. Ze hebben nog nooit ruzie gehad. Hoe gaat dit goed komen, vraagt ze zichzelf af. Ze klopt op de deur. ‘Binnen!’ roept Thijs. Sanne doet ongemakkelijk de deur open en blijft in de opening staan. Thijs wordt rood. ‘Hey’ zegt Sanne verlegen. Ze schaamt zich dood. Het lijkt wel alsof dit hun eerst afspraakje is. Zonder dat ze er wat aan kan doen schiet ze in de lag. Thijs kijkt haar verbaasd aan.
’Het lijkt wel alsof we elkaar voor het eerst zien!’ zegt Sanne lacherig. Thijs ziet er nu ook wel de humor van in en moet ook lachen. Sanne ploft op Thijs ze schoot neer en geeft hem een kus.

Is het de moeite waar om door te schrijven of niet?

xxx nikki
Laatst bijgewerkt door Mireille op 11-07-07 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Verhaal] > [VER]

lucasjuh

Re: [Verhaal] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:03

Jah het is zeker de moeite om door te schrijven
Ik vind het een leuk verhaal, lijkt me wel leuk om verder te lezen

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:06

goed verhaal en het lijkt mij ook leuk om verder te lezen:)

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:19

Wel grappig, staan een paar foutjes in, maar ik wil wel meer lezen

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 17:48

Dankjullie wel allemaal.
ja sorry, daar kan ik niks aan doen. Heb dislectie. Doe me uiterste best!
Komt zo snel mogelijk een nieuw stuk.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:50

Mooi verhaal!
Zou ik ook graag meer van willen horen

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:16

Ja hoor! ga maar gauw door!

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:24

Mooi verhaal! Wil t vervolg ook wel lezen!

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:25

Leuk hoor !! Komt er ook nog spanning??
Niet dat dat moet hoor
Maar het lijkt nu al dat het afgelopen is.. (kan zijn)
Veel suc6 verder en ik lees mee!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 18:44

haha ja maar zo begin ik altijd. Dan lijkt het alsof het al afgelopen is maar zo begint het bij mij altijd. Ga zo snel mogelijk verder. Denk vanavond nog

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:49

aah ik vinm leuk! alleen bij dat gesprek van msn zegmaar.. gaat t echt zovan oke sanne, isgoed thijs, ja sanny, ja thijs vindik persoonlijk beetje iritant.. maar verder vind ik m heel gaaf

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 22:52

Hoodstuk 2

S´avonds ging Sanne met een goed gevoel naar huis. Samen met Thijs hebben ze een romantische film gekeken.
Thuis nam ze wat te drinken en ging toen naar boven. ´Maak je het niet te laat Sanne?’ vraagt haar vader. ‘Nee pa. Echt niet!’
Als ze boven is gaat ze eerst op msn. Thijs is er niet. Als ze haar mail opent kijkt ze verbaasd naar een mailtje van ene David Oostere, met als onderwerp; Hej jou ken ik!
Sanne opent het mailtje. Haar ogen schieten over de regels. ‘Wat is dit!’ denkt ze hardop.

Lieve Sanne.
2 Jaar geleden heb ik jou ontmoet. Via via ben ik erachter gekomen waar je woont en wat je msn is. Ik wil je graag weer zien. Heb je de laatste keren al in het park gezien met een of andere jongen. Is toch niet je vriendje hé? Want ik hou van jou en je bent van mij. Dikke zoen David.

Sanne denkt diep na maar ze herinnerd zich geen David.
Ze denkt er niet verder meer bij na en gaat gezellig met haar vriendin msnen. Na ongeveer een kwartier voegt iemand haar toe. Ze accepteert hem en vraagt wie hij is.
Sanne Houd Van Thijs!: En jij bent?
Lekkerboy David: David, van dat mailtje. Je kent me toch nog wel.
Sanne Houd Van Thijs!: Nee ik weet totaal niet wie je bent =S
Lekkerboy David: Ik ben die jongen van vakantie.

Ineens herinnerd Sanne het zich weer. David, dat is die jongen die maar niet van haar af kon blijven. Aan het begin vond ze hem nog aardig. Maar aan de eind van de vakantie, haten ze hem. Hij heeft haar tot twee keer toe geprobeerd te verkrachten.

Sanne Houd Van Thijs!: Laat me met rust goorlel
Lekkerboy David: Nee, ik heb je eindelijk weer gevonden. Ik laat je nooit meer gaan!
Sanne Houd Van Thijs!: Rot op!
Lekkerboy David: Nee sgatje, je bent van mij. Ik laat je nooit meer met rust. Nooit! Mooi huisje woon je trouwens in. Leuke hond heb je ook! Mooie Bouvier.
Sanne Houd Van Thijs!: Rot op Freak! Laat me met rust! Ik mot je niet!
Lekkerboy David: Dat zeg je nu wel maar je houd wel van me. Ik weet het zeker!
Sanne Houd Van Thijs!: Nee ik verafschuw je! Rot op!
Lekkerboy David: Nooit Sanne. Nooit

Sanne blokkeert hem. Ze ziet dat hij ze naam heeft veranderd. ‘Wacht maar Meissiej! Je komt nooit meer van me af. Nooit!’
Sanne wordt er bang van. Ze weet niet wat ze hier mee moet.
Ze sluit d’r computer af en gaat naar bed toe. Het is inmiddels al weer 1 uur, maar alsnog kan ze niet slapen. David blijft maar door haar heen spoken.
Als ze eindelijk in slaap valt gaat d’r mobiel af. Slaperig neemt ze op. Aan de andere kant hoort ze een bekende stem. ‘Ik laat je nooit meer met rust! Nooit meer.’
’Rot op!’ gilt Sanne door de telefoon. Ze drukt hem gauw weg en zet d’r mobiel uit.
Ze probeert opnieuw in slaap te komen maar nu lukt het haar helemaal niet meer. Ze besluit om wat te gaan lezen en hoopt dat ze zo toch nog in slaap zou vallen.
Om half 3 valt ze eindelijk in slaap. Ze droomt over David.

weer een nieuw stuk

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 23:07

Verder, verder!
Let wel op: je schrijft nu in 2 tijden, VT en TT..

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 23:12

OOooooh Mooie wending eraan gemaakt !!
Ga zo door

Edit: Typfout

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 23:20

elovesp schreef:
Verder, verder!
Let wel op: je schrijft nu in 2 tijden, VT en TT..

doe me best om dat zo min mogelijk te doen. Zal nog wel vaker voor komen. Maar ga er maar van uit dat helemaal in tt is. Heb daar nogal moeite mee.
En vindt het moeilijk om in de ik-persoon te schrijven.

Ga weer zo snel mogelijk verder

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:52

ik vind het een gaaf verhaal!, ben echt benieuwd hoe het verder gaat!!!!

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 11:41

leuk verhaal! zeker doorgaan! ik volg het zeker

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 14:10

Spannend hoor

Ik liep alleen een beetje vast bij dit zinnetje:
HardcoreLady schreef:
Maar aan de eind van de vakantie, haten ze hem.

Het moet volgens mij zijn: aan het eind(e) van de vakantie haatte ze hem...

Haten zou staan voor tegenwoordige tijd en meervoud.
Dit gaat volgens mij alleen om de hoofdpersoon en in verleden tijd.

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 14:31

Leuk verhaal. Ga zo door!

*wacht op een nieuw stukje *

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 14:34

mooi stukje ,het heeft nu wel een leuke wending gekregen:)

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:24

Heel leuk!!!!! zeker verder schrijven!!! ik blijf het volgen!!

