paardentoneelstuk vordert!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

paardentoneelstuk vordert!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 12:54

ik ben echt blij, het toneelstuk voor de feestavond schiet een stuk meer op. ik zag het echt somber in, iedereen was op vakantie, ik moest ook nog de kur op muziek in elkaar maken voor die avond, maar nu gaat alles weer toppie, iedereen is terug van de vakantie, de kur is af, dus we gaan weer fanatiek oefenen (want 24 september is de show al!!!)

m'n creatieve tante is op bezoek, dus die heeft me vandaag geholpen met het kostuum (ik ben sneeuwwitje) om m'n cap zit een afschuwelijke roze sluier gewikkeld, waarvan de achterkant over tommy's billen hangt. ik heb een soort goudkleurig korset aan met kleine roosjes erop, een rijbroek+roze wikkelbroek+roze wikkelrok aan. o'tommy krijgt een lila kleed over zich heen, allemaal bloempjes in de manen, en z'n hoofdstel word omwikkelt met lintjes, m'n tante heeft echt zulke toffe ideeen!

de kabouters rijden op kleine ponytjes, en hebben allemaal een andere kleur t shirt en een andere kleur muts over hun caps, de boze toverheks gaat helemaal in het zwart (+zwart masker voor haar fjord), de jager gaat als een robin hoed type, en het prins(je) heeft natuurlijk zo'n stoer koningspak.

vanmiddag gaan me pa en ik het dwergenhuisje maken (we hebben 24 kartonplaten van 1 vierkante meter) en er moet nog een glazenkist in elkaar gemaakt worden, de liedjes zijn klaar, de choreografie schiet lekker op.

het carrouselproefje met de kleine dwergen ging niet zo goed de vorige keer, dus dat hebben we een heel stuk makkelijker gemaakt.

hebben jullie nog leuke ideeen ofzo? iets wat het niet iets extra's geeft? iets leuks bij de kostuums? de tekst moet nog wel herschreven worden (het is net iets te lang) maar me mams(we doen het samen) bedacht dat het misschien leuk was er wat meer humor in te stoppen. is dat een leuk idee? of moet het gewon ouderwets sneeuwwitje blijven (ookal lijk ik niet eens echt op sneeuwwitje) ik zit zelf een beetje te twijfelen. je kan er wel een echte komiekshow van maken, maar stel je voor dat er niemand lacht.

ik dacht dat de crea mensen hier misschien nog wel een leuk idee hadden.

wilde eigenlijk met het kostuum passen al foto's maken, maar ik wacht toch tot september, dan kunnen jullie meteen het totaalplaatje zien en misschien wat tips geven voor het volgende toneelstuk.
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!


gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 20:21

wat een berg reacties Tong uitsteken
heeft niemand nog leuke tips?
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:48

Wow het lijkt mij wel tof! Ik zou er toch wat humor in doen. Want het ouderwetse is zo gewoon dus er mag best wat extra's bij! Echte tips heb ik (nog) niet.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 11:24

we hebben gister weer geoefend en het ging echt top! de kleintjes durfden deze keer veel meer te acteren, en we hebben nu de foutjes en moeilijkheden uit het script gehaald. we hebben er niet meer humor ingestopt, maar het is zker leuk genoeg om te kijken. ik hoop alleen dat de paarden zich op de avond zelf een beetje gedragen, want er word ook met belichting enzo gewerkt. o'tommy zal er niet vreemd van op kijken, maar ik ben benieuwd of de kleine welshes eenbeetje braaf blijven.

er staan zowiezo ouders klaar om naast te pony's te lopen als ze moeilijk gaan doen.
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers