Vandaag gemaakt helaas regende het toen ik de foto's van de dobermann maakte vandaar dat die iets grauwer zijn. Bij de rottweilers begon zowel de zon zelfs even te schijnen (eind van de middag gemaakt) Wat een beetje zon wel niet met de foto's doet....
Mooie foto's weer! Jammer van de zon, maargoed, alsnog mooie foto's geworden! Foto 2 vind ik erg mooi! Had daar de zon geschenen, dan had het een superfoto geweest!
Leuke foto's, jammer dat ze zo grauw zijn! Off-topic, jammer van de gecoupeerde oren van de dobermans, vind ze persoonlijk met 'originele' oren veel mooier..
paardjuh schreef:
Ik vindt de foto's mooi geworden alleen de rottweiler jammer van de langer staart.
Buiten het grauwe om zijn het wel leuke foto`s! Die oren van de Dobermann vind ik echt cool!
Hooh, ik blijf jouw topics altijd bekijken, er zit altijd wel een rottweiler tussen
Over de staart vind ik ook zonder leuker, ook al mag het niet meer. Is denk ik omdat ik dat gewend ben, wij hebben 2x een rottweiler gehad en allebei hadden ze geen staart.