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:52

Wat een leuk verhaal zeg!
zeker doorschijven!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 16:33

Hoodstuk 3

Sanne schrikt om 6 uur wakker. Ze zweet helemaal. Ze heeft over David gedroomd.
De droom was eerder een nachtmerrie. Ze draaide zich nog een paar keer om, maar in slaap vallen lukte niet meer.
Om half 7 besloot ze haar bed uit te gaan. Haar moeder zat op de bank met de krant en een kop thee. Sanne schenkt voor zichzelf ook wat in. Met een diepe zucht ploft ze naast haar moeder op de bank neer. Ze zet de TV aan maar er is weinig leuks. Als ze haar thee op heeft gaat ze naar boven toe. Ze neemt een lekker warme douche zodat ze goed wakker wordt. Als ze onder de douche vandaan komt voelt ze de koude wind die uit het dakraampje komt, over haar blote arme geleiden. Ze rilde en kleed zich gauw aan. Na het aankleden borstelt ze haar haren en maakt zich op.
Ze heeft totaal geen zin in school maar zal toch moeten. Om half 8 vertrekt ze, zonder iets te hebben gegeten. Ze heeft totaal geen honger. Alleen al bij de gedachten van eten wordt ze misselijk.
Om kwart voor 8 staat ze stil bij de brug. Ze wacht op Mona. Mona is altijd te laat. Om 10 voor 8 komt ze aan fietsen. Ze heeft een rood hoofd en ziet er moe uit. ´Sorry verslapen´ zegt ze verontschuldigend. ´Haha maakt niet uit, kom we gaan fietsen´. Sanne moet altijd wel om haar vriendin lachen. Het is al sinds groep 3 haar beste vriendin. Samen bespreken ze heel veel.
´Heb je eigenlijk nog wat van David gehoord?’ Sanne verstijfd.
’Hoe weet jij van David?’ vraagt ze verbaas.
’Oh, ik kwam hem zondag tegen in het café. Hij vroeg of ik misschien jou e-mail adres had. Ik heb het hem gegeven.’ Zegt ze nuchter. Sanne staat in een keer stil. ‘Je hebt WAT gedaan?!?’ schreeuwt ze naar Mona. ‘Hoe kan je! Je weet hoe verliefd die 2 jaar geleden op me was! Hij is een griezel!’ Sanne is rood van woede. ‘Sorry hoor, ik wist toch ook niet dat je zo’n hekel aan hem had?’ roept Mona verbaasd. ‘IK HEB HET JE ZO VAAK VERTELD!’ schreeuwt Sanne nu nog harder. ‘Mens, stel je niet zo aan het is maar een jongen. Sorry dat ik het heb gegeven.’ Zegt Mona verontwaardigd.
Sanne is woedend. Hoe kan ze! Woedend fiets Sanne alleen verder. Ze laat Mona alleen staan. Het kan haar helemaal niks meer schelen. Op school is ze niet te genieten. Tegen niemand. Mona negeert ze. Ze gaat overal aan de andere kant van de klas zitten. Als Sanne in de pauze naar buiten toe wil gaan komt Thijs naar haar toe lopen. Ze heeft niet echt veel zin in hem maar blijft toch maar staan. ‘Hoi schat, wat is er aan de hand?’ vraagt hij bezorgd. ‘Oh niks hoor, gewoon moe.’ Liegt ze.
Thijs geeft d’r nog een kus en loopt daarna naar ze vrienden toe om te gaan roken. Sanne is nu 3 maanden gestopt met roken maar verlangd nu zo naar een sigaret dat ze besluit er eentje bij Thijs te vragen. Van Thijs krijgt ze niet omdat hij niet wilt dat ze weer begint met roken. Sanne loopt boos weg. Gelukkig kent ze nog meer mensen op school en die maken er geen probleem van dat ze een sigaret wil. De eerste hijs valt zwaar. Ze moet flink hoesten maar daarna gaat het weer net zoals vroeger.
Als de bel gaat, gaat ze weer naar binnen toe. Nog 1 uurtje les en dan is ze uit.
Ze heeft wiskunde. Sanne vindt dat een leuk vak en let goed op. Om 10 over 1 gaat de bel. Ze is uit.
Als ze naar buiten toe loopt ziet ze tot haar grote schrik een heel erg bekend persoon staan.
David.

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 17:33

mooi stukje,ook wel spannend dat david ,sanne op school op zoekt,ben beniuwd hoe het verder gaat.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 17:43

Leuk verhaal hoor! let wel, maak het niet te chaotisch, niet ineens dit en ineens dat schrijf graag verder , misschien ook wel leuk voor jou om in mee te schrijven : (in dit topic-CreaBea)Eline... schrijf mee