Gezocht: Schrijver verhaaltje 'bonenpaard'

Moderators: Muurp, Warboel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wuis

Gezocht: Schrijver verhaaltje 'bonenpaard'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 19:25

Voor de site www.welshcob.nl ben ik gevraagd om een stripverhaaltje over het bonenpaard te maken (uiteraard over de welsh-pony). Aangezien mijn fantasie zolangzamerhand een beetje op raakt, en ik wel eens wat anders wil dan mijn eigen verhaaltjes, heb ik het volgende bedacht:

Degene die het leuk lijkt om een verhaaltje voor het bonenpaard te maken; Ga je gang! Iedereen die iets leuks weet mag mij het verhaal pb'en. Denk erom dat:

-Het verhaal niet al te lang wordt.
-Het realistisch moet zijn (paarden kunnen bijv. niet ineens vliegen en hebben geen magische krachten e.d.).
-Het verhaal grappige elementen moet hebben (dus geen doodserieus verhaal, maar ook niet om de haverklap iets wat grappig moet zijn, dat wordt op den duur vervelend).
-De rollen van de paarden en personages worden door mij aan bepaalde paarden en personages toegeschreven (en a.u.b. geen duizend pb's van: Mag mijn pony meespelen?? Knipoog )

Verder sta je er helemaal vrij in, als ik tenminste geen dingen vergeten ben. Knipoog
Oja, het liefst een verhaaltje inleveren van een beschrijving van wat er in elk tekeningetje gebeurt (bijv. Tekening 1 >> Paard en ruiter komen er aan lopen. Tekening 2 >> paard en ruiter willen weg rijden en paard schrikt ergens van. Dus niet een heel lang verhaal zoals je in een boek ziet.)

Ik hoop dat de bedoeling een beetje duidelijk geworden is. Lachen Het leukste en origineelste verhaal zal ik uiteindelijk gebruiken (behalve natuurlijk als er geen een leuk verhaal is, dan verzin ik zelf weer iets, maar daar ga ik niet van uit. Haha! ).

Vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden in dit topic.

Succes! Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie