Polyfee. Dit is dus echt mijn grote idool Ze moeten samen dus in een *lijst* komen you know. Hij is dus lang NIET af, dat weet ik zelf ook wel Maar ik wilde even kijken of jullie nog punten zagen waar ik overheen heb gekeken. Iig moet alles nog een tint donkerder, maar dat doe ik aan het eind zodat ik wat makkelijker ken gummen Verder is die ook nog niet afgewerkt dus.. blaaat
Mooi! Het lijkt alsof er een bult onder het bit zit. Klopt volgens mij niet helemaal... Ik dacht dat het neusgat te groot was, maar dat is op de foto ook zie ik nou
@ Baroen, ik heb hem inderdaad zelf getekend. @ Amanda, oh ja, dat zal ik dus nog even aan moeten passen. Er zit wel wat bult, maar dit is idd een beetje overdreven
Joh ik vindt hem helemaal super, je mag jezelf wel gaan bombaderen tot proffecioneel paardentekenaar . Als er dan toch enig kritiek moet zijn is het inderdaad dat oog, die zwarte lijnen erom heen leidt af, misschien hadden die vager moeten zijn en iets meer. Ik weet het niet want je kan er de hele tekening ook mee verknallen. De glans en warmte van het oog zelf vindt ik weer heel goed. Nou please maak meer zulke tekeningen vindt ze erg mooi
Ik vind alleen het contrast tussen het donkere oog en de rest vrij groot, daardoor lijkt het paard lichter dan het in werkelijkheid is. De overgang tussen 'oogleden' en 'hoofd' zou iets subtieler kunnen. En een kleine opmerking over de scan, volgens mij is dit een kleurenscan toch? Meestal wordt een potloodscan mooier als je hem in grijswaarden omzet. Vind ik dan
Oh goeie tip idd Ellende, dit is een kleurenscan ja. Zal 'm de volgende keer eens in grijswaarde proberen te scannen. Thnx voor de tips, zal ze er zeker in meenemen!
Wauw deze vind ik heel erg mooi gelukt! Heb eigenlijk weinig aan te merken, behalve dingen die eerder gezegd zijn en die ga ik dus niet herhalen Super!