Er schijnt hier een topic te zijn geweest over scoubidou frontriemen? Weet iemand die nog te vinden, ik heb al gezocht met de zoekmachine en zelf ook al, maar ik kan het niet vinden. Alvast bedankt
Hihi, leuk weer dat oude topic had gisteren echt ineens weer zin om te knopen krijg het 4kant niet voor elkaar, ben iig wel weer bezig met roze frontriem (voor verkleed te paard met het thema barbie
Niet zo heel duidelijk, heb geen zin om me digi te halen, dit is tot nu toe de eerste helft 2e helft moet ik nog maken, zal als die klaar is wel een duidelijke foto maken. Gebruik iig de platte knoop
hij is klaar, hij is niet zoals ik wilde, maargoed, hij kan dienen als "barbie" frontriem, zal even een foto maken. helemaal (heb een gesplitst kopstuk, dus zeikanten moesten door midden) Detail van het middenstuk
@zammetje: hoe bedoel je "bevestigen" ?
[edit] kon even geen betere foto vinden, maar zo ongeveer ziet het eruit als hij omzit
Laatst bijgewerkt door Meisje201 op 22-07-05 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt
hoe weet je nog hoelang hij moet wezen? voor een frontriem?
dat kan je het beste zelf uitzoeken met een frontriem van jezelf erbij, die van mij zijn, even meten: 45 cm lang (wel een erg lange, maar had verkeerd gemeten) dus tussen de 40 en 45 cm (full maat dus)
'Hé ben ik even op vakantie, is dit topic helemaal tot leven gekomen mijn frontriem is ook af, maar hij is geloof ik kapot... Ik ben nu met de tweede bezig maar daarvan is het middendraadje te kort en ik moet het nog maar weer langer zien te krijgen...