Column, tips? Heel graag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Column, tips? Heel graag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:24

Kennen jullie 'Staanplaats' uit t parool van Mike van Damme? Ik hoop ooit daar in de plaats te schrijven. Ben er al mee bezig, even oefenen, komen ze, tips zijn welkom!

Het kleine meisje is voor het eerst aanwezig op een training. Stralend staat ze voor de doorgang waar de ajacieden uit komen. Dan kijkt ze omhoog, ver omhoog. Haar held steekt ruim 5 koppen boven haar uit. Nog nooit was ze zo dichtbij, en ze slaakt een kreet. De mensen om haar heen lachen, maar ze merkt het niet. Ze hobbelt met een lach achter de spelers aan, vastbesloten haar handtekening te krijgen. Maar haar held loopt haar echter voorbij en gaat naar binnen. Dan staat het huilen haar nader dan het lachen. Het kleine meisje beseft dat ze haar handtekening de eerstvolgende keer in Turijn moet halen.

********

'Johnny Heitinga!' Een uur lang al klinkt deze naam over het veld. De speler kijkt op en zwaait even. Daar achter het hek zit zijn fan, nauwelijks vijf jaar oud is ze. Waarschijnlijk weet ze niet eens wie Johnny is. De echte fan gaat namelijk schuil in haar oudere zus. Doodstil bekijkt deze haar favoriet. Zodra hij voor haar neus de bal aanneemt stoot ze haar zusje aan. 'Durf je nog eens te roepen?' En een tel later wordt zijn naam weer omgeroepen. Ook als zijn positie inmiddels weer is ingenomen door Boukhari. Je bent een fan of je bent het niet.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 20:56

Helemaal niemand tips? Scheve mond

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:32

Vind het een leuk stukje, ik ken diegene van die columns niet dus ik kan je schrijfstijl verder niet vergelijken maar je schrijft leuk. Tips... Tsja, iets wat ik een btje raar vind is dit stukje:

Citaat:
Het kleine meisje beseft dat ze haar handtekening de eerstvolgende keer in Turijn moet halen.


Beseft een meisje van 5 dat al? Zeker omdat later staat dat ze wrs niet eens weet wie Johnny is.... Dat kan ik niet helemaal met elkaar rijmen, zou niet weten hoe het anders zou kunnen maar... Snap je wat ik bedoel? Knipoog

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:34

Of ik ben echt heel erg blond, maar ik vat niet echt veel van het laatste stukje Verward

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:38

Leuk stukje, heb geen tips..

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:44

vind het leuk geschreven maar snap het niet

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:29

Vind het hartsikke leuk geschreven Haha!
echt goed !,heb geen tips maar vind het wel erg leuk

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:58

Ik vind het leuk geschreven,al ken ik het stukje niet dat je bedoeld. Maar is een column ook niet meestal over jezelf? Je eigen leven dan, wat je meemaakt enzo?

Het is erg goed hoor!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 12:13

@Tamara: Het kleine meisje is mijn zusje, zij is fan van Zlatan. Ik schrijf net als van damme zelf over gebeurtenissen tijdens de training.

't zijn dus twee aparte stukjes Knipoog