mijn eerste paardentekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:16

je ziet zo dat deze met een computerprogramma bewerkt is. Die echte vind ik trouwens niet mooi. Je moet nog heel lang oefenen als je zo goed wilt kunnen tekenen als je zou willen! En je hoeft heus niet goed te kunnen tekenen om vriendinnen te krijgen hoor! Wees jezelf!

Utah is mijn topper!!!


Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:33

Sammm schreef:
:roll:

Denk je nou echt dat iedereen je geweldig vindt als je bijv. goed kunt tekenen ofzo? Want volgens mij doe je het daarom. Iig, íédereen kan zien dat je dat niet getekent hebt maar gewoon bewerkt. Bovendien spreek je jezelf tegen.

Maargoed, ga gerust door. Als je maar weet dat je met liegen en bedriegen niet ver komt in deze wereld.

Wa betreft de échte tekening; Die vind ik echt niet mooi. Heb jij wel eens een paard gezien met zo'n oog en zulke manen? Bovendien klopt er gewoon niks van de vorm van het paard, laat staan dat hij helemaal spierwit is zonder ook maar een spiertje of wat. Ik denk dat je nog héél lang moet oefenen voordat je zo kunt tekenen als jij zou willen. Knipoog



Amen Tong uitsteken

Ben ik t helemaal mee eens Lachen

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:09

Ben het ook helemaal met Sammm eens.

En je hoeft echt niet perfect te tekenen om vrienden te krijgen idd...... Wees nou maar gewoon jezelf, en als je wilt liegen, doe het dan góed

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:26

das jammer dat je percies het zelfde fotobewerkingsprogramma als mij heb!
Ik ga er ook eens 1 maken en zeggen dat het mijn super coole tekening is !

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:49

ik heb genoeg vrienden op bokt en ik kan niet eens goed tekenen.. ik
ben het dus ook helemaal met sammm eens

iiCk hOu vaJn mYn rOlatoOr maatJJ

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:59

Hij ziet er een btje uit alsof tie is bewerkt met microsoft photo editor.. eerlijk gezegt.. Scheve mond

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:06

Maar ik heb nu is alle reacties gelezen en kwam erachter dat jullie daar inmiddels ook al achter waren.. Tong uitsteken hahah.. Maar idd, wel zielig als je dat doet, en dan zeggen dat je hem zlef getekend heb, en idd: Als je liegt doe het dan goed.

wenn
Berichten: 124
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:09

Miss_Cally schreef:
ik heb voor het eerst een paard getekent met houdskool potloot water en een beetje verf... ik wil graag reacties hoe jullie hem vinden Schijnheilig
hier komtie... Cheese! ...

[image]


ik vind hem wel vet mooi maar je ziet idd meteen dat het van de comp komt Haha! Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:26

Tancreda4 schreef:
Gaaf gedaan!!!



Stoer hoor, dat je het fotobewerkingsprogramma zo onder de knie hebt OK dan!

Daar hoef je niet veel voor te doen hoor

Ik heb precies hetzelfde bij een fotobewerkings programma. En je hoeft maar op één onderdeel te klikken en het wordt vanzelf in "krijt en houtskool" gezet, hoef je zelf verder dus niets aan te doen..

Lips are sealed Frusty

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:32

Moest hier gewoon nog even op reageren Nagelbijten / Gniffelen :
Leo_ke"]
En bovendien, met 14/15 kun je geen tekeningen als dit maken.
[/quote]
toen ik 14 was waren mijn zwart/wit tekeningen niet heel veel slechter als ze nu zijn, ik durf heel eerlijk te zeggen dat het heel wat beter was als wat ik van veel oudere mensen hier voorbij zie komen Clown

[quote="Leo_ke schreef:
Trouwens; waar je ook mee door de mand valt:

Met scannen zie je altijd oneffenheden van het papier ed, helemaal als je met water hebt gewerkt.
Als je een foto maakt zijn er altijd schaduwen van buitenaf die op de tekening te zien zijn.

Men neme een vel papier, taped deze vast op tafel maakt het nat, laat drogen, voila, natgeweest papier zonder vervormingen .
En nog beter: maak je papier een beide zeide nat, neemt speciaal tape (ben de naam even kwijt) plakt het op een houten bord, laat drogen, maak vervolgens je tekening, eventueel met water, weer laten drogen en je papier is even vlak als tevoren.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:38

@ Iceprincess:

Ja, ik ken die technieken, ik heb zelf van allebei gebruikt gemaakt, en voornamelijk van de laatste. Heb ook een heel flinke rol van dat speciale tape hier liggen en een houten bord.
Maar bij een gescande tekening zié je wel dat het gescant is, dat kun je nu eenmaal niet vermijden.
Dat is wat ik bedoelde.

