[centraal]gedichtentopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

[centraal]gedichtentopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 16:54

omdat er zoveel gedichten geplaatst worden, vind ik het handig om 1 centraal topic te plaatsen. Is er iemand die dit nog een goed idee vind Lachen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:59

Er is al een centraal gedichtentopic maar die wordt niet meer gebruikt geloof ik.
Maar dan nog, CB is óók voor gedichten. Knipoog Dan zal je overal een centraal topic voor moeten maken hier op CB, onzin naar mijn idee. Als je niet van de gedichten houdt moet je ze gewoon niet lezen, dat doe ik ook niet. Knipoog

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:34

Daar is CB toch juist voor gemaakt, om niet meer die centrale gedichten/foto/tekeningen-topics nodig te hebben Verward

Nee, geen goed idee. Tong uitsteken

Ik houd wel van gedichten, ik vind dat elk gedicht zijn eigen topic verdient

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:15

Het is op zich een goed idee, maar uit ervaring weet ik dat sommige gedichten niet de aandacht krijgen die ze verdienen doordat er zoveel achter elkaar gepost worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:31

dan kan je net zo goed voor alles een central topic maken

er werden er zoveel gplaatst dat ze samen met de tekening e.d een apart fprum mochten

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:41

Je kan dit tog wel laten staan ze ziet vanzelf of het wel een goed idee was of niet ?

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:40

ik zou het niet doen. Zoals het nu is lees ik de meeste gedichten wel. De centrale topics bekijk ik meestal niet eens,en zoals sommigen weten print ik gedichten die ik mooi vind wel eens uit (voor eigen gebruik,met toestemming van de schrijver) Ik zou het jammer vinden als ik dit niet meer zou 'kunnen' doen

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:00

Ik vind het ook niet zo'n goed idee.
Aangezien ik dan ook het idee krijg dat niet elk gedicht de aandacht krijgt die het verdient.

Btw vind ik het lastig te onthouden welke pagina's van een centraal topic al heb gehad.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:01

Ik vind het ook niet zo geweldig, om de bovenstaande genoemde redenen.

Sorry...