ik zie het niet goed maar lijkt me wel leuk geworden..morgen geef ik wel een nieuwe reactie haha..als het duidelijker is dan is het beter te beoordelen
k vind ehm mooi maar het lijkt net alsof de sperriem in de teugel overloopt zegmaar. (achterste teugel) verder vind ik de oren een beetje groot voor het hoofd...maar tog ook weer niet
jaaaaa....uhmmm de oren vindt ik wat groot...ik vindt hem wel super sweet en wat heeft ie een bos voorop ik windt hem echt leuk zo....lief hij heeft wel een dun halsje naar mijn zin
Inderdaad.. alles is wat slanker geworden.. Maar dat is helemaal niet zo erg.. Want dit paardje is nu bij de inrijder.. en is zo afgeslankt.. Alleen de nek had inderdaad iets dikker gemogen.. ze heeft veel nekspieren..
k vind nog steeds hetzelfde wat k al zei maar k vind ook nog dat je bijv, de manen iets donkerder had mogen doen of de vacht wat donkerder...zodat je goed het verschil ziet vind ehm erg leuk!
Je kunt mooi tekenen hoor, je mag inderdaad afentoe wel iets minder bang zijn om lekker duidelijk te tekenen, dan kun je ook de schaduwen iets duidelijker maken! Mooi hoor, Groetjes!