Dat er mensen zijn van 14 die heel goed kunnen tekenen kan ik ook met heel veel zekerheid zeggen, maar aan deze 'tekening' was gewoonweg te zien dat het niet door haarzelf gemaakt kon zijn. Het paardenlichaam is té perfect in alle lijnen. En dan nog bovendien de achtergrond. Zoiets heb ik zelfs de beste Bokt-tekenaars nog niet zien doen; een tekening neerzetten die in álles zó perfect zou zijn.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 14:41

IK ZEI TOCH IK BEN EEN COMPUTER KUNSTENARES EN IK WAS IN EEN MELIGE BUI MET WAT VRIENDEN! IK ZAL HET NOOIT MEER DOEN HOOR! ik teken normaal mensen ik open een nieuw topic kan ik ze showe zelf getekend dat foto pro gedoe ken ik pa snieuw haha ik vond het ook nie egt lijke alleen mn moeder kan zo mooi tekenen:D achjaaah...weer wat geleerd dak dan eigelijk meteen moest zegge dat ik op het KNMOPJE houtskool geklikt heb Haha! maar je zou zeggen van de echte die is nie mooi maar die heb ik getekend toen ik 7 was gevonden in mijn kast ik vind hem best leuk voor striptekenen ofzo toch?
Laatst bijgewerkt door Miss_Cally op 26-08-04 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

C hartje D

linzzz

Berichten: 1480
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: wveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:46

ik vind het maar flauw Scheve mond

dat doe je toch niej...tfoe....

Je Word Er Zelf niet Mooier Op
Door Te Zeggen Da iemand Lelijk is

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 15:23

zijn jullie nu boos...

C hartje D

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 15:24

ander stop ik wel met bokke het wa sniet banketstaaf bedoeld weet je wat ik ga weg en ik kom nie meeer terug

C hartje D

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 15:26

sorry van mijn spel fouten ik heb dislectie Lachen

C hartje D

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:28

punten ? komma's ? leest wel even handiger.. Scheve mond

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:28

ow sorry, ik had je laatste bericht niet gezien.. Scheve mond

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:06

OMG wat zielig.

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:36

OMG gerbenfroh, ik denk nu eerder dat jij zielig bezig bent,

hoe vaak heeft ze al sorry gezegd...Het is idd heel stom wat ze gedaan heeft....Maar als al 100x gezegd is dat het stom was, en ze zelf haar excusses al heeft aangeboden.... Wat heeft het dan voor nut om het nog is te herhalen Rolleyes

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:44

Macario schreef:
Ik heb precies hetzelfde bij een fotobewerkings programma. En je hoeft maar op één onderdeel te klikken en het wordt vanzelf in "krijt en houtskool" gezet, hoef je zelf verder dus niets aan te doen..

Idd, ik heb dat programma ook, dus Miss_Cally je bent ook geen computerkunstenares.. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:46

mensen kunnen er mischien nog nuttige reacties komen, zoals over haar eigen tekening Lips are sealed

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:06

Tuurlijk.. Tong uitsteken Je eigen tekening vind ik niet mooi.. Lips are sealed Die manen zijn heel onrealistisch, ooit zulke manen gezien..? Verward, Er zit geen schaduw in je tekening, de achtergrond, daarvan kan ik nauwelijks zien wat het is.. ik zie dat dat ene een berg voor moet stellen, maar voor de rest.. Verward
En het oor en het oog zijn veel te groot, dus het lijkt niet op een echt paard, helemaal niet zelfs..

Srry oor, ik probeer je niet af te kraken ofzo.. ik zeg gewoon wat ik denk over je tekening.. Lips are sealed

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:10

Manuutje: *LOL*

Als je een paard na een wedstrijd de vlechtjes eruit haalt is hij ook rasta Vork Maar nee, zo erg heb ik het (nog net niet) nooit gezien Tong uitsteken

Het commentaar is al gegeven op je tekening, niets aan toe te voegen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 17:16

achja.. Haha! voeg toe just_doowsjah@hotmail.com om gezzellig te msnn als je wilt nattuurlijk...echt sorry van mijn dislecktie :S ik vind het zelf ook vervelden maarjaa

C hartje D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 22 bezoekers