[Spannend verhaal]De jongen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 19:13

Jaa! meer

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 20:11

Jippie de 10de pagina gehaald, nu stop ik, er komt geen einde aan het verhaal, maar die kunnen jullie zelf bedenken...

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 20:11

Whahahah Geintjuh!!!!!

moonie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 03-04-05

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:02

pf dacht al zou erg jammer zijn hoor ben blij dat het een geintje is

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:10

Ik heb het in een keer doorgelezen, erg leuk, ik blijf het volgen

Olga89

Berichten: 1999
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 22:09

graag nieuw stukkie ik wacht

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 12:01

Farouche schreef:
Whahahah Geintjuh!!!!!


Gelukkig

't is echt een leuk verhaal..

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 12:08

Eej Sus,,
Cool dat Zooow veel mense jj verhaal leze!
En nogal coeWl dat Jj 10 pagina's hebt gehaald!
Sal k ook een verhaal make,,?

Naaj,, Kussj Je Sussiej,,

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 12:36

haha, nou een nieuw stukkieJ, had geen tijd omdat ik ponykamp begeleider was van de eerste weken... maar nu komt er weer !

Citaat:
Toen iedereen zat ging de zaak verder, nu was het de beurt van de advocaat van de tegenstander. De advocaat noemde maar heel weinig argumenten op waarom de man dan niet schuldig zou zijn. Onze advocaat viel hem af en toe in de rede als er dingen niet klopten. Na ongeveer twintig minuten was hij klaar, de rechter ging weer weg en de jury ging bespreken of de man schuldig of onschuldig was in een kamertje naast de rechtszaal. De stilte in de rechtszaak werd verbroken en iedereen begon zachtjes met elkaar te praten. De man in de rolstoel en mijn vader hadden er de volste vertrouwen in dat de man nu echt achter de tralies kwam. Ik hoopte het. 'Wil je ook een koekje, Lis?' vroeg mijn moeder en ze bood me een suikerwafel aan. 'Ja, lekker.' zei ik en ik pakte de wafel aan en at hem op. Ik pakte ook een pakje drinken uit mijn moeders tas. 'Ik heb dorst mam, deze mag ik wel he?' Ik liet haar een pakje appelsap zien. 'Tuurlijk, waarom heb ik het anders mee?' antwoorde ze. Ik lachte en dronk het pakje leeg. Dave en ik praatte nog een beetje en toen kwam de jury weer terug. Toen kwam de rechter ook weer binnen, een man uit de jury stond op en liep naar de rechter en gaf hem een envalop. In die envalop zit de uitslag, ik kreeg kriebels in mijn buik en werd heel erg zenuwachtig. Dit was het moment, de envalop werd opengemaakt de rechter haalde er een briefje uit en vouwde het open. Ik kneep mijn handen ineen. De rechter haalde adem en las voor 'De verdachte, in dit geval Huub Beringa, is schuldig bevonden voor het stalken van een drietal gezinnen en het opzettelijk vernielen van hun meubilair en poging tot moord. De straf is een gevangenis straf van minimaal 8 jaar en maximaal 15 jaar, daarbij is een verplichte werkstraf van 187 uur ingsteld en een schade bedrag van € 3,841,- te betalen. Toen knikte de rechter en liep weg, er liepen twee agenten op de man af en boeide hem en namen hem mee. We begonnen allemaal te klappen, gelukkig waren we hier klaar mee, en kregen we weer een gewoon leven. We stonden op en gingen meteen naar onze advocaat, we moesten hem allemaal en hand geven en hem bedanken van mijn vader dus dat deden we. Na een kwartier gingen we weer naar huis. De buurvrouw en boer Haspel stonden te wachten, mijn moeder riep dat we hadden gewonnen. Er was echt een leuke stemming in de auto, we waren allemaal blij. Toen stapte we uit en vierde in de tuin bij boer Haspel een feestje.
Maar wat nu? Krijgen ze nu een rustig leve? Blijf verder lezen, snel meer

gerlienke
Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Eibergen

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 14:16

Ik hoop van niet,het is juist zo spannend geweest,meer ,meer.

