Ik schrijf dit omdat ik moeite heb met spelling enz...
Dus tips en kritiek kom maar op

Citaat:AAAANGIE Angela! Angela wakker worden!
''Ik kom al, Ik kom al'' riep ik vanuit mijn bed.
7 uur alweer, Waarom begint de school ook zo vroeg?! Dacht ik bijmezelf.
Ik hees me in mijn kleding en liep strompelend de trap af.
''Hmmm lekker toast!'' zei ik. Ik at wat, poetste m'n tanden en zei m'n moeder dag.
Op school aangekomen omhelste ik Josine gedag. We waren al snel druk in gesprek over het super hippe feest waar ve vanavond heen gingen.
''eindelijk is het vrijdag en vanavond is het zover! Ik hoop dat Jorn komt.. Zou zo graag met hem willen dansen zei ik!''
''Haha jij en je eeuwige Jorn'' Lachte ze.
Op de terugweg naar huis merkte ik op dat het weer erg raar deed. Vonmorgen was het zo mooi weer.
De lucht was nu zwart en het was wel warm.. Erg warm zelfs. Er vlogen ook geen vogels en er was geen wind.
Moeder natuur is vast een beetje kwaad dacht ik lacherig.
Zonder er verder bij natedneken reed ik door.
S'avonds toen ik me had klaargemaakt voor het feest kwam Josine me ophalen.
Snel ging ik de auto in ik kon niet wachten!
''Ik ben zo zenuwachtig! Eindelijk zie ik Jorn weer... Ik hoop dat hij me vraagt om te dansen want zelf ben ik natuurlijk een schijterd.''
Jorsine lachte maar. ''Ik ga hem wel vragen wat hij van je vind'' Zei ze lacherig.
"NEEE niet doen!! Ben je gek geworden?? Ik ga het dit keer subtiel aanpakken''
''wat jij wil, Maar als je op het eind van het feest og niet met hem hebt gezoend dan vraag ik het wel''
''oke dat is goed'' Zei ik maar.
Het was mega druk. De dj draaide hippe platen en bijna iedereen danste. Josine en ik liepen naar de dansvloer.
''Kom dansen zei ze'' Al snel stonden we te dansen. Mijn ogen dwaalden door de zaal op zoek naar Jorn.
''Ik zie hem niet'' Zie ik een beetje paniekerig! ''Ach maak je niet druk hij komt wel''
Je hebt vast gelijk dacht ik in mezelf..
Na een uur te hebben gedanst gingen we maar wat drinken.. Nog steeds geen Jorn dacht ik.
Opeens werd ik vanchter omhelst. ''JORN! schreeuwde ik uit blijdschap. ''Hey mooi meisje'' Zij hij.
Meteen was ik weer op een andere planeet.. Verdronken in die diep blauwe ogen..
Na wat gedanst te hebben met Jorn vroeg hij of ik mee naar buiten wilde gaan.
We liepen een donker steegje binnen zonder lampen. Het was er stil en je kon niets zien.
Hij drukte me tegen de muur en begon me te zoenen, Ik dacht eindelijk mn droom komt uit.
Langzaam gleed zijn hand onder mijn topje.. En begon hij me in mijn nek te zoenen..
Ik tilde m'n been op en men rokje krulde naar achter.
Hij keek me in mijn ogen en vroeg me of ik dit wilde
Toen ik wou antwoorden klonk er een enorme knal van achter het steegje.
2 katten vlogen langs ons voorbij en we keken allebij naar het zwarte einde van de steeg.
''Wie is daar'' Vroeg ik. Een zwarte schim doemde op, Het liep naar ons toe erg lang'zaam alsof het zweefde.
Jorn rende weg. Help dacht ik en aan de grond genageld stond ik daar.
De schim kwam dichter bij en ik kon nergens heen.
Uit angst sloot ik mijn ogen en deed ze later weer open. Ik dacht ik moet hier weg NU.
Ik wilde rennen maar mijn benen leken van lood. De schim kwam steeds dichter bij. Tot het achter mij stond.
"NEE!'' Schreeuwde ik. ''Nee alstublieft ik ben te jong om te gaan''
Ik zakte door mijn knieen. Toen ik plotseling snelle voetstappen hoorde.
Er kwam nog iemand aan. ''Help'' Riep ik ''alstublieft help me!''
De snelle voetstappen kwamen steeds dichter bij totdat ze bij me waren. Het greep de zwarte schim.
En ik viel flauw.
Langzaam werd ik wakker. Bah dacht ik bijmezelf wat een rare droom. Ik wou opstaan maar merkte al snel iets op.
Dit was niet mijn kamer! Ik lag in een klein vierkant kamertje op een bed met bloedrood satijnen bedlakens.
De muren waren zwart geschilderd, En naast me stond een tafel met rode wijn en een appel. Ik keek om me heen en zag een klerenkast in de hoek tegenover me staan.
Ik liep erheen en merkte algauw dat ik niet mijn eigen kleren aanhad. Ik stond daar in een wildvreemde kamer met een zwarte lange nachtjapon aan.
En ik wist neit waar ik was en hoe ik hier gekomjen ben. Ik liep naar de kast en keek erin. ''niks?'' Zei ik verwilderd? de kast was leeg.
Opeens begon me alles te geheugen. Dat was geen droom het was echt. Jorn die me achterliet de zwarte schim en die voetstappen.. Mijn redder..
Ik draaide me om en rende naar de deur en trok eraan. Op slot "nee alstublieft laat me eruit! laat me gaan..
'Ik trok aan de deur zo hard ik kon. 'NEEE! Nee dit kan niet, dit mag niet...''
Ik liet me op mijn knieen zakken en begon te huilen..
Ik wist niet hoelaat het was en hoe lang ik heb geslapen. Ik besloot om de appel maar te eten. Wat maakte het nou nog uit.
Als de appel vergiftigt was dan had ik maar pech ik moet toch iets eten?
Opeens hoorde ik voetstappen. Ik liep naar de deur en legde men oor ertegen. JA! Ik wist het zeker de voetstappen kwamen deze kant op.
Ik hoorde sleutels rinkelen. En de deur ging open.
Het is een ik-verhaal dus weet niet of dat wel een normale schrijfstijl is maja