tattoo topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:30

He IcePrincess wat een mooie knoeperd van een tattoo. Jij snapt het tenminste dit willen we zien.
Ik zit al 3 jaar te piekeren over een nieuwe tattoo en ik heb het ontwerp al klaar nu nog effe tijd maken om naar Rinto in Groningen te gaan.

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:32

smax schreef:
Ice Princess, vraagje, die laatste tatt met die kat erop is dat een cover up??? of is daar over een litteken heen getattoeerd??? ik zie namelijk op de outlines veel litteken weefsel, of heeft de tattooeerder hem gewoon te diep gezet???


waar je net een lijn gezet hebt zet de huid vaak erg op, het kan best zijn dat hier een lichte lijn gezet is..

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:46

Afbeelding

zoiets wil ik als tatoo. op mn schouderblad of bil als symbol voor wat ik met paarden heb, en als symbool voor de vrijheid die ik nodig heb, ik wil 1 tattoo, en neit zo groot. ik vind het niet mooi als vrouwen veel grote tattoages hebben.
bovendien wil ik dat wat ik laat zetten bij me past, zodat ik hem niet snelzant zal worden. Lachen

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:03

weet niet of het de bedoeling is dat we voorbeelden gaan plaatsen van gewenste tatoo's, maar als dat wel kan: ik heb deze
Afbeelding
in gedachte voor op m'n enkel, maar dan alleen de bad-devil. Niet voor de bacardi, maar omdat ik het een onwijs mooi logo vind.
(mocht het niet de bedoeling zijn dat ik die plaats, maar modjes kunnen hem er dan weer afkicken *LOL* )

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 15:23

Marshaha schreef:
waar je net een lijn gezet hebt zet de huid vaak erg op, het kan best zijn dat hier een lichte lijn gezet is..


Ja weet ik maar deze tatt ziet er niet ehh hoe moet ik dat nou omschrijven??? Vers uit??? Verward

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:28

ik zal mijn toekomstige tattoo er ook bij zetten Haha!

Afbeelding

ik wil alleen iets anders laten doen met zijn voelsprietjes!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 15:44

mooi!!!! heeft wel wat

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:48

Ik hou niet zo van tattoo's maar die van DaphneS vind ik erg mooi
Mijn ex had een tattoo van een Schorpioen op zijn bovenarm. Was ook best wel moi. Zelf ben ik bang om er spijt van te krijgen dus laat er geen zetten Haha!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:10

Ik vind die van Iceprincess echt supermooi Lachen
Echt heel erg gaaf. Zo iets zou ik ook wel willen.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 18:39

loeckie schreef:
weet niet of het de bedoeling is dat we voorbeelden gaan plaatsen van gewenste tatoo's, maar als dat wel kan: ik heb deze
[image]
in gedachte voor op m'n enkel, maar dan alleen de bad-devil. Niet voor de bacardi, maar omdat ik het een onwijs mooi logo vind.
(mocht het niet de bedoeling zijn dat ik die plaats, maar modjes kunnen hem er dan weer afkicken *LOL* )


Nee zou ik niet doen, maar als jij hem maar leuk vind

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:51

Die van Spikers van ik echt geweldig Lachen
Ik persoonlijk vind alleen kleine tattoo's mooi, die de nadruk leggen op de mooie delen van iemands lichaam.
En ik heb er wel eens over gedacht om een op m'n onderrug te nemen, ooit eens

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 22:00

weer zo`n kont gewei, als je het maar niet doet omdat het nu in de mode zit. Zoek iets wat bij je past, iedereen loopt met Tribals, tribals die niets beteken maar gewoon fantasie zijn, maar dat zijn geen tribals!!! Tribals hebben met indianen te maken, en ik geloof niet dat iedereen met een tribal geintreseert is in de indiaanse cultuur.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:45

ik wil eingelijk ook nog zo een rood met zwarte ster
men , kan het niet uitstaan dat ik nu de naam van zo een ding niet meer weet Tong uitsteken

Leo

Berichten: 50162
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:54

Wat ik in de toekomst nog graag wil, is mijn 'vriendennaam' (een naam die twee vriendinnen mij gegeven hebben met reden) in ons elfenschrift laten zetten op de binnenzijkant van m'n pols.

Ook wil ik heel graag een combinatie van een veer en een valk (vogel), weet nog niet hoe en waar, maar dat zijn ook persoonlijke symbolen voor mij.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 23:20

Haha! daar is over nagedacht!!! Mijn tatt`s hebben ook allemaal een betekenis, wil geen normale tatt`s, ik vind tatt`s persoonlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:31

Ik heb een tattoo van m'n paard Melody op m'n re-schouder omdat ik met haar heel veel heb meegemaakt en zij gewoon het meest speciale paard is dat ik tot nu toe gehad heb. Sorry nog geen foto, misschien later.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 23:56

ben benieuwd, zou ik ook wel willen, maar ik zoeknoch iemand die goed is in portretten, tips????

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 00:09

ik plaats zaterdag even foto's van mijn tattoos. Heb er 4 in totaal Haha!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 10:42

ja doe dat ben benieuwd, hoe meer foto`s hoe beter

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:16

Afbeelding
Dit is de mijne.. Nog erg simpel er moet wat bijkomen maar zou niet weten wat..
Het is de naam van mijn paardje. Mijn paardje is niet alleen superbelangrijk voor me.. Maar er zit nog een heel lang verhaal achter.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:27

Afbeelding
Linker schouderblad
Afbeelding
Rechter bovenarm
Afbeelding
Linker borst
Verder zijn mijn eyeliners getatoëërd en wil ik nog een tattoo van Miro, ik weet alleen nog niet waar Verward Op mijn kuit lijkt me wel wat maar als ik van de winter (na 20 November, dan komt Debo fototjes maken Haha! ) een mooie heb die in het midden van mijn onderrug kan doe ik dat, als hij op je af komt draven lijkt me wel wat

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:42

smax schreef:
weer zo`n kont gewei, als je het maar niet doet omdat het nu in de mode zit. Zoek iets wat bij je past, iedereen loopt met Tribals, tribals die niets beteken maar gewoon fantasie zijn, maar dat zijn geen tribals!!! Tribals hebben met indianen te maken, en ik geloof niet dat iedereen met een tribal geintreseert is in de indiaanse cultuur.


Ik vind dat je hiermee wel wat mensen tegen de haren in strijkt, oa mijzelf...
IK vind een tribal mooi, tenminste... wel eentje die IKzelf heb laten ontwerpen of een die MIJ erg aanspreekt. Een tribal is tijdloos en wordt dus ook nooit saai...

Ik zou bijvoorbeeld nooit meer iets laten zetten wat ik op dat moment leuk vind, heb 10 jr geleden ooit een heel leuk hondje laten zetten op mijn schouderblad. Ik was er helemaal weg van... Nu heb ik spijt, vind ik het een kinderachtig ding... Zou ik ook hebben als ik een paard ofzo had laten zetten... Vandaar dat ik nu JUIST voor iets tijdsloos heb gekozen, een tribal dus!
Ik laat wrs ook een tribal OVER dat hondje zetten...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:43

Overigens vind ik de indiaanse cultuur wel interessant... Maar dat is slechts toeval...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:32

Ik zal even foto's maken van mijn tattoo's Knipoog
1 moment Lachen

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:51