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:55

mheeeeer!!...

gerlienke
Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Eibergen

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 17:59

meer ,meer

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 20:12

Haaj sorry was ff een tijdje niet op de comp.... Nu meer:
Citaat:
Na een uurtje gefeest te hebben gingen we naar ons huis. Toen ging de telefoon, mijn moeder nam op en gebaarde dat het stil moest zijn. Dave en ik keken elkaar verbaast aan en keken daarna naar mijn moeder, er verscheen een glimlach op haar gezicht. Haar stem werd weer vrolijker en ze ging ontspanner zitten. Toen hing ze op, ze zuchtte diep en zei toen 'Dave we hebben je eindelijk geadopteerd, alles is rond!' Mijn vader stond op en liep een rondje zingend en dansend door de kamer. Nu waren we tenminste een gezin. Ik zuchte en ging op de bank zitten en keek naar mijn vader en moeder en Dave die als gekken door de kamer renden en sprongen. Ik stond op en deed ook maar even mee.


Gegevens in Word:

Pagina's : 20
Woorden : 14.547
Tekens (inclusief spaties):75.820
Tekens (exclusief spaties):61.216
Spaties: 14.604
Alinea's:6
Regels:880


This Is The End Of The Story
Einde van mijn verhaal

..:::....HiHi..::... ---->Vonden JullieJ mijn VerhaaltjuH leuK?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Misschien maak ik ooit n0g eenS un verhaaltjuHH*

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 20:13

wauwww! mooi hoor!

gerlienke
Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Eibergen

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:09

super stukje ,fijn dat alles zo goed is af gelopen, ik hoop dat je snel weer een nieuw verhaal gaat beginnen;)

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 21:18

Der is iets helemaal fout gegaan, ik had namelijk een stuk getypt, het einde, en nu staat het er niet :::;;;

Citaat:
Toen stapte we uit en vierde in de tuin bij boer Haspel een feestje. Na een uurtje gefeest te hebben gingen we naar ons huis. Toen ging de telefoon, mijn moeder nam op en gebaarde dat het stil moest zijn. Dave en ik keken elkaar verbaast aan en keken daarna naar mijn moeder, er verscheen een glimlach op haar gezicht. Haar stem werd weer vrolijker en ze ging ontspanner zitten. Toen hing ze op, ze zuchtte diep en zei toen 'Dave we hebben je eindelijk geadopteerd, alles is rond!' Mijn vader stond op en liep een rondje zingend en dansend door de kamer. Nu waren we tenminste een gezin. Ik zuchtte en ging op de bank zitten en keek naar mijn vader en moeder en Dave die als gekken door de kamer renden en sprongen. Ik stond op en deed ook maar even mee.


Dit is t einde van mijn verhaal, k hoop dat jullie t leuk vonden en misschien maak ik nog wel eens een nieuw verhaal ik kijk wel even

Bedankt dat jullie het gelezen hebben, en bedankt voor het commentaar en de complimentjes : D

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 21:24

Als iemand het verhaal nog eens helemaal zou willen stuur mij dan even een pb dan krijg je het via de pb

De gegevens van mijn verhaal in Word:
Pagina's : 20
Woorden: 14.547
Tekens: 75.820
Letter groote: 10


Groetje

solarpleure

Berichten: 2730
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Oss

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:10

Super...heb het nog niet helemaal gelezen, ben op blz 5 maar nu wordt het laat en csi begint..>Dus morge lees ik hem verder ...En schrijf door he

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:45

wauw, hij was super!! wanneer schrijf je een nieuwe?

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 19:21

IK wet npg niet, moet eerst weer even meer tijd hebben, en een leuk onderwerp en ideen

Clairetjuhz
Berichten: 621
Geregistreerd: 05-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:14

Het is echt super.
Ik kon niet stoppen met lezen ik zit nu zelfs bij opa en oma op de computer door te lezen :Y)
ik doe het je echt niet na :o
Wanneer komt er weer een nieuw verhaal ??

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:52

Het is zover ik weet niet de bedoeling hele oude topics weer om hoog te halen en ik heb dus al even getemd

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [Spannend verhaal]De jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:43

Dit is inderdaad een heel oud topic. Vandaar hier een slotje.